motorozásom hajnalán a CBR-emen nagyon nagy nevű KENDA gumi volt hátul....na az 10.000 km alatt sem akart kopásnak indulni.
Viszont 3.-ban kigyorsításnál is szitálta a seggét emelkedőn...
Azután még a Conti Road Attack is megváltásnak bizonyult.
ooohhh yeahhhhhh!
A legjobb a MeZ4 volt, 6000km alatt semmit nem kopott, bármennyit erőcsúsztattam!
De az már azért nekem is sok volt a jóból, visszaadtam Deményéknek, ők meg szétbemutatózták az agyukat vele...
Nekem Z3 volt egyszer a gixxeren hátùl, de sztem nagyon vacak gumi. Csùszik nagyon meg egyszer-kétszer felmentem vele pályára és úgy megolvadt hogy ùgy nyùlt a széle mint a rágó.
nekem a legtöbb km-t megtett szezonom 3éve volt a tl-el...17000 km.
ezalatt 2 hátsó 1 első gumi ment a kukába, metzeler Z6. akkor olyan 45 körül volt a pár. a TL-re, az utcára bőven elég volt.
Most 50-ért vetem az M3-at párban.
Nem is megyek már annyit, nemtom az Apri milyen sűrűn kéri majd a gumit, majd meglátjuk.Én sosem vettem slicket...lehet hülye vagyok,nemtom,valahogy jobban érzem magam, ha új gumi feszül a gép alatt.
most en jovok a gumi temaval a kepen lathato jelenlegi gumi ha lekopik csak ugyan ilyet rakok vissza nagyon tuti,elore nem kell alig van az aszfalton nem kopik
Ha valaki 1200 km-t megy egy évben, azt elhiszem, hogy nem érdekli, ha 3000 km alatt elkopik a gumi...
De aki egy évben több, mint 20000 km-t megy, annak már azért kompromisszumot kell kötni a tapadás és futásteljesítmény terén, hacsak nem kőgazdag az illető...
Egy fullos pár gumira számoljunk mondjuk ötvenezer forintot(mondjuk több az annál...). Akkor aki megy rendesen, minimum háromszázezret költ csak gumira egy évben...
Én mentem bőven, az utolsó szezonomban asszem nyolcszor cseréltem hátsó, négyszer első gumit... (Egyszer vettem életemben új gumit, de soha többet) Szóval kijöttem jóval százezer forint alatt... Mondjuk volt is fönt a bakelittól a slick-ig minden, nem érdekelt a tapadás meg ilyen hülyeségek, csak menni tudjak minél többet...
Tehát röviden: Kipróbáltam a Sportec-et Suzuki GSX-R 1000-esen, Yamaha R1-esen és R 6-oson, Ducati 999-en és Aprilia Tuonon. Motortól függetlenül fenomenális volt a gumi tapadása féktávon, még ledöntött motornál is, ennél már csak a stabilitása fékezés közben volt meglepőbb. Talán e speciális pálya aszfaltján is múlt, de a Sportec tapadása is nagyon a versenygumik közelében volt, és ha 20 kört mentem egy szusszaban, akkor sem csökkent. A legmeglepőbb meg az volt, hogy mindezt nem leeresztett pálya-légnyomással, hanem a gyártótól előírt, utcai nyomással teljesítette.
Amikor bemutatták az M3-ast, sokat ígértek – de az a pályán még sokkal többet bizonyított. Hamarosan megkapjuk az első tesztpéldányokat. Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy viselkednek majd a magyar aszfalton, és hány kilométert bírnak.
A Z6 egyértelműen túragumi, minden fontos paramétere alatta marad a korszerű sportabroncsokénak, a kopásállóságot kivéve.
A Sportec M3 meg egy elég elavult sporttúra gumi, én a TL-en utáltam mert csúszkált és kanyarban elég erős hajlama volt fékezéskor a felegyenesedésre.
Amelyik gumival 6000km-t elmész egy RSV-n azt a fene megette. Inkább kopjon, de tapadjon, én 3000km után inkább gumit cserélek, de nem fogok meghalni ha vészfékezésre van szükség. Mondjuk erre amúgy is kicsi az esély mert már nemigen megyek utcán.
állatul megy