Sziasztok!
Tudna valaki tipped adni, hogy ha olyan fenéklemezt akarok felrakni ami a gyári hátsó lámpáig ér, akkor hol kell elvágni a műanyag csomagtartó hátsó nyulványát?
Szia Nagyi,
Addig nem segítünk ameddig nincs kép a TL-edről...
Amúgy tényleg az a baja. A barátomét is én csináltam, a mostani pumpa alapból 6bar-t tol. Eddig neki is nehezen indult. Most szivató nélkül a második átfordulásra röffen és jár.
Sziasztok, egy már régebben elhangzott és kivesézett témához szeretnék hozzá szólni, illetve inkább kérdéseim lennének. Szintén TL1000R tulaj vagyok, hasonló hidegindítási problémákkal, mint a márkatársak.
A kérdésem az lenne, hogy az említett JBM138C3 benzinpumpa cseréjével valóban javul-e a helyzet?
Az én motoromnál közel négy Bar nyomást mértek( egész pontosonan 3,8 Bar-t), ennek ellenére hidegen csak szoksori tekertetésre, keservesen indul..
A fent említett bezninpumpa névleges nyomására 3 Bar-t ad meg, a kérdés hogy ez elég a megfelelő benzinnyomás eléréséhez?
Illetve, mi lenne az optimális nyomás?
Szia, megírnád emailben hogy mennyit kérsz értük, mert még 2 hétig külföldön vagyok és addig csak levelezni tudok.
címem: attiausungarn@gmail.com
Köszi:
Zenox
Sziasztok!Eladó Suzuki TL1000R!Törött csak alkatrésznek papírok és alváz és motorszám nélkül!Azért mert hiteles!:( Szóval!blokk kifogástalan váz repedt alsó hütö kuka komplett eleje kuka!Ha valakit érdekel írjon ide ha komoly akkor a továbbiakban privátban!Az ár fix 250.000ft!Széles utat!
Sziasztok
Maradt egy csomó TL1000S alkatrészem egyben eladnám.
Ha valakit érdekelne kérem az alábbi számon hívjon.
Az árban megegyezünk.
Weide André : 06 30 2949621
-komplett farok idom segédvázastol ,ülésekkel lámpákkal .
-fej idom, (törött lámpával) tartóvas indexekkel kiegyenlítőtartály
-egy nagy kupac gyári csavar
-egy pár javításra szoruló teleszkóp
- gyári féknyergek +betétek
- gyári kipufogók kicsit megfúrva
- gyári kormány
- tükrök
Ui.:nagyjából ennyi de majd még pontosabban utána nézek.
Sajnos nem elég a tömítést cserélni! Elvetemedik egy idő után a műanyag dekni és ezért folyik az olaj!
Először is egy sima felületen síkba kell csiszolni a dekni felfekvő felületét. Utána ki kell venni a dekniből a távtartó hüvelyeket a furatokból és olyan rövidre kell vágni, hogy ne érjen ki a furatból! Utána megkened vékonyan az eredeti gumitömítést olajálló pasztával, és mehet vissza! Örökös lessz utána, ha jól csináltad.
Ha valami nem világos kérdezz nyugodtan.
Az enyém így lett jó!
Hamarosan vége a Márciusig tartó Motul akció.
Ha kell cserélned olajad, de még nem vetted meg akkor érdemes most megvenni.
Ezek a márkák vannak még: MOTUL, Valvoline, Repsol, Castrol, JT lánckerekek, HifloFiltro, K&N szűrők és ápoló szerek, DID láncok, Brembo, Ferodo, Ap Racing, NGK, PROX, VERTEX, TwinAir, KMC láncok, Pro-Grip, Renthal, Wössner, Athena, Japán kormánycsapágyok, teleszkópszimeringek stb stb
Email-ben (adatlapon) érdeklődjetek légyszi és írjátok meg, hogy erről a fórumról írtok.
akkor , ha jól értem, Te is a JBM138C3,3Bar-os pumpát építetted be? Illetve, ha nem leírnád melyiket?
Köszönöm...
Tudna valaki tipped adni, hogy ha olyan fenéklemezt akarok felrakni ami a gyári hátsó lámpáig ér, akkor hol kell elvágni a műanyag csomagtartó hátsó nyulványát?
Régebben olvastam hogy te már csináltál sportdobokat.
Igazából az érdekelne hogy a lemez hajlítása után a heggesztést hogy lehet úgy lecsiszolni hogy ne legyen csupa karc az egész palást.
Vagy tudnál néhány olyan tippet adni hogy hogyan lehetne a legjobban kivitelezni.
Engem igazából az zavart meg, hogy az új pumpa nyomása 3 Bar, legalábbis ez szerepel az adatlapján a Ko-csi Kft-nél.
Mert akkor eléggé bukós a TL-ekre...
Addig nem segítünk ameddig nincs kép a TL-edről...
Amúgy tényleg az a baja. A barátomét is én csináltam, a mostani pumpa alapból 6bar-t tol. Eddig neki is nehezen indult. Most szivató nélkül a második átfordulásra röffen és jár.
A kérdésem az lenne, hogy az említett JBM138C3 benzinpumpa cseréjével valóban javul-e a helyzet?
Az én motoromnál közel négy Bar nyomást mértek( egész pontosonan 3,8 Bar-t), ennek ellenére hidegen csak szoksori tekertetésre, keservesen indul..
A fent említett bezninpumpa névleges nyomására 3 Bar-t ad meg, a kérdés hogy ez elég a megfelelő benzinnyomás eléréséhez?
Illetve, mi lenne az optimális nyomás?
Köszi, Nagyi
címem: attiausungarn@gmail.com
Köszi:
Zenox
A kipufogó csövek is megvannak? Dob nélkül?
Maradt egy csomó TL1000S alkatrészem egyben eladnám.
Ha valakit érdekelne kérem az alábbi számon hívjon.
Az árban megegyezünk.
Weide André : 06 30 2949621
-komplett farok idom segédvázastol ,ülésekkel lámpákkal .
-fej idom, (törött lámpával) tartóvas indexekkel kiegyenlítőtartály
-egy nagy kupac gyári csavar
-egy pár javításra szoruló teleszkóp
- gyári féknyergek +betétek
- gyári kipufogók kicsit megfúrva
- gyári kormány
- tükrök
Ui.:nagyjából ennyi de majd még pontosabban utána nézek.
Először is egy sima felületen síkba kell csiszolni a dekni felfekvő felületét. Utána ki kell venni a dekniből a távtartó hüvelyeket a furatokból és olyan rövidre kell vágni, hogy ne érjen ki a furatból! Utána megkened vékonyan az eredeti gumitömítést olajálló pasztával, és mehet vissza! Örökös lessz utána, ha jól csináltad.
Ha valami nem világos kérdezz nyugodtan.
Az enyém így lett jó!
Hamarosan vége a Márciusig tartó Motul akció.
Ha kell cserélned olajad, de még nem vetted meg akkor érdemes most megvenni.
Ezek a márkák vannak még: MOTUL, Valvoline, Repsol, Castrol, JT lánckerekek, HifloFiltro, K&N szűrők és ápoló szerek, DID láncok, Brembo, Ferodo, Ap Racing, NGK, PROX, VERTEX, TwinAir, KMC láncok, Pro-Grip, Renthal, Wössner, Athena, Japán kormánycsapágyok, teleszkópszimeringek stb stb
Email-ben (adatlapon) érdeklődjetek légyszi és írjátok meg, hogy erről a fórumról írtok.
Köszi Bury
jobb lesz a fékhatás,kevesebb kézi erő