Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abszolút nem vagyok a TL-hez műszaki zseni, viszont nálam az általad említett rázás fékezéskor, az első tulajdonos csúszásával okozott a tárcsában egy minimális elhajlást, ami nálam 20%-os fékező erőt eredményezett. A vicc az, hogy az ezt megelőző év őszén elvittem márka szervizbe a motoromat, fékbetét cserére és kontrollra, kicserélték a fékbetéteket újra, mert az előzőek (15 % voltak) és olyannyira nem ellenőrizték le a fékeket, hogy idén műszaki vizsgán derült ki, hogy nagyon nem akar fogni az első fékem. Ezután erőteljesen elgondolkodom, hogy az olajcserét és olajszűrőt is egyénileg fogom kicserélni, akármennyire is szakzsargon vagyok hozzá. A betéteket valóban kicserélték, az szemmel láthatóan vastag volt. Ennyit a szervizekről, tisztelet a kivételnek. Tehát ha módodban áll és esetlegesen nem te vagy az első tulaj, vagy az előző tulaj nem beszélt csúszásról, érdemes megvizsgálni a fék tárcsákat, ha műszakin nem volt vele gáz, akkor passzolom.
Igen, arra gondoltam, a rotációs lengéscsillapító felfogató fülek közül egy van elrepedve, bal oldalt Ahol a COM, azaz kompressziót állítod, de a csavar fog még ott is. Gumira nem fektettem nagy hangsúlyt, hirtelen meg sem tudom mondani hány bar-ra van felnyomva. Egyébként, ha erősen megráncigálom a villát, nem kattog a kormánycs., de néha azért kap 1 kereket, de nem többet mint 2-t :)
szerintem kormánycsapágyra gondolt,csak toronycsapágyat írt.
Ennyire nem tud puha lenni a csillapítás. Ez nem autó, nincsen toronycsapágy. A TL gázvételi terhelésváltási reakciói egy kőbalta finomságával vetekszenek, kanyarban elengedhetetlen a stabil gázkezelés. Ha fékezéskor is ráz, akkor feltétlen kormánycsapágy ellenőrzendő, a megfelelő gumi és guminyomás szintén.
Nekem 41es asszem, és ha jól emléxem, akkor 110 v 114szemest vettem. És jó keróra ez is. :D
nekem hátul 4 foggal nagyobb van érezhetően jobb, de van előre is 1 foggal kisebb a kettő kombinációja elég durva inkább visszatettem a gyári méretet
Nekem 43-as van hátul, elől a gyári méret. Egykerekezéshez tökéletes!
hosszabb lánc kell a gyáritól az biztos, de már nem emléxem, hogy mennyivel...
talán 3-4 szemmel kell több...
mekkorát érdemes hátra, egykerék céljából? Bele kell toldani a láncba is?
Ha a elkopik a csere sem egy egyszerű művelet...
gyorsabban meg fogja enni a lánc a láncvezető gumit, ami nem olcsó...
inkább hátra tegyél nagyobbat.
Nekem 19-es radiális(Nissin) a fék is meg a kupplung is. Egy ujjal működött mind a kettő, a fékkel akár 200-ról is fel tudtam volna venni első kerékre, ha meg akartam volna dögleni... . Mondjuk nekem a munkahenger is radiális...
nézd meg nincs-e eltörve a hátsó csillapítás csavarja,vagy a váz ahová csavarozva van.
nekem a 4 év alatt 4 csavart evett meg, mindig az alsót.a csavar a helyén, de körbe tudod forgatni.
akkor olyan, mint a hajóhinta.
Apropó: segítség másoknak a beállításhoz (ami nekem nem jött össze )
http://micapeak.com/TL1000S/fa...
Elsősorban TLS/talán TLR felfüggesztés szakikhoz, kérdésem: (bevezetés) cirka 3 éve nálam van a TL(S), de a felfüggesztést, illetve lengéscsillapítást képtelen vagyok eltalálni, az első felfügg. még hagyján, bár ha erősen fékezek hajlamos a rázásra, ennek az általam ismert két oka: toronycsapágy lógás, vagy a tárcsa túlzott "úszása", de ezek mind rendben vannak nálam: ötlet? A hátsó felfügg. az valami borzalom már 1000 TL portálon olvasott beállítást próbáltam, a testsúlyomat figyelembe véve, de az istenért nem jön össze. A jelenség: kanyarokba rádöntve egy hangya fasznyi úthiba, vagy épp gáz vissza engedés, vagy fékezés hatására, olyanná válik, mint egy hintaló. A következő kanyarig úgy hintázok, hogy komolyan hányingerem lesz . Arról nem is beszélve, hogy tele szarom a nadrágom. Erre ötlet?
mennyit számít elöl ha 16-ra cserélem?
ja, ettől tartok én is. Bár néhány GSXR és ZX10 -et is szereltek gyárilag Nissin 19-el.
Sztem itt sem lenne jó. A hayabusáknál páran azt raktak fel(majdnem ugyanez a féknyereg), de nekik is erős volt, amikor írtak róla.
Elöl 17, hátul 39.
50-es azaz 530-as lánc való rá 104 szemű.
illetve a másik kérdésem. Próbált már valaki TLR-re 19 mm radiál főfékhengert rakni? Lényeg a 19 mm dugattyúátmérő! Én annak idején az R1-esemre vettem 20 mm magura főfékhengert, de használhatatlan volt. Túl nagy kézi erő kellett. A 16 -os frankón bevált. Most találtam a német Ebayen újszerűt, de 19-es.
hello

mi a TLR gyári első-hátsó lánckerék fogszáma?
Iridium gyertyát már veheted is ki belőle, mivel kétpólusú kell bele.
Melyik piacra gyártott a TLR-ed? Mert a némert piacra gyártottak között van 100 lóra folytott változat is, amin le van szűkítve a torokátmérő. Benzinpumpa nem nyom rendesen. Ilyesmik lehetnek...
üzemanyagnyomás mérés. AC pumpa vagy belső üzemanyagszűrő a tippem.
Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni. A páciens TL1000R. A tünetek: 1-2-3-4-ben leforog tiltásig 5-6-ban nem tud teljesen kipörögni. 6.-ban 7000 fordulatnál 210km/h-nál megáll. Olyan, mintha nem kapna üzemanyagot. A gázkar utolsó 1cm-nél inkább fullad, visszaengedve megindul. Sportlégszűrő-nyitott dobok-szelepek beállítva-szinkron volt-irídiumos gyertya. Aki találkozott már ilyennel, kérem segítsen, merre keressem a problémát?! Köszi
195/50 es magas Dunlop volt fent, kanyarogni patent volt, egyenesben 200 körül bizonytalanná vált ....
nem semmi megusztad,pontosan mi a szent szar tortent ?
ehez aztan kell piz .sok sikert neked