Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondoltam veszek gyárit, megkérdeztem. 201000.- magyar forintocska. Nem veszek!;) ko-csi ban 24500.- van 22 db a polcon. Én emberem is ennyit mondott sajnos, pedig amit eddig tőle vettem 5-10 ezressel olcsóbb volt mint máshol.
Nekem is valami mitsh pumpát rakott bele a fickó. Teljesen ugyanúgy néz ki mint ami gyárilag benne volt.
Az a 0,1 bar pont elég ahhoz hogy szarul induljon hidegen, de menet közben nem érzékelhető.
Itt csinálnak neked, ha gyárit nem találsz! Az én idomom másolták le, így pontos lesz.
fuckopancs@freemail.hu
Hello!
Keresek Suzuki TL1000R-hez hasidomot, akinél fellelhető kérem jelezze.
Megegyezünk!
fuckopnacs@freemail.hu
Nem tudom a 3 baros eleg lesz-e. Tok mindegy egyebkent mennyit nyom mert a nyomasszelep ott tartja uzemi nyomason. Csak a lenyeg hogy attol tobbet nyomjon. A CBR 600 nekem kiakasztotta a muszert ami 100psi azaz valami 7 barnak felel meg. A csoveket sima biliccsel leszoritod es kesz. Nem kell tulbonyolitani.
Most szedtem szét, Mitsubishi UC-T30 van benne gyárilag. Külső cimkén is rajta van, csak nem tudtam, hogy az a szám, az, az a szám!
Sok típusban van ez a pumpa. Ahogy nézem, Gixxerben is ez van.
3bar-os elég bele szerinted, vagy 4-es kell bele?
Ja en is hasznalok mindenfele pumpat. TL-be raktam mar Pontiac transport pumpat valami 50 dollar kornyeken. Legutobb meg egy gixxerbe azthiszem CBR 600F4i pumpa ment. Felfogatas nem lenyeg ziptie es halo. A csatlakozast meg ha nem passzol akkor levagom es a vezeteket raforrasztom a pumpa kivezeteseire. Es kesz. Lehet hatolni.
Megmértem, direktre a tankból kijövő nyomóágra kötött nyomásmérővel. 2.7 bar-t nyom max a pumpa, többszöri próbára. Regulátornak 2.8-at kellene tartania, tehát a pumpa sajnos cserés!
Ne csalj, nálatok máskor süt a hasadra a nap!
En nem fekudtem olyan koran!
Ja, úgy áll, ahogy RC írta! Csak én nem keltem olyan korán
No majd ma megmérem, mennyi a pumpa végnyomása.
Frankó.
Csak olyan hülyén áll a vázban lévő szegecsanyán az a perem.
Sorrend a vaztol indulva: tavtarto a peremmel a vazon ulve, ra a gumi karika, ra a tarto konzol majd a csavar.
Gallaca,
Meg tudnád nézni nekem a TLR-eden, h ennek hogy is kell állnia?
A távtartó a peremes végével a váz felé van, vagy a konzol fele a gumibakban?
Sztem csak simán nem nyom annyit a pumpa amennyit kell.
Ez is egy huszasba lenne... Mondjuk a Pierburg jó minőségű legalább.
Ezen, már én is gondolkodtam, hogy a tankon kívülre kellene betenni egy szűrőt. De mondjuk belefújtam, és nincs eltömődve, mert könnyen ment a levegő.
Szia!
A 18800, nem az olcsó ár, azt a Ko-csinál néztem! Igen megkérdeztem az üzemanyagszűrőt, az 17700 a Motorradnál. Ultrahangom, az van itthon. Pont most gondolkodom rajta, hogy az injektoraimat is kiszedem, és megtakarítom vele. Már csak egy pumpa kell.
Én ezt a dolgot is nézegetem:
http://www.tlzone.net/forums/l...
Kihelyettesítették egy darab csővel és kész. esetleg a cső közé lehetne valami kis szűrőt berakni.
Hasonló, de nem ugyan az.
A két vége különbözik. A TLS-nek mind a két végén a cső hajlított, még a TLR-nek az 1ik cső egyenes.
Amúgy sajna ennyire felment az ára, h már 60 dollár az USA-ban is...
2006.ÁPRILISI HOZZÁSZÓLÁSOM:

"nekem volt hasonló nempörgés,de a gépem 7000 környékéig azért elment.a tankom lett szétszedve és az üza.szivattyú mögötti kis fémházas üzaszűrő volt eldugulva.ki lett mosva és minden ok.tegnap jött meg az új:8500ft"

gyári volt, annyira sztem nem vészes az ára (legalábbis az akkori). úgy tudom az R-nek is ilyen a szűrője.
Nem tudom hogy mennyire olcsó a 18800. Nekem mindennel együtt volt 20000Ft. Amiben benne volt a régi vizsgálata, előszűrő és régi szűrő takarítás ultrahangos valamivel szétszed+összerak és 1 év garancia. Én kummantottam, nem cseréltem ki a szűrőt mert horror és nem találtam sehol hasonlót sem. Kimosták és kiultrahangozták. Azt mondta a csávó hogy teljesen megfelel ez a megoldás naponta csinálnak ilyet. Én meg azt mondtam hogy 500 inkább mint 18000.
Annyi a szűrő mint a pumpa. Üdv.