Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon frankó vidi. Lerajzolnád nekem azt az égős mókát kapcsolási rajzban?
A lábtartó védőlemezéből ki van tekeredve 1 csavar.
Milyen jól beszélsz még magyarul.
Kemény a gépben az a hosszított lengővilla...
Környén már TLR fesszabot is vettél.
Igen 110 voltosak. Szerintem halogent meg lehet otthon is kapni. Sot meg 110 voltosat is. Csak gondolom. Nezz utana ha erdekel.
Aztan azt a gixxert megjavitottam. A csatlakozo volt elolvadva. Most mar jol tolt. Mondjuk minden szabalyzo forro, ezen is. De igazad van nalad tuti elszallt a szbalyzo. Ja es tenyleg ki tudja fektetni a generatort. A TL-en azthiszem a tank alatt baloldalt megy a generator a kabelkotegbe. Csati ott van.
Köszi! Jó kis vidi! Ez az izzólámpás teszter jó ötlet. Ezek 110V-os körték? Mondjuk az unió betiltotta az ilyen izzókat itt nálunk. --Így nem próbáltam egyszerre, de külön rámértem, egyforma feszt ad le a generátor. Nincs testen sem. Viszont a fesszabályzón barbecue-t lehet sütni simán. Vezetéke is forró. Ahogy írtam lejjebb, egy darabig van töltés, aztán mikor már nagyon meleg a szabályzó, akkor megszűnik. Nagyon nem merem próbálgatni, nehogy megsüsse a generátort. Van két GS650g-m azokon úgy kellett kezdenem vétel után, hogy a leégett generátorokat tekertettem újra. Ezen nem szeretném. Szerintem tuti, hogy a fesszabályzó pukkant el. Ahogy a videoban mondtad te is, 99%. Ha a generátor lenne rossz, akkor nem melegedne, mert nem termelne áramot ami fűtse (szerintem).
felraktam egy rovid videot a generatorrol. Majd meg megvagom meg szerkesztem. Ha kerdesed van szolj.

http://youtu.be/HVnM0xMih-A
Belegondolok, Omegámon pont ugyanígy halt el a töltés. Ott is hidegen volt, melegen nem, illetve alig. Slusszpoén: Környén vettem felújított generátort hozzá, azóta patent!
Most összeraktam, pár percig van 14.4V töltés. Aztán elmegy. Baromira melegszik a fesszabályzó, tűz forró lesz szinte azonnal. A kábele is a csatiig. Leállítom,beindítom, megint van rövid ideig. Ez fesszabályzó lehet, vagy zárlat van valahol a motorban? Mondjuk akkor ki kellene mennie a biztinek.
megkérdem tőle h nem gond e neki h ha csinálok róla képet akkor felrakom ide....
Gyere nyugodtan. Kimérjük itt is, elvégre elekroműszerész vagyok vagy mi...
Email címem az adatlapomon, eladó cuccomnál van telószám is...
Frankó!
Kép pedig még szép, h kell...
a tesómé a gép éncsak a nevében érdeklődtem a dolgok után h segítsek neki idő és internethozzáférés hiánya miatt.... most jöttt meg tegnap a pumpa.-..tegnap cseréltük ki.... ma pedig indíttás következik beszerelés után..... délután rakok képet ha nagyon kell...
Hmm... itt mindenki titkolja a gépét? Na neeee!
Szerintem jó lesz! De lehet, hogy leugrom érte én, ha nem zavarok. Úgy számoltam, 3 ropiból megjárom, legalább pacsizunk egyet! Csak azt kellene már kiderítenem tutira, hogy az a hibás alkatrész. RC51 mondott egy jó megoldást, de sajnos nincs lakatfogóm.----- Az idomot rohadtul utálom levenni, és egyelőre nem találom a generátor vezetéke hol van rácsatolva a kábelkötegre. Azt a csatit még meg akarom nézni, milyen állapotban van.
Neked is pumpa csere lesz?
Kép a géprőőől?
Nekem 9e volt postával az első elképzelésem(nem utánvéttel)...
Drága?
