Nagyon frankó vidi. Lerajzolnád nekem azt az égős mókát kapcsolási rajzban?
A lábtartó védőlemezéből ki van tekeredve 1 csavar.
Milyen jól beszélsz még magyarul.
Kemény a gépben az a hosszított lengővilla...
Igen 110 voltosak. Szerintem halogent meg lehet otthon is kapni. Sot meg 110 voltosat is. Csak gondolom. Nezz utana ha erdekel.
Aztan azt a gixxert megjavitottam. A csatlakozo volt elolvadva. Most mar jol tolt. Mondjuk minden szabalyzo forro, ezen is. De igazad van nalad tuti elszallt a szbalyzo. Ja es tenyleg ki tudja fektetni a generatort. A TL-en azthiszem a tank alatt baloldalt megy a generator a kabelkotegbe. Csati ott van.
Köszi! Jó kis vidi! Ez az izzólámpás teszter jó ötlet. Ezek 110V-os körték? Mondjuk az unió betiltotta az ilyen izzókat itt nálunk. --Így nem próbáltam egyszerre, de külön rámértem, egyforma feszt ad le a generátor. Nincs testen sem. Viszont a fesszabályzón barbecue-t lehet sütni simán. Vezetéke is forró. Ahogy írtam lejjebb, egy darabig van töltés, aztán mikor már nagyon meleg a szabályzó, akkor megszűnik. Nagyon nem merem próbálgatni, nehogy megsüsse a generátort. Van két GS650g-m azokon úgy kellett kezdenem vétel után, hogy a leégett generátorokat tekertettem újra. Ezen nem szeretném. Szerintem tuti, hogy a fesszabályzó pukkant el. Ahogy a videoban mondtad te is, 99%. Ha a generátor lenne rossz, akkor nem melegedne, mert nem termelne áramot ami fűtse (szerintem).
Belegondolok, Omegámon pont ugyanígy halt el a töltés. Ott is hidegen volt, melegen nem, illetve alig. Slusszpoén: Környén vettem felújított generátort hozzá, azóta patent!
Most összeraktam, pár percig van 14.4V töltés. Aztán elmegy. Baromira melegszik a fesszabályzó, tűz forró lesz szinte azonnal. A kábele is a csatiig. Leállítom,beindítom, megint van rövid ideig. Ez fesszabályzó lehet, vagy zárlat van valahol a motorban? Mondjuk akkor ki kellene mennie a biztinek.
a tesómé a gép éncsak a nevében érdeklődtem a dolgok után h segítsek neki idő és internethozzáférés hiánya miatt.... most jöttt meg tegnap a pumpa.-..tegnap cseréltük ki.... ma pedig indíttás következik beszerelés után..... délután rakok képet ha nagyon kell...
Szerintem jó lesz! De lehet, hogy leugrom érte én, ha nem zavarok. Úgy számoltam, 3 ropiból megjárom, legalább pacsizunk egyet! Csak azt kellene már kiderítenem tutira, hogy az a hibás alkatrész. RC51 mondott egy jó megoldást, de sajnos nincs lakatfogóm.----- Az idomot rohadtul utálom levenni, és egyelőre nem találom a generátor vezetéke hol van rácsatolva a kábelkötegre. Azt a csatit még meg akarom nézni, milyen állapotban van.
Meg azert mielott a fesszabot megveszed, merj ra a generator vezetek es test kozott van e ellenallas. Nemreg egy VT 1100-esnel volt olyan hogy bemelegedett es letestelt. Akkor is megvan a kimeno feszko. A fesszbra egyebkent ramerhetsz lakatfogoval (ha van persze) a fazisokra ahogy nyomjak a szuflat. Ha a fesszab halott akkor az egyik fazis tobb aramot nyom, szoval santit nem szimmetrikus.
Nemtom mennyi a bontóban, nem kérdeztem még! Itt visszaolvasva valaki 15-ért vett. Találj ki valami irányt rá, aztán megegyezünk. Most az idítórelénél kínlódok, van ott egy kis oxid azt takarítom. Hátha ott van valami bibi. Sajnos az a rész szanaszét volt rohadva, nincs csati, be tud ázni. Megcsináltam, de nem úszom meg, kell vennem egy indítórelét csatlakozóval, amiben van 5 centi vezeték is, hogy tuti jó legyen. Most leónoztam ahol oxidálódhat, egy ideig talán jó lesz.
A lábtartó védőlemezéből ki van tekeredve 1 csavar.
Milyen jól beszélsz még magyarul.
Kemény a gépben az a hosszított lengővilla...