már csak a füstölésből hozza a komám ma déltől másnap délig ital kúra. ma sült oldalas este tatár beefstek és sok viski .de azért gyere Szolnok felé ha tudsz.
csak használtam nincs a nevemen de túl agresszív volt túrázáshoz.a vtr-en már jobban elfértem de az egy állat. 636 kisebb volt mint a 748-as a család miatt most elég az sv. amúgy gyári állapotú a 748-as mert pályázni egy rsv és egy 999 van. a hangja az király.
Köszi a hozzászólásokat!
Megvan a baj!
Összezártam az önindító relét és lám indul!
Tehát az önindító relén részlegesen vagy egyáltalán nem megy át az áram!
Tehát csere!
Erre gondoltam én is, csak nem tudtam, hogy a teljesítményveszteségen kívül bármi negatív kihatása lehet -e a motorra.Visszaszerelem a légszűrő fedelét akkor, bár nem mintha nem lenne elég az a ménes ami így is benne van.Az RF után gondoltam hogy szedni fogja a lábát, de amit 8000 felett művel, az azért elég durva ...
Igen én is a benzinpumpa relére gondoltam.
A tekercse(3-as 4-es láb) testre és a motorvezérlőre van kötve, itt szerintem max érintkezési gond lehet, nézd át a csatlakozókat.
A kapcsoló érintkezői az 1-2, ezek pedig csak beégni tudnak, ha nagyobb áram folyik rajta mint amire méretezve van. Ami a pumpa nagyobb áramfelvétele miatt lehet.
Mivel nincs fent a légszűrőház teteje, így nagy sebességnél nem tud létrejönni a torlónyomás, tehát lényegében teljesítményt veszítesz vele. Így kábé a két légbeömlőnek semmi értelme nincs a motoron...
A TL 1000 R-emben az ülés alján van egy relé!
Már cseréltem benne egyet most ez is tönkrement!
A képen látható hogy néz ki!
Ezt meg a jelentése: AUTOMOTIVE POWER RELAYS SMALL SIZE, LIGHT WEIGHT and COMPLETELY WATER TIGHT
Ez van a relén: CA1a-12V-A-5
Mi ez pontosan és vajon miért megy mindig tönkre?
Sok indítózás vajon ha hidegen nehezebben indul?
Várom segítségeteket, válaszotokat!
Srácok, volna egy kérdésem, mert nem igazán tudom, hogy a jelenlegi állapot jó -e a motornak, vagy sem:
Szóval sportlégszűrőm van, de a légszűrőház teteje nincs felrakva(mellékelt képen a 4es)..Ezáltal a 22;23 sincs bekötve.
A kérdés az volna, hogy azt sürgősen vissza kellene -e tennem, mert ez árt / rosszabbul megy a gép tőle , vagy ez pont a sportlégszűrő miatt van leszedve? Mert gondolom anélkül a Ram air direct sem működik, mivel ugye nincs nyomás.
Előre is köszi.
szia mennék nagyon de a pesti haverral szalámit töltöttünk és most hozza le hétvégén egy kis viski túrával egybe kötve. de gyere le egy kávéra és egyeztetünk.szeretettel várlak.
Megvan a baj!
Összezártam az önindító relét és lám indul!
Tehát az önindító relén részlegesen vagy egyáltalán nem megy át az áram!
Tehát csere!
Hála isten bontóban van is!
Köszi mégegyszer!
A tekercse(3-as 4-es láb) testre és a motorvezérlőre van kötve, itt szerintem max érintkezési gond lehet, nézd át a csatlakozókat.
A kapcsoló érintkezői az 1-2, ezek pedig csak beégni tudnak, ha nagyobb áram folyik rajta mint amire méretezve van. Ami a pumpa nagyobb áramfelvétele miatt lehet.
ez nem a jelentése, csak a jellemzése, automata relé kicsi,könnyű,vízálló.
Az a ducati a Tiéd volt?
http://cdn.cheapcycleparts.com...
Nekem is SEGÍTSÉG kellene!
A TL 1000 R-emben az ülés alján van egy relé!
Már cseréltem benne egyet most ez is tönkrement!
A képen látható hogy néz ki!
Ezt meg a jelentése: AUTOMOTIVE POWER RELAYS SMALL SIZE, LIGHT WEIGHT and COMPLETELY WATER TIGHT
Ez van a relén: CA1a-12V-A-5
Mi ez pontosan és vajon miért megy mindig tönkre?
Sok indítózás vajon ha hidegen nehezebben indul?
Várom segítségeteket, válaszotokat!
Szóval sportlégszűrőm van, de a légszűrőház teteje nincs felrakva(mellékelt képen a 4es)..Ezáltal a 22;23 sincs bekötve.
A kérdés az volna, hogy azt sürgősen vissza kellene -e tennem, mert ez árt / rosszabbul megy a gép tőle , vagy ez pont a sportlégszűrő miatt van leszedve? Mert gondolom anélkül a Ram air direct sem működik, mivel ugye nincs nyomás.
Előre is köszi.