az r ben van az biztos imrufo mondta es fenykepet is mutatott tavaj itt fekete kutyu az ulles alatt,puntot lakatoltam jobb eleje es utanna nem indult ,persze hogy az a kutyu kioldott ahogy kalapaltam benyomtam azt indult
Ma megvolt. öntöttem még bele olajat mert nem volt a felső szintig.
De 9-10 nél megint bevilágított az orcámba....
Tempósabb haladás után beérek egy körforgalomba leváltogatok alapjáratra engednem és leáll. Ha nyugisan megyek akkor meg "jó minden".
Sziasztok, tudna nekem valaki magyarázatot adni arra a dologra hogy bukás után miért nem volt hajlandó a gépem megforgatni az önindító motort, betolás után 30km-t megtéve viszont pöccre röffent!? 99-es S-ben lenne borulásérzékelő?
És ha esetleg idomjavítás (csere?), és hűtő témában lenne valakinek pár jó ötlete az is jól jönne!
köszönöm!
Szia. Legjobb tudomásom szerint ha az olajnyomással nincs renben valami akkor is kigyullad az FI hiba. Szerintem lehet olajnyomàs hiánya is. Az egyik haverom fazer 400-asának ment el az olajnyomása nagyobb fordulaton. A megoldás az lett hogy lecserélte az olajat.
Hali Urak!
Tegnap kis "nyelezés közben" kigyulladt a piros pilács FI kóddal az ugye a befecskendező gebaszt jelenti? Ha a gázt elveszem egyből elalszik és 8000alatt marad a fordulat akkor nem is jön elő újra a jelenség.
Segítsetek már egy kicsit mi lehet a bibi?
Azt hiszem felesleges vitáznunk, nem érted amit mondok, végső sorom nem csodálkozom, hiszen ha a helyesírás is gondot okoz...
Igazad van, hülye vagyok, sose láttam még TL-t, gőzöm sincs a befecskendező rendszerek működéséről sem, simsonom van és szeretnék egyszer olyan kemény lenni mint te
Drága segfej barátom,nézd meg a videómat és hallgasd meg a TL hangját. Lehet hogy Kivűlről gyárinak néz ki a dob de a belseje ki van szedve,kipufogós átalakitotta nyitottra. Gratulálok az okos fejednek,jó lenne ha befognád mára....
Venni akarok a gépemre egy R-es féknyeregszettet.