Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 898-as oldalon 22430 hsz.
TLZone oldalon a srác ilyenre cserélt.
Pierburg 7.00468.50.0 Ilyen típus.

Amúgy ahogy nézegettem a régi SRAD 750-nek ugyan ez a benzinpumpája. Sztem én olyant fogok beszerelni, mert azokkal semmi gond nem volt.
köszi köszi.....már éppen azon vagyok:) üdv szép napot...
Ha kicsit ráérsz, közhely, de olvasgass itt visszafelé, sok mindent megtudsz a típusról.
Az lesz, mert nem az önindítóm baxxa szét, hanem az idegeimet már . Csak azért lett volna jó tudni, mert tudok egy olcsó AC forrást, azt hiszem ők is(ko-csi) vásárolnak tőle. Hátha olcsóbban kijönnék úgy. De meg kellene mondanom a típusszámot. Mitsu Coltét néztem az hasonló, 4 baros 18800.- lehet, hogy azt kaptad. Szűrőcserét, hogy oldottad meg? Tanktömítést most vettem 10900.- volt, csavarokkal. Amit feljavítottam, csak 1 évet bírt. Melegen elkezdett ereszteni sajnos.
szia..nagyon szépen köszi az utmutatót:) sokat segítettél.... üdv és mindenki másnak is köszi aki írta valamit..bár mit is:) béke
Hy!

Már nekem is kezd nehezen indulni. Télen megpróbálkozok egy szűrő cserével, utána ac. Utána meg nemtudom mit csrélek ki ha ez nem jön be!
Sajna nem, de ha felhívod őket lehet hogy tudnak segíteni.
Nem tudod véletlenül az AC típusszámát, amit berakott?
Ac pumpa és szűrő cseréje nekem megoldotta. Ha 2 napig állt már alig bírtam beindítani. Kivettem a pumpát a tankból elvittem egy AC pumpáshoz fél óra alatt kicserélte a pumpát polcról valami mitshubitshi-t rakott bele ami ugyanolyan 20 Forint volt és azóta 2hét állás után is gombnyomásra indul és röfög szivató nélkül. Elég neki egy minimális nyomáshiány és már nem indul be normálisan. Ha pumpát kiszeded tömítést is cserélni kell ami nem olcsó és nem helyettesíthető. Nem jó ha nehezen indul mert szétbasz mindent a sok indítózás. Relé, szabadonfutó, önindító, akksi... http://ko-csi.hu/ itt a pumpás. Üdv.
Sajnos nem tudja senki a konkrét okot, de bátran mondhatom, hogy mindenkinek nehezen indul hidegen.[22720]-as hozzászólást olvasod, ott van egy megoldás. Mondjuk azért percekig nem kell pörgetni, de 2-3 nekifutás kell nekik míg beröffennek. Típushiba, a dekompresszor csörgése, és a hátsó rugó, lengéscsillapító táján található még.
valami konkrétabb?
mik a betegségeik?
Hátazértmert TL1000R leginkább.
sziasztok..... valaki tudna tippet adni hogy miért akar kurvanehezen beindulni a tl....1000 r? percekig pörgetem mire elkapja..tippek?ötletek betegségek hibákra stb? előre is köszi

Vasárnap nekem off mert ha jó idő lesz akkor mogyoródra megyek asszonnyal!
De szeptemberben tervezek még egy kört esetleg akkor?!
Gázfröccsnél csinálja?
Sima fröccsnél is?
Kis fröccsnél?
Nagy fröccsnél is,vagy ott már nem számít?
Megyünk vasárnap valamerre?
Szerintem ugyanolyan, és rugó állítja őket. Ki szokott lágyulni a rugó, ekkor nem feszít eleget, és csöröghet. Csere 24/db!
Az S-en is automata? mert akkor nem állítok rajta!Mondjuk még nem néztem hogy lehet-e még de most halottam hogy gázfröccsnél csörög kicsit
Nyomni kell, de automata!
Az r-en is húzni kell-vagy autómata ?
Megvan már de köszike!
Ha gondot okoz megtalálni, akkor lehet hogy piszkálnod sem kellene. Mindenesetre annyit tudok mondani hogy a hengereken keresd
S-en tudja valaki hol van a vezérmű lánc feszítője?
brutál hangja lehetg a csövednek
nekem olyan van de nem tudom lemérni nincs 3szögmérőm
Akinek olyan púp van a gépén h 2 fekete hosszú 3szög van az oldalán('99), az mérje már le nekem legyen szives, h milyen adatokkal bír egy ilyen csík. Köszi!