Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne....
Sziasztok erről vélemény: castrol actevo 4t 10w40
Ki akarom most próbálni, de azért kiváncsi vagyok előtte a tapasztalataitokra.
en meek reggel indu visegrad
Lehet hogy annyit ittál hogy nem emlékszel rám!De járok az összejövetelekre nálad is voltam már!Kiscsákánynak vok a sógora!Mondjuk a mocim sem láttad még eleget!
köszi szépen a segitséget Még egy dolgot kérdeznék hogy cikkszámot vagy milyen néven lehet kérni!Mifelénk nemnagyon van olyan autosbolt de lerendeljük!Előre is köszi
Készül a sisakom!
Szia. Ez a hétvége motorozás nélkűl kell, hogy elteljen, mert nincs bankó. Jövő héten fizú utánna már bátrabb leszek ;)
Szia. Nekem is sok gondom volt a feszszabbal.
Megoldás: zsír újat kapsz bármelyik meteor autós boltban.
Igaz nem úgy néz ki mint a gyári meg a csatikat nektek kell majd a gyáriról ráforrasztani, de 8 pénz és utánna no problem.
Nálam egy éve megy és minden ok.
Cimbinek itt csináltak. Asszem 12-be fájt neki.

SOLVART KFT
NYÁRFA U. 14.
2800 TATABÁNYA
Telefon : 06-20/9-189-743, 06-34/302-463
Fax : 06-34/302-463
részemről sajnos sztorno a holnapi party, nem sikerült átszervezni a programokat...
vasarnap guru?
vasarnap?
válogasd meg a szavaid..ez még a TL fórum!
Naményi vagy ? még nem láttalak , te ismersz ?
Miért nem jársz a motoros összejöveteleinkre ? minden hónap utolsó péntekén.
Jössz vasárnap a rabócsira ?
A mai piaci helyzetben nem csak a TL "olcsó", egyébként az alkatrész ár relatív, gyári alkatrész mindenhez drága.
na én is ezt akartam Írni de megelőztél!45000-ért van új!De az kibaszott sok!Úgyhogy használt üzemképes fesszabályzó kerestetik tl 1000r-be!
üdv,mindenkinek!
Most hülye kérdést teszek fel amiért tuti megköveztek.A TL miért olyan, viszonylag olcsó motor?Drága az alkatrész,vagy beteges a blokk?Vagy csak nem népszerű típus vagy mi?Megjegyzem nekem bejön,pedig még soha nem láttam egyet sem élőben.Keveset csináltak belőle?
Na elvitte villamosságszerelőhöz a fesszabályzó a rossz.
Tl 1000 R - hez van valakinek bontva ............ jópénzé
hajrá,csak ajánlani tudom. mint annyi más "extéelles" kolléga.
kiváló, és nem kell félni, mert nem japán....
Köszi a tippeket
Ha még eszedbe jut valami irj
Hali! Első körben amihez nem kell zsé: A fesszabályzó csatijait megpucolni, a blokk oldalán a testpontot is és az akksi előtt lévő biztosítékos cuccnál is megpucolgatni minden érintkezőt.
Utána mérjétek újra mikor hány V a töltés . Nálam is segített másoknál is.
Sziasztok. Régen én is TL-es voltam , egy barátomnak most is az van , de elromlott. Beindítás után 14 volttal tölt , majd lassan visszaesik 12,5-re , közben a fesszabályzó erősen melegszik.
Van tippetek , hogy mi lehet vele?
Azért nem ő írt , mert nincs nete.
Csak mer nézegetek hasonlót 2008 körülit
Ajjaj.....