Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4 csavaros. Megegyezik az összes GSX-R dob csavarelosztásával K1-től K4-ig.
halihó

innen nincs véletlen valakinek eladó sportdobja véletlen ? egyébként 3 vagy 4 csavarosak a TL-ek dobjai?
eladó suzuki tl 1000 4db gyári index,az egyik sérült,ki van töve belölle egy darab,a búra ép.
szacsomotor@freemail.hu
a pannonia az okozott nekem soksok oromot banatot kalandot p5,p2p10 csepel 125 p20,p21
Jaja, a pannonia mondjuk még bikább mert az meg folyton hajtókaros lesz, szerintem hatodikban gázra kerékre áll, akár rükiben is.
vettem sonax anti beschlag spray/t
hasznalati utasitas:fujjuk vekonyan a paras uvegre.
mondtam en nektek van bika a tlr ben
így járt a váltóm hring 20 perc
de májusban újra megpróbálom
jah

és ha valami előtt ott van, hogy motoros akkor min 5X szorzó
pl aláöltöző 3 eFt -ért vettem sima mezei sport aláöltözőt ha motoros akkor 20 eFt mondjuk az kicsit jobb de nem annyival
Van itt minden csak pénzed legyen hozzá...
imrufo
szekka

köszi a válaszokat
nem tudtam hogy ilyen is van:)
a ninjan is preselodot a fejemre a buko es mikor mar nem lettem rendesen engettem vissza a gazt a tlr en is el ez a jelenseg szoval remenykedem a gps igazolni fog
Már van egy kapcsoló erre a célra beépítve .
Egyébként jó dolog a buszsáv, használom is, csak sajnos nem mindenhol van....
Hiszen ez természetes!

Én is mértem gps-el mert az enyém le van áttételezve is azt kíváncsi voltam mennyit csal. Hát nézelődtem én is óra szerint 250 valóságban 228 pislogtam csak ( amúgy nem ennyi a vége és persze zárt pályán mért eredmény ez is)
keszulok en is hasonlo szembesitere a motorommal vettem gpst
felrakasan varialok de szentem az enyime 290 folott megy
javits ki ha tevedek mi hasznalhatjuk a busz savot ?
mert ha igen nem nagyon leszel dugoban
szekka már linkelte is a nagyjából egyetlen lehetőséget.
Nekem is ez van a motoromon, csak még a régebbi fajta.
Bár GPS-hez beállítva azért lehangoló tud lenni, hogy nemhogy 300-at, de még a 270-et is épphogy csak viszi a TL...
Egyszer a móka kedvéért azért úgy is beállítottam, hogy 320 lett a végsebesség, amit ugye elő is lehet hívni utólag rajoskodni.
Ilyenre gondtál ugye csak még ennél is olcsóbb kivitelbe?
Hy!

van rá ötleted hogy hogy lehet áttételmódosítás után "kalibrálni" az órát?
előre is köszi!
Én azt ajánlom neked csináld meg a motorral azt amit én párhuzamosan bekötöttem egy kapcsolót ventillátor inditáshoz ha dugóban vagyok és 90C felé megy már kapcsolom is befele
Ha olcsón árúlnának alkatrészt!
link
Én szombaton mentem 130km-et, mert már nagyon nem bírtam, de végig 80-82 között mozgott a hőfok, pedig nem volt valami meleg kint.
Kíváncsi leszek hogy fogja bírni nyáron 40 fokban Budapesten a dugóban való evickélést.
Bár valószínűleg jobban mint én, mert annyira elszoktam, hogy most izomláz van a hátamban, meg a combomban.
Köszi a megerősítést. (Volt rá egy söröm hogy biztosan így van)

par honap cigiszunet es meg is van a ecu ara