Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Berik. A régi (törött) gépednek megvan az első két féknyerge? Ha igen akkor eladod? Ha igen akkor mi pénz? Ez már jöhet ide dollak1@vipmail.hu
Választ köszi előre is.
jocis szeka köszi az őszinte véleményt és a megértést
Most viszont bebizonyítottad hogy igazi majom vagy
Mert a power commander gyártja a lóerőt ugye?
Elmondom neked nagyokos hogy a gyári kipufogód mellé aztán olyan power commandert pakolhatsz amilyet csak szeretnél, érdemben jelentéktelen lesz a különbség. Ezek az eszközök a motor megváltozott öblítési paramétereihez való hangolását teszik lehetővé az injektor befecskendezési térképnek. Amennyiben a motor szívó és kipufogó oldala gyári, abban az esetben érdemi előrelépés nem eszközölhető. Nomeg ugye mindez egyedileg a Te motorodra fékpadon eszközölt beállításokat is feltételez, mert a netről letöltött PC injektortérkép 90% eséllyel csak ront a gyári 135 lóerőn.
A benne lévő Power Commanderrel lazán van 140...
Jó lenne már télleg befejezni az okoskodást....
már csak pénz kéne hozzá
de addig esz a fene hogy hozzáfogok
és még utána is tudok venni másik blokkot, ha ezt végleg szétbasztam


BerikZ köszi
jójó csak kérdés hogy hogyan állsz a motorhoz... nem mind1 hogy odaállok a 636 mellé és legyengézem, vagy pedig tisztelem az erejét...
ezt sajnos te sosem fogod felfogni
szeggyed má széjjelfele nemigazmá töketlenkecc összevissza.
holnapestére készvan oszt motorozhacc megint. kalapács meg véső pikkpakk készvan csinájjadmá.
itt 6x esett csak rovideket mentem de lassan is elvezetes evvel a tlr el menni es igy a benya is lassabban fogy
mire varsz?szedd szet magad ne szarozz mar
kiss sarga kurva szoknya nelkul milyen szexis
sport-photo.hu
fullframe.hu

a többit nekem balusk8 meg Benimoto fényképezte. Azokat ide töltötték fel.
Úgy látszik front van.Behülyültek egy páran.
BerikZ!

képeket honnan lehet letölteni amik a pályanapon készültek?

köszi!
basszus
kezdek befordulni ma k sokan motoroztak, az enyém meg a műhelyben vár
Akkor te is majom vagy mert nem tudod hány lovas a saját motorod, merthogy az adatlapodon megadott 140 ló erős túlzás
Ma visszacsiszoltam a dobjaimat 1200-as vizpapírral és sikerűlt visszaállítanom a gyári állapotot. Kapott egy pár plusz lukat is ami ad egy kis plusz hangzást
én 250 etz -ről ültem át, még élek....
Az első mondat után toxynak sorry
Jól beszélsz... ha azt nézzünk saját váltós motorom egy nsr volt utoljára az már vagy 7 éve volt. Azt nézzük elég erősen kihagytam a lépcsőket . A lényeg senkinek nem kell bizonyítani h mit tudsz kinn az úton. Arra tényleg a pálya való. Ha van önkontroll elég már veheted is a TLR-t
Szia toxy. Szerintem megveheted azt a motort ami neked tetszik ha megbirod állni hogy nem száguldozól meggondoltalanùl vele. Én egy 50ccm-es SR robogóról űltem rá a 600-as K4-re és két szezont lehuztam vele 15000 km. Nem mondom azt hogy nem volt soha veszélyes szitu, de ha nem vagy felelőtlen akkor nincs baj. Egy dolog ami nagyon fontos: soha nem szabad többet vállalni mint amit még Te biztonságosnak érzel!
meg ami még szétkúr az a derbinek a 250es sportrobesze GP1 vagymiafasz, most nem keresem elő, na annak komoly váza/féke mindene van, meg az a blokk.. jár pesten egy-kettő rendes kipuffal és naggyon durva olyasmi kéne nekem.
TL_ZX
Olyasmi...
Most egy cimborámnak lett egy 200-as négyütemű, az már valamivel kultúráltabb, viszont olyan a hangja, mint egy 450-es krosszmotornak, mindenki kamillázik, hogy ez most mi? azé ez is megy 140-et a biztonság kedvéért...
Végülis nem mondtál nagy hülyeséget, mert a TLR 120 ló, csak épp keréken. Amúgy kb 135 ló...
Ha nem baszogatnátok egymást nem lenne semmi gond.
Húzok is.Az ész megmondta.Nem vagyunk ide valók.