Az igazság az hogy 2 évet állt a motor egy sufniban és nem akartam tesztelgetni amíg nem nézem át és cserélem ki az olajat és a többi elhasználódott alkatrészt.
Hali!
1: A leállításkor csattanó TL általános dolog, nekem is csinálta, bár azt nem tudom, hogy ez természetes-e... Ettől sose volt semmi baja.
2: Ha nem csúszik a kupplung, akkor jó úgy ahogy van. Nekem is kint fogott mindig, egykerekezéshez a legjobb, meg kell szokni. A karnál pedig nem lehet állítani, max a tenyértávolságot..
3: Vissza kell forrasztani a kábelre két sarut, és rádugni a mikrokapcsolóra. Valószinűleg az előző tulaj megunta, hogy indításnál be kell húzni a kupplungkart... Ha meg más miatt lett levágva, akkor jöhet a hibakeresés.
4: Ülésfűtés? Ha arra gondolsz, hogy izzik a váz meg az ülés a hátsó hengertől, akkor nem nagyon van mit tenni. Ez V2! Esetleg valami azbesztlapot lehet befaragni az ülés alá, de szerintem semmi értelme...
5: Ha dugóban kell tötymörögni, akkor a TL tutira felforralja a vizet... Ha jól emlékszem 105foknál kapcsolja be a ventit, de onnan már nem bírja visszahűteni. Be kell kötni egy kapcsolót, amivel fixen be tudod kapcsolni a ventillátorokat. Dugóban 90 foknál be is kell kapcsolni, és akkor nem megy 100 fölé. Amúgy 130 foknál vált át három vízszintes vonalra, és FI hibajelre (láttam már párszor).
Nagyjából ennyi...
Üdv!
Én használtam 200-as gumit, és azon kívül hogy brutál jól néz ki vele a motor, semmi értelme. Kanyarodni fele annyira se lehet vele mint egy 180-assal... Egykerekezéshez viszont zsír, és nem ér bele semmibe még a 205-ös gumi sem.
Az áttétel nem tudom hogy gyári-e 2esben nem áll kerékre sztem és yoshimura rs3 rendszer van rajta. eddig kb 200 km-et mentem vele 1 hete vettem. Köszi a segítséget :)
Szia.
Nekem eladó sorba kerül a két gianelli.
Ha érdekel írj.
Olcsobban oda adom öket mint amennyiért leo-t tudsz venni
Mailcímem:laszlo.dollak@silveria.hu
hi
a viz nalam 105fokon kezd viszsa hulni a 109 sok mar a stekker ami a ventiknel van wd40-el be fujod es jo ,tavaly yris lancszett volt fent elment mint oreganyam fogai,csrelni kellet.azt ne vegyel.
castrol oil benne jo nem fogy .
csattogas a hengerekbol a dekompresz csinalja nem baj ha nem zava,
hi
a leall\taskor a csaanas nalam is van szoval ez rendben van,a kapcsolo szart be a kuplungnal ezert van a kebel esze kotve,csere, szerintem.
nem ertem mi a ulesel a bajod?
a tid 2dikban kerekre all?
attetel gyari ?
kipuf mi van rajt a ?
zs.by
sportdobbal óvatosan ha nincs benne E betű hétvégén kettőnket kiszedtek a sünök Pécsen a srácnak a forgalmiba fájt meg egy feljelentés,mindent néztek.Vigyázzatok.Üdv
Sziasztok!
Újdonsült TL1000R tulajdonosként lenne néhány kérdésem a tapasztaltabb pilótákhoz.
1, Amikor leállítom a motort nagyot kattan, ez normális dolog a TL-nél vagy valami problémára utal?
2,A kuplung nagyon a végén fog, nem tudom hogy ez normális -e ha nem akkor a lamella lehet a gond?
3,A kuplungos indítás kábele el van vágva a karnál és össze van kötve, lehet -e orvosolni ezt valahogy, visszakötni?
4, Az ülésfűtés kőkemény kb. 50 kilométer után, ami kicsit zavar, van -e rá megoldás?
5,Amikor vettem és hazajöttem a víz hőmérséklete a dugóban felment 109fokra nem figyeltem hogy ment a ventilátor vagy sem mert örültem hogy mindjárt otthon vagyok, de kicsit meglepődtem, mennyinél kéne bekapcsolnia neki és mennyi az a hőfok ami már veszélyes?
