Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tom hogy benzingondja van e!
Computer ki tudja mutatni?
vagy....ez ugyan az a jelenség ahogy anno én is jártam az első utamon a TL-el:
ac mögött van egy szűrő (legalábbis az S verzióban volt,szerintem ebben is) a tankban. El volt dugulva,alig bírtam átfújni rajta.Csere és jó lett.
Úgyis kiveszed a tankból az AC-t, előtte azért lesd meg a szűrőt.
Igen valószínű hogy nincs megfelelő benzinnyomásod, halódik az AC pumpa, ezért ahol már kellene sok nyál neki, nem tud az AC elég naftát tolni.
Tornyi!

Nekem is ugyanígy ki volt kötve mint neked, csak nekem a légszűrőház fedele sem volt fent.Amikor visszatettem, akkor a vákuumcsöveket is visszakötöttem, de nekem nem ment rosszabbul tőle, és nem is durrogott.
De a többiek valószínűleg jobban értenek hozzá, várjuk meg ők mit mondanak.
nekem 10w 40 et ír a könyve miért akarsz 10w 50 est belerakni?
Sziasztok!
Ma kipróbáltam a vasam egy körre igaz csak itt ahol lakom!
De nem tetszik valami!
6000 körül megtorpanik és olyan durrogósan jár a motor!
Olyan mintha egymotor gyujtás hibás lenne!
Habgja se az igazi!

Volt szelephézag állításon lehet nem jól csinálták meg?
Rutin szerelő csinála!
Annyit csináltam én hogy a levegőszűrő ház tetején bemegy két vákumcső, mikor megvettem le volt dugozva, ki volt kötve!
Én viszakötöttem!
Lehet az a baja?
Mondjuk benzinszagot is mintha éreznék!
Lehet sokat kap!
Ha túráztatom a motort 5-7 ezer között akkor a jobb dop höpörög és a lángot is dobja!

Szerintetek mi lehet a gond?
Várom segítő válaszotokat!
Köszönöm!
Nekem okozott is tegnap....
Mostanában rászoktam arra, hogy ahol nincs forgalom és már kopottabb az aszfalat ott rámarok a gázra és kicsit gyalulom a gumit mert kapar mint a barom, de tegnap nem így történt.
Minden a magam módján adott volt a vakaráshoz erre meg betapadt a guma és megemelte az elejét a moc egész rendesen. Ez nekem azért nagy dolog mert soha nem kerekezem a motorjaimmal (sajnálom őket).
Hát lehet hogy elfogult vagyok, de mintha jobban megnéznék, mint egy újabb GSX-R -t, még akkor is ha nem te vagy a leggyorsabb
Azért tud még néha meglepetéseket okozni ez az "öreg"vas!
Nincs az annyira kiöregedve....na jó...DE. De akkor is jó érzés amikor 1-2 éves motorokat körbemotorozol vele.
Köszönöm a segítségeteket! Valamivel okosabb lettem!
Szia. Anno mikor még venni akartam akkor itt az apróban találtam egy párat.
EZ lenne az nem?
Szia!

Szerinted hol lehet szerezni jó áron, valmi hasidomot 1000 s re?
ja ja az ido foss,marad a peca,talan jov hetvege
Elvileg dob többet mint 3 Le, de inkább az a lényege, hogy jobban kiegyenesíti a teljesítménygörbét, egyenletesebb lesz a leadás, stb....
Persze mindezt akkor ha padon beállíttatod, és nem otthon "én értek hozzá, majd én beállítom" módon nekiesel.
De utcára igazából én sem igazán tartom feltétlenül szükségesnek, az árából kijön jó pár motoros találkozó/pályanap.
Ha nem lett volna benne a gépembe, akkor én is csak akkor vennék, ha már nem lenne ötletem mit aggassak a gépre, és akkor is csak a lelki megnyugvásom miatt
Eső lesz
Dehogyis......annál jóval többet ha jól van belőve.... ......,de hogy ezt utcán mennyire veszed észre azt nem lehet tudni...talán inkább az lehet a jó benne, hogy optimalizálja a motor működését és az tényleg jó...
köszi az infót mindenkinek!
Tényleg csak 3lóerőt dob egy pc?
akkor mi értelme?
Erre lehet, hogy elnézek. Köszi az infót.
És milyen jól beszélsz.
Tényleg így gondolom énis.
http://sportmotor.hu/motoros_e... gsxr talira gyertek tl-l is:D köcce
PC két okból kellhetegy TL-be:
1. Vagy pályázik az ember, és mindenféleképp kell az a plusz kb 3 lóerő(amúgy fogalmam nincs mennyi), de mivel a TL kiöregedett a pályákról, semmi értelme...
2. Vagy sznobizmusból utcára, hogy lehessen villantani, hogy ilyen is van a motorban...
Maximálisan egyet tudok érteni azzal, aki a második pontot választja!
Köszi a gyors választ.
Nekem van PC a gépben, de nincs összehasonlítási alapom sajnos, mert így vettem.De kérdezz utána a Power Commander topicban, Ágó elég gyakran látogatja, ő tutira tud konkrétabbat mondani (ár, stb).