TL sem való neked. Hayabusát vegyél így lesz két éved ilyen tempó melett.
Hogy utána mit csinálsz azt nem tudom.Bár valószínűleg ha szerencséd lesz a tolókocsit fogod tuningolni.
ezért nem szeretek fórumon írni mert egyből jön a lenézés:S én négy éves korom óta motorozok mentem már ezzel azzal régóta gyűjtök hogy mikor jövő tavasszal meglesz a nagy A ra a jogsi vehessek egy normális gépet amit legalább nem kell lecserélni olyan hamar mert "kinövöm" mentem sv650 el és csak annyi bajom volt vele hogy nem éreztem benne azt az igazi kemény erőt nem azt mondtam hogy gyenge hanem hogy szeretnék erősebbet mert simsonról etz re ültem és nem telt bele 3 hét és már semmi nem volt régen kinőttem és nem akarom hogy drágán veszek egy svt és 1 év mulva megint vennem kell viszont ha tlrt veszek akkor nemigen kell jó darabig és azzal is lehet okosan menni ha nem cibálom akkor nem veszélyes . AZÉRT KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT
Őőőőő.A két motor közt már ha az adatokat nézed van másfélszeres különbség így nemigen értem az összehasonlítást.Két teljesen más motor a hengerelrendezést kivéve.
Bár hogy gyenge lenne az SV azt így sosem éreztem.Pláne utcára 18 évesen ETZ után.De te tudod.
Olyan jó,hogy mindenhol ezt hangoztatják,főleg olyanok,akiknek nem sok közük volt tl-hez. Utcán szinte lehetetlen előcsalni ezt a "jelenséget". Nekem pályán amikor a levegő kb 27°C, akkor sikerült előhozni, kb 6kör után. Beraktunk oda egy hőelvezető vmit,azóta semmi baja. Én amúgy árulom az enyémet.
heló mindenki olyan iránt érdeklődnék hogy nagyon gondolkozok egy tl 1000 r-t de hallottam rossz dolgokat többekközt ami elég rossz hogy a hátsó henger felmelegíti a hátsó lengéscsillapítóba az olajat ami emiatt nem csillapít és nagyon érezhetően változik az úttartása mentem már többször sv 650 el de az gyenge volt ez a tl 1000r érezhetően erősebb mint az sv 650? előre is köszi
Gyorsuláskor felváltás közben sosem használtam kuplungot.
Tiltás előtt gáz csuk vált fel, gáz vissza.
Soha semmi hangja nem volt,nem dobott ki fokozatot stb..és sokkal gyorsabb mint még a kuplungal is killódni.
en bennem berogzodott a p20-az korszakombol kuplung be gazkar vissza, valtas,kuplung kienged es amint fog, gazrantas ezt mind @rva gyorsan.a tl-nel is ugy igy de minden fokozatban szabajzas utan valtok.
es nincs gond,valoszinu a full gazon porgo motorra raverted a 4.et es eltort valamelyik fogaskerek,akkor viszont mindegy behuzod vagy nem a kuplungot megragad a hatso kerek,szerintem szedd szet magad nem nagy vasziszdasz,akar fotokat is csinalhatsz az 1 es fazisokrol.
en segitenek de @rva messze laksz
így utólag visszagondolva, szerintem a bajban nagyrészt én is benne vagyok
le lett átételezve a motor, a híd alatt, a sikán előtt, és még 1-2 helyen elforogta a 3. -at, leszabályzott, nem vagyok hozzászokva ehhez ,hogy ilyen sokat kell váltogatni, és ilyen gyorsan elforog tiltásig. mivel be volt kattanva az agyam adtam neki mint állat, és mikor leszabályzott rúgtam neki a 4. -et tőgázon, mert hüje vagyok, arra gondolok hogy az ehette meg
bigoneoszi
eséskor be volt húzva a kuplung, de a váltó szorult meg és az állította meg a kereket
Hmmm...ha már elötte szarakodott, akkor miért nem volt a kuplungon kezed? Bár ezt a saját hibámból tanultam én is meg, h ha baj van azonnal kuplung be...
Hali! TLS-hez van vkinek elfekvőben jobbos tükre? Lehet h hülyeség amit mondok de megegyezhet az R tükrével kép alapján nagyon hasonló. Valamint motorvezérlője vkinek?
A motorom eladó. Ez a váltó dolog ismerős, nekem az egyes rángatott,mert két fogaskerék el tudott ugrani egymás mellett,úgyh az enyém akkor volt szétszedve. Nekem úgy emlékszem 98 ezer körül állt meg.(munkadíj+anyagköltség) Sztem mondtam neked is amikor anno beszltünk telefonon,hogy ez szét volt kapva,át lett nézve,úgyh a blokk tuti tökéletes. Sajnálom,hogy így jártál, jobbulást. Ha meg bejön a pálya,akkor érdemes pályaidomot venni. Pont emiatt.
Hogy utána mit csinálsz azt nem tudom.Bár valószínűleg ha szerencséd lesz a tolókocsit fogod tuningolni.
Bár hogy gyenge lenne az SV azt így sosem éreztem.Pláne utcára 18 évesen ETZ után.De te tudod.
Tiltás előtt gáz csuk vált fel, gáz vissza.
Soha semmi hangja nem volt,nem dobott ki fokozatot stb..és sokkal gyorsabb mint még a kuplungal is killódni.
es nincs gond,valoszinu a full gazon porgo motorra raverted a 4.et es eltort valamelyik fogaskerek,akkor viszont mindegy behuzod vagy nem a kuplungot megragad a hatso kerek,szerintem szedd szet magad nem nagy vasziszdasz,akar fotokat is csinalhatsz az 1 es fazisokrol.
en segitenek de @rva messze laksz
én is csak ott szeretnék, de most ott se fogok
csaplarzs
így utólag visszagondolva, szerintem a bajban nagyrészt én is benne vagyok
le lett átételezve a motor, a híd alatt, a sikán előtt, és még 1-2 helyen elforogta a 3. -at, leszabályzott, nem vagyok hozzászokva ehhez ,hogy ilyen sokat kell váltogatni, és ilyen gyorsan elforog tiltásig. mivel be volt kattanva az agyam adtam neki mint állat, és mikor leszabályzott rúgtam neki a 4. -et tőgázon, mert hüje vagyok, arra gondolok hogy az ehette meg
bigoneoszi
eséskor be volt húzva a kuplung, de a váltó szorult meg és az állította meg a kereket
a pálya ki..ottul bejön
A motorom eladó. Ez a váltó dolog ismerős, nekem az egyes rángatott,mert két fogaskerék el tudott ugrani egymás mellett,úgyh az enyém akkor volt szétszedve. Nekem úgy emlékszem 98 ezer körül állt meg.(munkadíj+anyagköltség) Sztem mondtam neked is amikor anno beszltünk telefonon,hogy ez szét volt kapva,át lett nézve,úgyh a blokk tuti tökéletes. Sajnálom,hogy így jártál, jobbulást. Ha meg bejön a pálya,akkor érdemes pályaidomot venni. Pont emiatt.
arra gondoltam ,hogy nemsokára nemeztközizni fogok, és nézek kint valami tl-t és hozok egyet alkatrésznek, és lesz hozzá mindenem.
tsanyi
motul 5100
kb 2500 km volt benne, és az olajszintet is mindig nézem