Sajnos az előző tulaj nagyon elhanyagolta a gépet és ezért inkább mindent megkérdeznék tőletek ami eszembe jut nehogy később gond legyen belőle.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdvözlettel:
Zenox
Nem találom sehol azt a levelemet ahol én megrendeltem a feszabot.
Felhívtam most a kecskeméti Meteor-t, hogy nézzék meg a rendelésemet és mondják meg a cikkszámot.
A Srác emlékezett a feszabra meg rám is, de a rendszerükben mégsem találta sehogy a cikkszámot.
Talán még SV2 fórumtársunk tudna ebben segíteni, mert ha jól emlékszem Ő ajánlotta nekem ezt a meteor-os feszabot.
szart vettél!
1: A leállításkor csattanó TL általános dolog, nekem is csinálta, bár azt nem tudom, hogy ez természetes-e... Ettől sose volt semmi baja.
2: Ha nem csúszik a kupplung, akkor jó úgy ahogy van. Nekem is kint fogott mindig, egykerekezéshez a legjobb, meg kell szokni. A karnál pedig nem lehet állítani, max a tenyértávolságot..
3: Vissza kell forrasztani a kábelre két sarut, és rádugni a mikrokapcsolóra. Valószinűleg az előző tulaj megunta, hogy indításnál be kell húzni a kupplungkart... Ha meg más miatt lett levágva, akkor jöhet a hibakeresés.
4: Ülésfűtés? Ha arra gondolsz, hogy izzik a váz meg az ülés a hátsó hengertől, akkor nem nagyon van mit tenni. Ez V2! Esetleg valami azbesztlapot lehet befaragni az ülés alá, de szerintem semmi értelme...
5: Ha dugóban kell tötymörögni, akkor a TL tutira felforralja a vizet... Ha jól emlékszem 105foknál kapcsolja be a ventit, de onnan már nem bírja visszahűteni. Be kell kötni egy kapcsolót, amivel fixen be tudod kapcsolni a ventillátorokat. Dugóban 90 foknál be is kell kapcsolni, és akkor nem megy 100 fölé. Amúgy 130 foknál vált át három vízszintes vonalra, és FI hibajelre (láttam már párszor).
Nagyjából ennyi...
Üdv!
Holnap mostmár tényleg küldöm.
Bocs.
Reggel 9-ig küldeni fogom.
Nekem eladó sorba kerül a két gianelli.
Ha érdekel írj.
Olcsobban oda adom öket mint amennyiért leo-t tudsz venni
Mailcímem:laszlo.dollak@silveria.hu
a viz nalam 105fokon kezd viszsa hulni a 109 sok mar a stekker ami a ventiknel van wd40-el be fujod es jo ,tavaly yris lancszett volt fent elment mint oreganyam fogai,csrelni kellet.azt ne vegyel.
castrol oil benne jo nem fogy .
csattogas a hengerekbol a dekompresz csinalja nem baj ha nem zava,
a leall\taskor a csaanas nalam is van szoval ez rendben van,a kapcsolo szart be a kuplungnal ezert van a kebel esze kotve,csere, szerintem.
nem ertem mi a ulesel a bajod?
a tid 2dikban kerekre all?
attetel gyari ?
kipuf mi van rajt a ?
zs.by
Újdonsült TL1000R tulajdonosként lenne néhány kérdésem a tapasztaltabb pilótákhoz.
1, Amikor leállítom a motort nagyot kattan, ez normális dolog a TL-nél vagy valami problémára utal?
2,A kuplung nagyon a végén fog, nem tudom hogy ez normális -e ha nem akkor a lamella lehet a gond?
3,A kuplungos indítás kábele el van vágva a karnál és össze van kötve, lehet -e orvosolni ezt valahogy, visszakötni?
4, Az ülésfűtés kőkemény kb. 50 kilométer után, ami kicsit zavar, van -e rá megoldás?
5,Amikor vettem és hazajöttem a víz hőmérséklete a dugóban felment 109fokra nem figyeltem hogy ment a ventilátor vagy sem mert örültem hogy mindjárt otthon vagyok, de kicsit meglepődtem, mennyinél kéne bekapcsolnia neki és mennyi az a hőfok ami már veszélyes?
Sajnos az előző tulaj nagyon elhanyagolta a gépet és ezért inkább mindent megkérdeznék tőletek ami eszembe jut nehogy később gond legyen belőle.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdvözlettel:
Zenox
a hirdetése közt is megtalálod