Az lesz, mert nem az önindítóm baxxa szét, hanem az idegeimet már . Csak azért lett volna jó tudni, mert tudok egy olcsó AC forrást, azt hiszem ők is(ko-csi) vásárolnak tőle. Hátha olcsóbban kijönnék úgy. De meg kellene mondanom a típusszámot. Mitsu Coltét néztem az hasonló, 4 baros 18800.- lehet, hogy azt kaptad. Szűrőcserét, hogy oldottad meg? Tanktömítést most vettem 10900.- volt, csavarokkal. Amit feljavítottam, csak 1 évet bírt. Melegen elkezdett ereszteni sajnos.
Ac pumpa és szűrő cseréje nekem megoldotta. Ha 2 napig állt már alig bírtam beindítani. Kivettem a pumpát a tankból elvittem egy AC pumpáshoz fél óra alatt kicserélte a pumpát polcról valami mitshubitshi-t rakott bele ami ugyanolyan 20 Forint volt és azóta 2hét állás után is gombnyomásra indul és röfög szivató nélkül. Elég neki egy minimális nyomáshiány és már nem indul be normálisan. Ha pumpát kiszeded tömítést is cserélni kell ami nem olcsó és nem helyettesíthető. Nem jó ha nehezen indul mert szétbasz mindent a sok indítózás. Relé, szabadonfutó, önindító, akksi... http://ko-csi.hu/ itt a pumpás. Üdv.
Sajnos nem tudja senki a konkrét okot, de bátran mondhatom, hogy mindenkinek nehezen indul hidegen.[22720]-as hozzászólást olvasod, ott van egy megoldás. Mondjuk azért percekig nem kell pörgetni, de 2-3 nekifutás kell nekik míg beröffennek. Típushiba, a dekompresszor csörgése, és a hátsó rugó, lengéscsillapító táján található még.
sziasztok..... valaki tudna tippet adni hogy miért akar kurvanehezen beindulni a tl....1000 r? percekig pörgetem mire elkapja..tippek?ötletek betegségek hibákra stb? előre is köszi
Akinek olyan púp van a gépén h 2 fekete hosszú 3szög van az oldalán('99), az mérje már le nekem legyen szives, h milyen adatokkal bír egy ilyen csík. Köszi!
TLZone oldalon a srác ilyenre cserélt.
Pierburg 7.00468.50.0 Ilyen típus.
Amúgy ahogy nézegettem a régi SRAD 750-nek ugyan ez a benzinpumpája. Sztem én olyant fogok beszerelni, mert azokkal semmi gond nem volt.