Látom megy nálatok is az átépítés! Én is próbálkozom, de túl nagy az eltérés az SV és a Hayabusa, GSX-R első villa között. Komplett kellene cserélném a villahidakat is ami egy N-es SV-nél nem mutatna jól a felső villahíd miatt, de ha érdekel benneteket van egy táblázatom (bár lehet, hogy ismeritek) ahol megvannak az méretek a TL-Haya-GsxR cuccokról.
Hali!
A motor projekt c vágányon van egyenlőre. Még nincs blokkom, de a rávaló megvan. Csak épp van egy több mint egy éve húzódó autós ügyem, és addig nem kezdek bele a motorba, amíg annak nincs vége.
Na szóval a teló:
A TL-hez a K3-K4 villa passzol, a külső méretek mm-re megegyeznek. Én is csak a két villaszárat cseréltem, alsó felső villahíd maradt a gyári (a felsőt azért átalakítottam), meg a tengely, távtartó, anya, minden a TL-é. Viszont a GSXR rugó harmatgyenge a TL alatt, azt is ki kell cserélni, bár én nem jutottam el addig. A tárcsa 320-as a távtartó ahhoz kell, plusz hosszabb acélcsavarok. Így az első fékem űberelhetetlen volt... Alul-felül radiális, fém fékcső, Braking tárcsa, Nissin sinter betét, 5.1-es fékfolyadék. Bármikor egyujjas a cucc.
Kicsit hiányzik is a gép...
Imrufo,
Hogy áll a blokkod?
Mit akarok kérdezni.
A GSXR elejét kicsit tudnád részletezni hogyan cserélted?
Csak a villaszárakat, meg a féket?
A féket látom távtartóztad. Gondolom a 320-as tárcsához.
Első kerék tengely és távtartó GSXR vagy TL?
Villahidak maradtak a TL-é?
Köszi!
Jó munkát
A motor projekt c vágányon van egyenlőre. Még nincs blokkom, de a rávaló megvan. Csak épp van egy több mint egy éve húzódó autós ügyem, és addig nem kezdek bele a motorba, amíg annak nincs vége.
Na szóval a teló:
A TL-hez a K3-K4 villa passzol, a külső méretek mm-re megegyeznek. Én is csak a két villaszárat cseréltem, alsó felső villahíd maradt a gyári (a felsőt azért átalakítottam), meg a tengely, távtartó, anya, minden a TL-é. Viszont a GSXR rugó harmatgyenge a TL alatt, azt is ki kell cserélni, bár én nem jutottam el addig. A tárcsa 320-as a távtartó ahhoz kell, plusz hosszabb acélcsavarok. Így az első fékem űberelhetetlen volt... Alul-felül radiális, fém fékcső, Braking tárcsa, Nissin sinter betét, 5.1-es fékfolyadék. Bármikor egyujjas a cucc.
Kicsit hiányzik is a gép...
Mi kell a dobról? Mik legyenek a képen?
Szép, és jó állapotú TL -em eladó lett, ha valakit érdekel jelentkezzen.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Hogy áll a blokkod?
Mit akarok kérdezni.
A GSXR elejét kicsit tudnád részletezni hogyan cserélted?
Csak a villaszárakat, meg a féket?
A féket látom távtartóztad. Gondolom a 320-as tárcsához.
Első kerék tengely és távtartó GSXR vagy TL?
Villahidak maradtak a TL-é?
Köszi!
Én meg keresek egy bontottat. Lehet még tudunk üzletelni is, ha úgy alakulna...
Most nézem, h neked Yoshi rendszered volt a lángoló TL-en.
Van róla pár nagyobb képed? A dobokról kéne...