Szia Berik. A régi (törött) gépednek megvan az első két féknyerge? Ha igen akkor eladod? Ha igen akkor mi pénz? Ez már jöhet ide dollak1@vipmail.hu
Választ köszi előre is.
Most viszont bebizonyítottad hogy igazi majom vagy
Mert a power commander gyártja a lóerőt ugye?
Elmondom neked nagyokos hogy a gyári kipufogód mellé aztán olyan power commandert pakolhatsz amilyet csak szeretnél, érdemben jelentéktelen lesz a különbség. Ezek az eszközök a motor megváltozott öblítési paramétereihez való hangolását teszik lehetővé az injektor befecskendezési térképnek. Amennyiben a motor szívó és kipufogó oldala gyári, abban az esetben érdemi előrelépés nem eszközölhető. Nomeg ugye mindez egyedileg a Te motorodra fékpadon eszközölt beállításokat is feltételez, mert a netről letöltött PC injektortérkép 90% eséllyel csak ront a gyári 135 lóerőn.
jójó csak kérdés hogy hogyan állsz a motorhoz... nem mind1 hogy odaállok a 636 mellé és legyengézem, vagy pedig tisztelem az erejét...
ezt sajnos te sosem fogod felfogni
itt 6x esett csak rovideket mentem de lassan is elvezetes evvel a tlr el menni es igy a benya is lassabban fogy
mire varsz?szedd szet magad ne szarozz mar
Ma visszacsiszoltam a dobjaimat 1200-as vizpapírral és sikerűlt visszaállítanom a gyári állapotot. Kapott egy pár plusz lukat is ami ad egy kis plusz hangzást
Jól beszélsz... ha azt nézzünk saját váltós motorom egy nsr volt utoljára az már vagy 7 éve volt. Azt nézzük elég erősen kihagytam a lépcsőket . A lényeg senkinek nem kell bizonyítani h mit tudsz kinn az úton. Arra tényleg a pálya való. Ha van önkontroll elég már veheted is a TLR-t
Szia toxy. Szerintem megveheted azt a motort ami neked tetszik ha megbirod állni hogy nem száguldozól meggondoltalanùl vele. Én egy 50ccm-es SR robogóról űltem rá a 600-as K4-re és két szezont lehuztam vele 15000 km. Nem mondom azt hogy nem volt soha veszélyes szitu, de ha nem vagy felelőtlen akkor nincs baj. Egy dolog ami nagyon fontos: soha nem szabad többet vállalni mint amit még Te biztonságosnak érzel!
meg ami még szétkúr az a derbinek a 250es sportrobesze GP1 vagymiafasz, most nem keresem elő, na annak komoly váza/féke mindene van, meg az a blokk.. jár pesten egy-kettő rendes kipuffal és naggyon durva olyasmi kéne nekem.
Olyasmi...
Most egy cimborámnak lett egy 200-as négyütemű, az már valamivel kultúráltabb, viszont olyan a hangja, mint egy 450-es krosszmotornak, mindenki kamillázik, hogy ez most mi? azé ez is megy 140-et a biztonság kedvéért...
Választ köszi előre is.