Hello! holnap v azután nézem meg mi a gond.
ÉPP a Műszerfallal szenvedek, ne jön vissz a az lcd és a fi led élete..
néha villan oszt nem meg y tovább, érintkezési, kábelhibára gyanakszom,
meg kellene néznem valami normális kapcs rajzot, de nincs megfelelő felbontásban
Úgy emlékszem h nem lehet szivatóval fordszámot emelni.
Műszerfala rendbejön utána foglalkozom vele, hacsak nem másik kell.. akkor azzal.
Köszi szépen mindenkinek! , megnézem csak később,
A műszerfalban akartam izzót cserélni azaz nagy nehezen cseréltem is az a része műkszik most,
csak amikor visszadugtam a helyére a csatlakozókat, a fi led és a digitális kijelzés teljesen süket ,
semmit nem mutat , végigbogarásztam a kábeleket d e nem találtam hibát,
most szedem szét a műszerfalat, remélem nem kell másikat venni..
Épp azzal foglalatoskodok! Nincs ott gyújtáspozitív, csak az ECM-be. Gondoltam ma veszek egy 50 C körüli hőkapcsolót hozzá, és azzal vezérlem. Bementem 2 elektronikai boltba, megmondtam mit keresek, úgy néztek rám mint az ufóra. Egyikbe azért tudtak volna adni 95C-osat . Most lehet, hogy megcsapolom a hátsólámpa vezetékét, és arról táplálom meg.
Ok! Feltelepítem! Én Vibert használok egyébként, de van skype accountom is, csak eszembe kell jusson, mi volt az Régen azt használtam, csak mióta iphone-t használok, Viber egyszerűbb.
190000km atyaég! Én meg már 30000-nél attól félek szétdől
Új fesszabályzót beszereltem, hibátlanul teljesít, viszont ez is marha melegnek tűnik. Megmértem, 66C fok, refivel 69C. Ez normális? Bár 90C-ig még nem gáz az elektronikának. Alapjáraton 14.2V-ot tölt, lámpával 14.4-14.5V. Oszinál megmértük másik TLR-be, ott 13.6-13.8 körül töltött alapon. Már arra gondoltam, az akksimmal van valami gáz. Optimate4 töltőt vettem kínomban, de az nem panaszkodik rá, hogy hibás lenne.
Jelolj be Skype-n dumcsizunk majd ott. Megmutatom a kollegam TL-jet. 138 ezer merfold van benne. Azaz kb. 190 ezer kilcsi! Csinalok videot arrol is. Most vett bele lithium-iron akksit. Dobbenet fele az eredetinek sulya otode Ah meg majdnem duplaja.
Jelolj be Skype-n dumcsizunk majd ott. Megmutatom a kollegam TL-jet. 138 ezer merfold van benne. Azaz kb. 190 ezer kilcsi! Csinalok videot arrol is. Most vett bele lithium-iron akksit. Dobbenet fele az eredetinek sulya otode Ah meg majdnem duplaja.
Szia! Ott legalább mindig motorosidő van! Mióta nyomod ott kint? Egy helyen azért belefeledkeztél az angolba, mikor megállapítottad, hogy jó a generátor De tényleg jól kontrollálod, nem beszélsz még akcentussal. Vagytok ott többen is Magyarok? Amcsi meg láthatja a műszerről, hogy a Magyarok nem kukoricáznak!
Probalom majd megvagni a vidit hogy ne legyen felesleges sallang benne. Ja orulok hogy nem felejtem a magyart. Lenyegeben minden ego 2 fazis kozott van. Itt lathato milyen eros a generator. 300 watt 4 ezren. Ez azert is jo otlet mert terhelem a generatort es egy idoben latom a fazisokat. Nem beszelve az idorol ami itt nagyon draga. Na meg mikor az amcsi meglatja milyen speci precizios muszerrel tesztelem a gepet
Zsír! Nézd meg első körben a szivatóbowdent, nincs-e túl feszesre állítva. Illetve, hogy visszaenged-e. Az húzhatja a gázt. Mást egyébként sem csinál. A gázkarnál is nézd meg, a bowden nincs-e elállítva, visszatér-e a pillangószelep alaphelyzetbe. Torkoknál a rudazatot is. Ha ez rendben, meg kell nézni, nem szív-e falsot a torokguminál, attól is pöröghet. Ezt legkönnyebben úgy tudod, megnézni, ha járó motornál féktisztítót, vagy hidegindítót fújsz a torokra. Ha felpörög, lebukott! Hirtelen ennyi jutott eszembe.
HEllo ! kép majd lesz a mociról.
Jelentem , Benzinpumpa kicserélve, 2 sec alatt indul a moci, másnap reggel is! és rendesen megy.
Az alapjárat magas 2000 körüli, és nem tudom állítani a Tank alatti tekerentyüvel , hiába tekerem nem változik. ötlet valakinek?
ÉPP a Műszerfallal szenvedek, ne jön vissz a az lcd és a fi led élete..
néha villan oszt nem meg y tovább, érintkezési, kábelhibára gyanakszom,
meg kellene néznem valami normális kapcs rajzot, de nincs megfelelő felbontásban
Úgy emlékszem h nem lehet szivatóval fordszámot emelni.
Műszerfala rendbejön utána foglalkozom vele, hacsak nem másik kell.. akkor azzal.
A műszerfalban akartam izzót cserélni azaz nagy nehezen cseréltem is az a része műkszik most,
csak amikor visszadugtam a helyére a csatlakozókat, a fi led és a digitális kijelzés teljesen süket ,
semmit nem mutat , végigbogarásztam a kábeleket d e nem találtam hibát,
most szedem szét a műszerfalat, remélem nem kell másikat venni..
Amúgy a 900RR-eknél sokan hűtik a fesszabot kicsi ventilátorral.
Üzem meleg akkor. No problem.
Azt nézném meg elsőnek.
190000km atyaég! Én meg már 30000-nél attól félek szétdől
Új fesszabályzót beszereltem, hibátlanul teljesít, viszont ez is marha melegnek tűnik. Megmértem, 66C fok, refivel 69C. Ez normális? Bár 90C-ig még nem gáz az elektronikának. Alapjáraton 14.2V-ot tölt, lámpával 14.4-14.5V. Oszinál megmértük másik TLR-be, ott 13.6-13.8 körül töltött alapon. Már arra gondoltam, az akksimmal van valami gáz. Optimate4 töltőt vettem kínomban, de az nem panaszkodik rá, hogy hibás lenne.
Jelentem , Benzinpumpa kicserélve, 2 sec alatt indul a moci, másnap reggel is! és rendesen megy.
Az alapjárat magas 2000 körüli, és nem tudom állítani a Tank alatti tekerentyüvel , hiába tekerem nem változik. ötlet valakinek?