Az igazság az hogy a motor "lekopogom" tök jó. Szeretem semmi baja nincs. Az igazság az hogy nincs is kedvem belemenni a motor volt gazdájával. Ezt az évet kihúzom ezzel a vázzal télen meg ugyis darabjaira szedem a gépet és akkor tervbe van egy vázcsere is. (mondjuk ha addig kibírja akkor majd elgondolkodom rajta) De egyenlőre nem zavar a dolog, rendszeresen figyelgetem hogy nincs-e valami jele az újabb repedésnek, de szerencsére semmi. Az is hozzá tartozik a valósághoz hogy én nem nagyon ütöttem a motorjaimat soha ezt sem gyilkolom nincs egykero semmi kül és így biztos vagyok benne hogy nem lesz vele baj. Eladni meg nem nagyon fogom már mert mire eladnám pénzt nem fog érni. Meg késöbb szeretnék visszatérni a sornégyhez és vagy egy új gépet vagy max. egy 2éveset beválallok majd. (ez még vagy 2-3 év sztem)
nyomozgatni nem volna hulyeseg ,mi is tortent a motoroddal,nem azert mert szar vagy valami- ,en mint autoszerelo ,tudom ha ki van javitva valami rendesen az megint jo-hanem nem lemondott hiba urugyen PENZT VISSZA KAPNI.
negyutemu trabit vettem es nem mondtak el hogy.................................................,es manit kaptam vissza nem is jartam rosszul
miért nem irogatsz az RSV fórumon?
Biztos elkelne ott is egy ilyen okos ember.
Nagyon felment a pumpa Uram .
A stilust nem tudom hova tenni.....,de valszeg azért mert nem ismerjük egymást. (Remélem ez így is marad.)
Figyelj ide te nagyokos, ha magad nyírod ki a hülyeségeddel az a te bajod, viszont ha ezzel másokat is veszélyeztetsz, arra már nincs mentség. Ez nem jószándék kérdése. Átbasztak a motorral, szar ügy, bárkivel előfordulhat, de ez nyilvánvalóan nem anyagfáradásos repedés (amúgy mindegy is, törés - törés), az ilyenért a biztosító azonnal műszaki totálkárra venné a motort és bevonatná a forgalmit, teljesen jogosan. EZ NEM SIMSON jóember hogy majd a sanyibácsi meghegeszti a sarkon!
Ráadásul amilyen helyen van az a váztörés, nyilvánvalóan nagy ütést kellett kapnia a motornak. Az én TL-emet is lecsukta az új tulaja, hozzám hozta talpraállítani, csak úgy mondom hogy mind a két telószár ropivá eltört de még akkor sem repedt el a váz! Ezen gondolkozz el kicsit....
Ilyen esetben vázcsere és kész. A tákolással csak a saját és mások egészségét veszélyezteted.
Nomeg gondolom eladáskor majd lelkiismeretesen bemutatod a leendő vevőnek a hegesztett törött vázadat... Mert ha nem az viszont már bűncselekmény.
Talán nem kellene törött vázú motorral 200 fölött közlekedni. Ha meg mégis akkor ne csodálkozz hogy szitál.
Jó eséllyel a motor már nem egy nyomon fut és a gyári tengelytáv sem stimmol.
Kiméregettem, és tényleg az döglött meg benne. 6,8V körül töltött alapjáraton, fordulaton meg 8V körül. Intéztem 1 telószámot a Cimbimnek, van itt Tbányán egy ember, aki régóta gyárt. 13e-ért vett tőle 1et, és már jó is!
Azért lehet,meg "hegyes" profilú a gumi. Próbálj az elején zárni a nyomón 1 v 2 klikket. Ha nem jó szólj.
Nekem is csinált ilyet a hring egyenesben a vége felé a bukkanón. Én a seggén emeltem egy alátéttel. De hogy attól múlt e el nem tudom. Ha az eleje nem jön be,akkor a hátsó nyomót tekerd beljebb.
negyutemu trabit vettem es nem mondtak el hogy.................................................,es manit kaptam vissza nem is jartam rosszul
Biztos elkelne ott is egy ilyen okos ember.
Nagyon felment a pumpa Uram .
A stilust nem tudom hova tenni.....,de valszeg azért mert nem ismerjük egymást. (Remélem ez így is marad.)
Ráadásul amilyen helyen van az a váztörés, nyilvánvalóan nagy ütést kellett kapnia a motornak. Az én TL-emet is lecsukta az új tulaja, hozzám hozta talpraállítani, csak úgy mondom hogy mind a két telószár ropivá eltört de még akkor sem repedt el a váz! Ezen gondolkozz el kicsit....
Ilyen esetben vázcsere és kész. A tákolással csak a saját és mások egészségét veszélyezteted.
Nomeg gondolom eladáskor majd lelkiismeretesen bemutatod a leendő vevőnek a hegesztett törött vázadat... Mert ha nem az viszont már bűncselekmény.
Miért nem maradsz inkább csendben
Nem vagyok az ilyen hozzászólásra kiváncsi! (amúgy már kész a váz és még egy nyomon is fut)
Te egy jó szándékú ember vagy, megérdemelsz a saját sörödből egyet.
Jó eséllyel a motor már nem egy nyomon fut és a gyári tengelytáv sem stimmol.
Nekem is csinált ilyet a hring egyenesben a vége felé a bukkanón. Én a seggén emeltem egy alátéttel. De hogy attól múlt e el nem tudom. Ha az eleje nem jön be,akkor a hátsó nyomót tekerd beljebb.
TL