és ha valami előtt ott van, hogy motoros akkor min 5X szorzó
pl aláöltöző 3 eFt -ért vettem sima mezei sport aláöltözőt ha motoros akkor 20 eFt mondjuk az kicsit jobb de nem annyival
a ninjan is preselodot a fejemre a buko es mikor mar nem lettem rendesen engettem vissza a gazt a tlr en is el ez a jelenseg szoval remenykedem a gps igazolni fog
Én is mértem gps-el mert az enyém le van áttételezve is azt kíváncsi voltam mennyit csal. Hát nézelődtem én is óra szerint 250 valóságban 228 pislogtam csak ( amúgy nem ennyi a vége és persze zárt pályán mért eredmény ez is)
szekka már linkelte is a nagyjából egyetlen lehetőséget.
Nekem is ez van a motoromon, csak még a régebbi fajta.
Bár GPS-hez beállítva azért lehangoló tud lenni, hogy nemhogy 300-at, de még a 270-et is épphogy csak viszi a TL...
Egyszer a móka kedvéért azért úgy is beállítottam, hogy 320 lett a végsebesség, amit ugye elő is lehet hívni utólag rajoskodni.
Én azt ajánlom neked csináld meg a motorral azt amit én párhuzamosan bekötöttem egy kapcsolót ventillátor inditáshoz ha dugóban vagyok és 90C felé megy már kapcsolom is befele
Én szombaton mentem 130km-et, mert már nagyon nem bírtam, de végig 80-82 között mozgott a hőfok, pedig nem volt valami meleg kint.
Kíváncsi leszek hogy fogja bírni nyáron 40 fokban Budapesten a dugóban való evickélést.
Bár valószínűleg jobban mint én, mert annyira elszoktam, hogy most izomláz van a hátamban, meg a combomban.
innen nincs véletlen valakinek eladó sportdobja véletlen ? egyébként 3 vagy 4 csavarosak a TL-ek dobjai?
szacsomotor@freemail.hu
hasznalati utasitas:fujjuk vekonyan a paras uvegre.
de májusban újra megpróbálom
és ha valami előtt ott van, hogy motoros akkor min 5X szorzó
pl aláöltöző 3 eFt -ért vettem sima mezei sport aláöltözőt ha motoros akkor 20 eFt mondjuk az kicsit jobb de nem annyival
szekka
köszi a válaszokat
nem tudtam hogy ilyen is van:)
Egyébként jó dolog a buszsáv, használom is, csak sajnos nem mindenhol van....
Én is mértem gps-el mert az enyém le van áttételezve is azt kíváncsi voltam mennyit csal. Hát nézelődtem én is óra szerint 250 valóságban 228 pislogtam csak ( amúgy nem ennyi a vége és persze zárt pályán mért eredmény ez is)
felrakasan varialok de szentem az enyime 290 folott megy
mert ha igen nem nagyon leszel dugoban
Nekem is ez van a motoromon, csak még a régebbi fajta.
Bár GPS-hez beállítva azért lehangoló tud lenni, hogy nemhogy 300-at, de még a 270-et is épphogy csak viszi a TL...
Egyszer a móka kedvéért azért úgy is beállítottam, hogy 320 lett a végsebesség, amit ugye elő is lehet hívni utólag rajoskodni.
van rá ötleted hogy hogy lehet áttételmódosítás után "kalibrálni" az órát?
előre is köszi!
link
Kíváncsi leszek hogy fogja bírni nyáron 40 fokban Budapesten a dugóban való evickélést.
Bár valószínűleg jobban mint én, mert annyira elszoktam, hogy most izomláz van a hátamban, meg a combomban.
par honap cigiszunet es meg is van a ecu ara