Hát igen....nyomatékkulcs nélkül nem nagyon érdemes motorhoz nyúlni.....tényleg szerencséd, hogy fater megcsinálta.....túl sok megszakadt menetes olajleeresztővel találkozom én is....
Sziasztok. Ma néhányszor bevillant a befosás behugyozást jelző lámpa. Olajcserénél megszakitottam az olajdekniben az olajleeresztő nyilásban lévő menetet. Gyakorlatilag az egész kiszakadt. Eddig kb. 10-szer cseréltem olajat motorban autóban és most jártam így előszőr. Egy rohadt nagy szerencsém van az, hogy faterom géplakatos. Csinált nekem a deknibe egy a gyári 14mm-es menet helyett 16mm-est. Csinált egy másik olajleeresztő csavart is még a mágnest is átrakta a másik csavarból.
Nagyon megkönnyebbültem amikor elkészűlt. Köszönöm Apu!
Nekem 118 mérföldnél kezdett el villogni a benyalámpa, azóta mentem még húszat és most már folyamatosan világít, de még nem tankoltam tele így nem tudom mi volt az étvágya. Leírom ha kiderül.
Nekem is zörög . Ezek szerint ez teljesen normális.
A gyári dobot tényleg vedd le, sportdobbal jobban fog szeretni a szomszéd is
Viszont a fogyasztásra én is kiváncsi volnék.Nekem ugyanis 100 mérföld (~160km) után elkezd villogni a benzinvisszajelző, ha teli tankkal indulok. Igazából leszarom, csak kiváncsi volnék, hogy ez a normális fogyasztása ennek a gépnek? Ja persze, nem nyeleztem, és 130-150 közötti tempót mentem.
Mit nevezel horror fogyasztásnak?
A gyári dobokat, dobd el, és rakjál rá valami sportdobot.
Sztem a kormosság nem jelent semmit.
A csettegő hang gondolom a dekompresszor hangja. Minden TL-nél megtalálható. Nem javítható, illetve, ha veszel bele gyárit, az is nemsokára elkezd zörögni.
Sziasztok.
Tudtok nekem segíteni abban, hogy hol tudok venni a műszerfal alá egy digitális órát és egy hőmérőt?
A másik ami kellene az olajdekni beöntő nyilásán lévő sapka helyére egy hőmérős sapka.
Segítségeteket előre is köszönöm.
okés köszi :)
csak azért kérdem mert fater rendelt olyan plexit ami neked is van asztán mondta a gyerek hogy 2 hét is megjön és már 1 hónapja hogy nem jött meg fater megmár oda van :)
hát nagyon megköszönném mert kérdeztük de nem is hallottak róla!sógoromé a moci csak nincs neki net + én régebben vok sportmotoron nekem rf 900 suzukim van de szeretem a tl-t nagyon és jó lenne menni azzal is már!
jacis! Írtad hogy bajod volt a fesszabbal és a meteor autósboltnál vettél bele másikat!Egy nevet vagy cikkszámot nem tudnál mert a meteornál nem is halottak ilyenről!Tudsz segiteni? Előre is köszi
nos néhány órája TLR tulajdonos vagyok. A gép szinte érintetlen, újszerű 33 000 km-el. Néhány kérdésem lenne, mivel eddíg csak sor4-eseim voltak: igen lanyha 100-120 km/h sebességnél is horrort fogyaszt, és nagyon kormosak a gyári dobok végcsövei. Illetve folyamatos csettegő hangja van a blokknak. Nem hangos és alapjáraton alig hallani. Mi a teendő?
Nagyon megkönnyebbültem amikor elkészűlt. Köszönöm Apu!
A gyári dobot tényleg vedd le, sportdobbal jobban fog szeretni a szomszéd is
Viszont a fogyasztásra én is kiváncsi volnék.Nekem ugyanis 100 mérföld (~160km) után elkezd villogni a benzinvisszajelző, ha teli tankkal indulok. Igazából leszarom, csak kiváncsi volnék, hogy ez a normális fogyasztása ennek a gépnek? Ja persze, nem nyeleztem, és 130-150 közötti tempót mentem.
A gyári dobokat, dobd el, és rakjál rá valami sportdobot.
Sztem a kormosság nem jelent semmit.
A csettegő hang gondolom a dekompresszor hangja. Minden TL-nél megtalálható. Nem javítható, illetve, ha veszel bele gyárit, az is nemsokára elkezd zörögni.
Tudtok nekem segíteni abban, hogy hol tudok venni a műszerfal alá egy digitális órát és egy hőmérőt?
A másik ami kellene az olajdekni beöntő nyilásán lévő sapka helyére egy hőmérős sapka.
Segítségeteket előre is köszönöm.
csak azért kérdem mert fater rendelt olyan plexit ami neked is van asztán mondta a gyerek hogy 2 hét is megjön és már 1 hónapja hogy nem jött meg fater megmár oda van :)
Hát ez jó kérdés. Hétfőn tudom megírni, mert a céges levelezésemben van meg a pontos cikkszám.
Nagyvason találsz rá plexit.
hol veted a bubis plexidet?
Még mindíg nálam van...csak kicsit megrenováltam