Nekem a legtöbb amit megevett 100 km-en 8,3 volt...
És igen csak beleréngattam 200 fölé is.
Városban normál tempóval 7 ligyi..
Túratempóban országúton 1x megevett 6,4 et :)
ha leveszitek az olajbeöntő sapkát, mennyire "szelel" a kartel?
mert az enyémet kicsit sokallom, pedig a kartelgáz visszavezető csövek nincsenek eltömődve.
most volt szétszedve de nem tudom ,hogy előtte mennyire "szuszogott"
Az a gond hogy mélyen a teló aljában van az a rész ami elforog! Mit dugjak odáig le? A teló oldalán van egy kicsike csavar!Az mire jó?Bár mind1 mert azt sem tudom kitekerni! ÁÁÁÁÁ!Pedig meg kell csinálnom mert most kanyarban olyan a vas mintha össze akarna csuklani!
Két út van. A hivatalos hogy felülről a suzuki célszerszámmal rögzíted a szárat ami miatt forog. A gyakorlatban hasznosabb megoldást úgy hívják légkulcs.
Elviszed a helyi gumishoz és kiszedik neked.
Sziasztok!Valaki tudja hogy hogy lehet kiszedni azt a nyomorult csavart az elsőteló aljából? csak forog körbe körbe!
Meg telóbeállítás utcára hogy a legoptimálisabb?
Semmi komoly sztem.
A KisSas TLR-jét amikor csináltuk ugyanezt játszotta.
A gyertyák voltak szarok benne. Kicseréltük, és mintha fiatalaodott volna 5 évet... Jah, és NGK CR9EK-t rakjál bele, mert az Iridiumtól szar volt...
akkor mondjuk telitankolás után menj 62.13712 mérföldet a következő tankolásig...