Te majom fog már be a pofád ha azt se tudod hány Lovas egy TL csak jár a szád.
Senki nem hívott ide húzzál vissza az SV fórumra.
Má bocs,nem akarom szítani a tüzet de ez az ember kibassza a biztit..
szerintem a motorosok(akinek minimum 600 van vagy nagyobb)kb70 %a nem haladt fokozatosan hanem egyböl nagyobbra és ha hülye az ember akkor az tisztasor hogy vége de ha tud gondolkodni és némi sünivalója is van akkor rájön hogy felesleges egy ilyen nagy ugrás útán kockáztatni inkább míg megszokom a motort addig csak lassan tapasztalni kell a gépet sztemte se úgy voltál a 636 al hogy előtte volt 50 125 250 400 és úgy a 6363( ami mellesleg erősebb mint egyki másik 1000 gép)
Az SV650 jó kis motor, még én is elfogadnék egyet bohóckodni.
Viszont az tény, hogy csak egy lépcsőfok a nagyobb motorra váltás felé, és ha valaki épp ki akarja hagyni ezt a lépcsőfokot, azért szerintem nem lehet elítélni... Én is kihagytam(anyagiak miatt, mint sokan mások), BerikZ is, oszt mégis itt vagyunk.
A kimotorozásról meg csak annyit, hogy pályán minden bizonnyal egy 125-össel is körbemotoroznának, mégis elértem a TL képességeinek a határára. Nem nyújtja azt, amit elvárok egy motortól. Ezt pedig öt perc motorozás alatt is ki lehet deríteni egy motorról, hogy ad-e annyit, amennyit elvár tőle az ember.
Mellesleg pl a ZX636 keményebbet megy mint a TL, akkor az ajánlható egy úgymond kezdőmotorosnak? Mer egy kezdő ne akarjon ezresre ülni a qrva élet! Nem mintha egy 180-as Runner-rel nem lehetne kettébaszni egy trabantot + négy kriptaszökevényt...
Na, jól elvoltam asse tom má mit akartam...
Béke!
nem azét irtam hogy ne azt irdami a véleményed nyugodtan le lehet irni sztem azért kérdeztem a fórumon mert választ akartam rá kapni nem azért hogy most azt mond amit hallani akarok tisztába vagyok vele hogy nagyon nagyagy ugrás itt is mindenki azt mondja de ha én most ezt bevállalom az nemtudom hogy miért fáj nektek és amit az előbb irtam azt őszintén irtam nem gúnyból irtam hogy köszönöm hanem tényleg mert kaptam választ
Pont tökéletes a TL neked.Szemernyit sem erős a képességeidhez mérten.Olyan mint egy bicikli.Tök kezesbárány.Pláne ilyen hatalmas és mély tapasztalat után.(15 év simson 3 hét MZ).Vedd nyugodtan.
jah de bocsi irtam hogy gyenge akkor én kérek elnézést. Viszont nem lenézésből mondtam hanem anyagiak miatt mert 4 éve gyüjtögetek hogy ha korlátlan meglesz akkor vegyek egy nagyobb masinát és nem akarom azt hogy elvészen ez a sok pénz mert nem anyuci meg apuci rakja alám a motort(és tényleg nem lehordani akartam az sv t )
Milyen "igazi kemény erőről"beszélsz?Lehet,hogy csak az egyik henger ment abban az SV-ben amit kipróbáltál.......
A helyedben K1300R-t vennék,na AZ tényleg erős!Próbáltad már?Én igen,szép meg jó meg tol mint a k.rva anyja de semmi pénzért nem kellene napi használatra!
rola 636 nem az írtam hogy gyenge olvass vissza nem szólom le az svt mert nagyon jó motorok csak nem akarom azt hogy megvenném és utána 1 év múlva újat kelljen venni ezért néztem a tlt mert nem egy nagyon haragos motor(ahogy olvastam) és kis fordulaton is dolgozik és nem kell cibálni ha van esze az embernek és nem nyélgázon közlekedik nem vészes van egy ismerősöm kevibe ő is etz ről ült át tl re és mainapig motorozik pedig 2 éve vette a tlt
Én is kétkeve nézek minden hozzászólást ami úgy kezdődik hogy mentem már haver xy motorral de nekem az kevés.
Motort úgy kijelenteni hogy már mentem vele 5 percet és kevés az már gyanús.
Ismerek srácot aki lazán röhögve körbemotoroz jópár 750-es pályagéppel bohóckodó pozőrt a lenézett 650-esel.
Nem vagyok Hozzátok méltó .....már el is tűntem.
Mondjuk a rövidgatyás képről nézve nem is csodálom.
Senki nem hívott ide húzzál vissza az SV fórumra.
Má bocs,nem akarom szítani a tüzet de ez az ember kibassza a biztit..
toxy(18614)h.sz.:"mentem már többször sv 650 el de az gyenge volt".....(72 LE)
"a tl 1000r érezhetően erősebb mint az sv 650?".......(ha jól tudom,kb.120 LE)
(szerinted érezhető a különbség?!?!?!?!?
)
Szerencsére sok a bontott alkatrész hozzá és relatíve olcsó így avval sem lesz gondod.
Viszont az tény, hogy csak egy lépcsőfok a nagyobb motorra váltás felé, és ha valaki épp ki akarja hagyni ezt a lépcsőfokot, azért szerintem nem lehet elítélni... Én is kihagytam(anyagiak miatt, mint sokan mások), BerikZ is, oszt mégis itt vagyunk.
A kimotorozásról meg csak annyit, hogy pályán minden bizonnyal egy 125-össel is körbemotoroznának, mégis elértem a TL képességeinek a határára. Nem nyújtja azt, amit elvárok egy motortól. Ezt pedig öt perc motorozás alatt is ki lehet deríteni egy motorról, hogy ad-e annyit, amennyit elvár tőle az ember.
Mellesleg pl a ZX636 keményebbet megy mint a TL, akkor az ajánlható egy úgymond kezdőmotorosnak? Mer egy kezdő ne akarjon ezresre ülni a qrva élet! Nem mintha egy 180-as Runner-rel nem lehetne kettébaszni egy trabantot + négy kriptaszökevényt...
Na, jól elvoltam asse tom má mit akartam...
Béke!
Most jobb a lelkednek?
A helyedben K1300R-t vennék,na AZ tényleg erős!Próbáltad már?Én igen,szép meg jó meg tol mint a k.rva anyja de semmi pénzért nem kellene napi használatra!
Motort úgy kijelenteni hogy már mentem vele 5 percet és kevés az már gyanús.
Ismerek srácot aki lazán röhögve körbemotoroz jópár 750-es pályagéppel bohóckodó pozőrt a lenézett 650-esel.