Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Egész jó idő van ma. Lehet egyett kapartatni.
nincs mit
köszi
na kaptál egy 1 est mert TL
Sziasztok TL fanok nagyon rég irtam ide a fórumra de most a segítségeteket kérném.
Beneveztem a TL-emet egy motorszépségversenyre és kéne a szavazat.
Szavazzatok már légyszi 5 csillaggal.
!Erre katt!
jo kerdes
Ilyen a gyári.
Az enyémen például a lengőkarhoz heggesztettek egy merevítést.Állítólag svájcban csinélták de komolyan néz ki olyan mintha gyári lenne.
Tényleg érdekes......
tl 1000r-hez keresnék törésmentes első sárvédőt
a színe miatt.
Mégse jött be a kartonpapír? érdekes...
Valaki tudja, hogy mennyibe kerülhet egy termosztát az S verzióba?
Azt elhiszem,meg tudom. Én nem mernék. Lehet,h egy keményebb kátyú kell neki és fekvés van belőle. Be a fél2-es volán alá.
Teljesen igazad van. Amit leírtál tények és nem lehet velük vitatkozni, de hidd el, hogy nagyon sok javított vázas moci rohangál az utakon.
en etz 25o /en gyakoroltam olcsob volt abban a blokk gorbult jobbra
draga az a tukorben az index de tetszik
A TLS-ek hajlamosak váztörésre, azok is csak akkor ha nem veszi észre a tulaj, hogy kilazult a hátsó csillapító csavarja. Sehol máshol nem hajlamos a törésre a TL(R-S). Én személy szerint hatszor vágtam földhöz a TL-t, meg a kezdeti bénázós egykerekek se kímélték a vázat, még sincs semmi baja. Ja, és nem 20ezer van benne, hanem kb 130ezer...
Ha nincs vele semmi baj,akkor miért nem kókányolják össze az összes váztörött motort? A tiszta Al jól hegeszthető. Viszont abban a pillanatban,ahogy elkezdik ötvözni,hogy növeljék a szilárdságát,romlik a hegeszthetőség. Nem véletlenül hegesztik robotok.
Én igen....
nem is vennek k1 es gixert
Anno beszéltem egy vázjavítos fickóval aki mesélte, hogy egy K1-es 1000 gixxer ketté volt törve és összerakták és nem volt vele semmi baj.
ja emlexem a tiedre mkor felfedezted a repit te is dilemaban voltal mi legyen
Az enyémen is van egy 1,5 centis hegesztést és semmi baja....
Ha mered....