Az indítórelé ezekbe a típusokban is megtalálható:
» Suzuki BURGMAN (AN400,A) 2011
» Suzuki Burgman (AN400) 2007
» Suzuki Burgman (AN400) 2006
» Suzuki Burgman (AN400) 2009
» Suzuki Burgman (AN400) 2004
» Suzuki Burgman (AN400) 2005
» Suzuki Burgman (AN400) 2003
» Suzuki Burgman (AN400) 2008
» Suzuki Burgman (AN400A) 2007
» Suzuki Burgman (AN400A) 2009
» Suzuki Burgman (AN400A) 2008
» Suzuki Burgman (AN400S) 2005
» Suzuki Burgman (AN400S) 2006
» Suzuki C50 (VL800,C,T) 2012
» Suzuki C50 (VL800T) 2011
» Suzuki Intruder (VL1500) 2003
» Suzuki Intruder (VL1500) 2001
» Suzuki Intruder (VL1500) 1999
» Suzuki Intruder (VL1500) 1998
» Suzuki Intruder (VL1500) 2000
» Suzuki Intruder (VL1500) 2002
» Suzuki Intruder (VL1500) 2004
» Suzuki Intruder (VL1500B) 1999
» Suzuki Intruder (VL1500B) 2004
» Suzuki Intruder (VL1500B) 2002
» Suzuki Intruder (VL1500B) 2000
» Suzuki Intruder (VL1500B) 2001
» Suzuki Intruder (VL1500B) 2003
» Suzuki Intruder (VL1500B) 1998
» Suzuki Katana (GSX600F) 2006
» Suzuki Katana (GSX600F) 1999
» Suzuki Katana (GSX600F) 2003
» Suzuki Katana (GSX600F) 2001
» Suzuki Katana (GSX600F) 2002
» Suzuki Katana (GSX600F) 2005
» Suzuki Katana (GSX600F) 2000
» Suzuki Katana (GSX600F) 2004
» Suzuki Katana (GSX600F) 1998
» Suzuki Katana (GSX750F) 1999
» Suzuki Katana (GSX750F) 2006
» Suzuki Katana (GSX750F) 2001
» Suzuki Katana (GSX750F) 1998
» Suzuki Katana (GSX750F) 2003
» Suzuki Katana (GSX750F) 2002
» Suzuki Katana (GSX750F) 2005
» Suzuki Katana (GSX750F) 2004
» Suzuki Katana (GSX750F) 2000
» Suzuki Marauder (VZ800) 1997
» Suzuki Marauder (VZ800) 1999
» Suzuki Marauder (VZ800) 1998
» Suzuki Marauder (VZ800) 2003
» Suzuki Marauder (VZ800) 2004
» Suzuki Marauder (VZ800) 2002
» Suzuki Marauder (VZ800) 2000
» Suzuki Marauder (VZ800) 2001
» Suzuki RF900R 1997
» Suzuki RF900R 1995
» Suzuki RF900R 1996
» Suzuki RF900R 1994
» Suzuki SV650 2001
» Suzuki SV650 2002
» Suzuki SV650 1999
» Suzuki SV650 2000
» Suzuki SV650S 1999
» Suzuki SV650S 2002
» Suzuki SV650S 2001
» Suzuki SV650S 2000
» Suzuki TL1000R 2003
» Suzuki TL1000R 1998
» Suzuki TL1000R 1999
» Suzuki TL1000R 2001
» Suzuki TL1000R 2002
» Suzuki TL1000R 2000
» Suzuki TL1000S 1998
» Suzuki TL1000S 2001
» Suzuki TL1000S 1997
» Suzuki TL1000S 2000
» Suzuki TL1000S 1999
» Suzuki VL1500 C90 2005
» Suzuki VL1500 C90 2006
» Suzuki VL1500 C90 2009
» Suzuki VL1500 C90 2007
» Suzuki VL1500 C90 2008
» Suzuki VL1500T C90 2009
» Suzuki VL1500T C90 2006
» Suzuki VL1500T C90 2005
» Suzuki VL1500T C90 2008
» Suzuki VL1500T C90 2007
» Suzuki VL800 C50 2006
» Suzuki VL800 C50 2009
» Suzuki VL800 C50 2007
» Suzuki VL800 C50 2008
» Suzuki VL800 C50C 2006
» Suzuki VL800 C50C 2009
» Suzuki VL800 C50C 2008
» Suzuki VL800 C50C 2007
» Suzuki VL800 C50T 2007
» Suzuki VL800 C50T 2009
» Suzuki VL800 C50T 2008
» Suzuki VL800 C50T 2006
» Suzuki VZ800 M50 2009
» Suzuki VZ800 M50 2007
» Suzuki VZ800 M50 2006
» Suzuki VZ800 M50 2008
» Suzuki VZ800 M50 2005
» Suzuki VZ800Z M50 2008
» Suzuki VZ800Z M50 2007
» Suzuki VZ800Z M50 2009
» Suzuki Volusia (VL800) 2003
» Suzuki Volusia (VL800) 2004
» Suzuki Volusia (VL800) 2002
» Suzuki Volusia (VL800) 2001
» Suzuki Volusia (VL800Z) 2005
» Suzuki Volusia (VL800Z) 2003
» Suzuki Volusia (VL800Z) 2004
Nagy forradalom lett belőle.
És ki a te TLR-ed?
Kép-kép-kép...
Magyarország TL-jei Induljatok!
Meg azert mielott a fesszabot megveszed, merj ra a generator vezetek es test kozott van e ellenallas. Nemreg egy VT 1100-esnel volt olyan hogy bemelegedett es letestelt. Akkor is megvan a kimeno feszko. A fesszbra egyebkent ramerhetsz lakatfogoval (ha van persze) a fazisokra ahogy nyomjak a szuflat. Ha a fesszab halott akkor az egyik fazis tobb aramot nyom, szoval santit nem szimmetrikus.
Ez az igazi AC forradalom!
Előszűrőt mocskosul takarítsd ki!
Üdv, megmértem a TL en a kimenő benzinnyomást, 1,68 bar volt, meg is jött az új pumpa, holnap felrakom.. nemcsoda h nem indult...
Én úgy láttam valamelyik Gixxeré is ilyen, de nem vagyok biztos benne.
Nekem is kellene egy ilyen csati meg vezeték de bontóban eddig nem nagyon találtam!
Nemtom mennyi a bontóban, nem kérdeztem még! Itt visszaolvasva valaki 15-ért vett. Találj ki valami irányt rá, aztán megegyezünk. Most az idítórelénél kínlódok, van ott egy kis oxid azt takarítom. Hátha ott van valami bibi. Sajnos az a rész szanaszét volt rohadva, nincs csati, be tud ázni. Megcsináltam, de nem úszom meg, kell vennem egy indítórelét csatlakozóval, amiben van 5 centi vezeték is, hogy tuti jó legyen. Most leónoztam ahol oxidálódhat, egy ideig talán jó lesz.