először az első gyári volt ,a hátsó 43 as Imrufo tanácsára, érezhetően jobban megy így már sokszor elkönnyül az eleje, de még így sem volt lehetőségem elforgatni 6. -ban tiltásig
most elöl 1 el kisebb van mint a gyári, de mióta feltettem vagy az eső esik, vagy idegen rendőrök vannak nálunk és slick el nem akarok kockáztatni, de már nagyon kipróbálnám
Sziasztok. Egy jóideje keresek a gépre pùpot de nincs egy bontóban sem. Valaki ajánlhatna nekem egy utángyártott idomkészítős csapatot. Kellene nekem undertail meg hasidom is.
Előre is köszönöm.
Én elmentem kocsival, de szerncsétleneket szétverte az eső elég durván. Volt kb. 6db chopper meg egy kawa....
Kár érte pedig biztos kemény buli lett volna
Ha volt még egy gsx-r is az utánfutón akkor az enyém volt. Apa kb akkor ment haza. Gyári áttételem van. Nem a legjobb pályára,de vagy motorozok,vagy áttételt módosítok.
nem erdekel hogy zugoritod kalapaccsal vagy szalmabalaval,csak legyszi zsugoritsd ossze
ha sok az 5 centi nyujtani tudod 2 cm ert?
tesokam i jo szomszedok lennenk
téged láttalak ma délután az M3 -on kb 5 óra fele?
milyen volt?
gyári áttétellel mész?
nekem most elöl 1 -el kisebb hátul 4 -el nagyobb lánckerék van
ma raktam össze szar idő volt nem tudtam kipróbálni
Az alapvető különbség hogy az enyémet az új tulaja törte össze, aki tőlem már megvette. A váz be lett méretve lézeresen, 2 centivel rövidült a tengelytáv, ennyit rogyott a villanyak, de ezt repedés nélkül elviselte. Spéci huzatópadon vissza lett húzatva 2 hét alatt lassan fokozatosan hogy az anyag ne repedjen, megjegyzem én ezzel sem értek egyet, sérült vázat cserélni kell és pont.
Egy biztos,az Al ötvözetet nagyon nehéz jól hegeszteni. Én a volt törött vázamnál ezért nem is gondolkoztam a javításon. Pedig az a hegesztésnél ment szét.
most elöl 1 el kisebb van mint a gyári, de mióta feltettem vagy az eső esik, vagy idegen rendőrök vannak nálunk és slick el nem akarok kockáztatni, de már nagyon kipróbálnám