Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ercsi gurulas jol sikerult fiuk mazsi ,zolika,tlsanya,ugye a komptol nem is kell felni.
Ez fasza. Szólok is a havernak, h készülhet majd 1 ilyen munkahengerre...
a szabadság velejárója:
most talán megyek aludni...
ja, 13638-as hsz...
ezen én is átmentem, egy ideig talán jó lesz, de nekem csak a munkahenger csere segített...
ha jól látom (mint majdnem mindenkinek) neked is hiányzik a munkahengerről a védőgumi, ami nem engedi bemenni a koszt a dugattyúhoz... nélküle pont beleveri a lánc az összes dzsuvát a munkahengerbe...
új munkahengerhez kapsz azt is...
ja, cikkszám szerint nem létezik...
Fasza... Hát akkor nem szimering kérdés volt...
imrufo kepe jo en is az alapjan mentem el csak vagd el baj nem lesz
de nem erzek valtozast semmit,vagy nem tudom meg megyek vele az az igazsag elvagas elott is orat fektetett,
kuplung munkahengerbol fojjjjjjjjjjjt az olaj elfogyott a tartalybol
olajat csereltem meg penteken,le is volt veve a motorrol,lanc csere miatt,szoval a gumi karmantyu szinte uj,dea munkahenger fala meg rohadt,ugy hogy 180-as csiszpapirral felcsiszoltam es zsirt kenytem korbe a dugora ossze raktam holnap kiproszalom ha igy is folyik mukahenger kell
Hello mindenki!
Tudom, hogy már lerágott csont, de mégegyszer a kedvemért kitérhetnénk a TL-S folyás-kábeléhez, ott tartok hogy szétvan szedve a hátúlja (más okok miatt) és szemlátomást nincsen elvágva az ECU-hoz csatlakozó kábelek közül egyik sem! NA most visszaolvastam #imrufo leírását ezzel kapcsolatban, de nekem kifejezetten egy TL-S tulaj kellene aki már csinált ilyen operációt, ugyan is szeretnék meggyőződni róla melyik vezeték lesz konkrétan.
Ha kapok visszajelzést, akkor küldenék képet az egyszerűség kedvéért! Thanks for all.
Frankó a téma!
megrendeltem kossssssssssszi fiuk csapatmunka volt
gyari levegöszűrőt vettem bele és így is megvan az erő ,elvágtam a vezetéket amit imrufo írt, -az ecu ra ami megy- nem vettem észre semmit,talán most 2 fokozatban felrántás nélkül is kerékre áll,gyári áttétellel.Megyek haza és szét is kapom.eredményt majd közlöm
Természetesen az R-nél sem kell széthúzni a blokkot, negyedóra alatt ki lehet mindkét szimmeringet cserélni.
Ajánlom én is mindkettőt a Suzukitól berendelni, abból nem lehet baj, meg nem is nagy összeg. Cikkszám alapján a legegyszerűbb rendelni(nincs tévedés), a két képen rajta van minden ami kell...
a kuplungpálca szimm speckó, csak suzukiban kapsz.
sacc 1-2000 ft.
nem kell széthúzni a blokkot, legalábbis az S-nél nem. És az R ebben nem különbözik.
Nekem a pálcánál folyt, főleg erős bal kanyar után csöppent a kipura.
Érdemes ilyenkor a kihajtás szimmeringjét is cserélni ahogy "ufo" mondja. Egy kosszal megvan.
Sztem bármelyik csapágy-szimering boltban.
Nekem a Hondámhoz kaptam mindent rendesen.
Pálcához 6x34x5,5-ös kell
A lánckerék mögé meg 28x52x8
sok munkával de úgy is ki lehet cserélni
azt lattam, ki tudom cserelni nagyobb bontas nelkul,ezeket a szimeringeket ,nagyon koszos,olajos homokos volt a terulet a lanckerek kornyeken,gyanitottam ez nem a lanc sprai miatt van,kicsit megrohasztotta a kuplunghazat is,most hogy magasgyomasuval le tisztitottam utat talalt az oil,melo utan szodem szet,szerincse szombaton hibatlan volt egesz nap a tlr,hol kapok a kuplungpalcahoz szimeringet?
De azokat csak úgy lehet cserélni, hogy "blokk ki-szét csere össze-be" nem?
azt hogy nézted meg?
mert terhelés nélkül nem fogja nyomni az olajat, de ha már egyszer nyomta valahol, akkor meg annyira összebasz mindent, hogy nem fogod látni, honnan jöhetett olaj...
Abban igazad van, hogy vagy a pálca, vagy a lánckerék szimeringje ereszt, én a helyedben cserélném mindkettőt, ha már úgyis hozzá kell nyúlni...
Mondjuk még a munkahengerből is folyhat olaj, de azt úgyis látod a tartályon, ha eltűnik belőle a ganca...
es meg is neztem a kislanckerekszimering nem folyt jo volt szoval nem tom honnan jon az eros olajcsopp
a penteki olajcsere,szelepallitas,lanc,lanckerek,csere,gyertya csere,lev szurro cserike,kb 650km utan az eredmeny:erosenn csopog a motorolaj a z elso lanckerekfelol,vagy a kuplunkpalcanal is csopoghet? ez a kerdesem honap csodem szet e vo segitseg
A 7vége után ezzel sem árt tisztában lenni:

Halászlé vegyes halból - bográcsban
Hozzávalók 4 személyre:
# 1,5-1,8 kg ponty
# 2-3 tenyérnyi kárász
# 5-6 törpeharcsa
# 2 fej tojásnyi vöröshagyma
# 3 púpozott evõkanál finom (házi) õrölt paprika (jó minõsége talán még a halnál is fontosabb)
# 2-3 gerezd fokhagyma
# só, bors, vegeta
# 2 dl száraz vörösbor
# diónyi pirosarany, gulyáskrém

Elkészítése: A vöröshagymát célszerû zöldégvágóval pépesre turmixolni, vagy egészen apróra összevágni. Elõször a kárászt és a törpeharcsákat tesszük fel, hagymát, fokhagymát, sót, pirosaranyat teszünk bele, és felöntjük kb. 2,2-2,5 l hideg vízzel. Forráskor beletesszük az õrölt paprikát, és közepes tűzön 25-30 percig forraljuk. Kóstolgatással beállítjuk a sósságát.
A bográcsot a tűzrõl levéve, kiszedjük lyukacsos kanállal a halhúst. Célszerû hosszúkás halastálra kirakni a halakat és már lehet is csemegézni a finom halhúst.
A 2,5-3 cm-es szeletekre vágott pontyot, fejet, farkat a hallébe tesszük, majd további 30 percig közepes tűzön forraljuk. Kb. 15 perc után beleöntjük a 2 dl vörösbort, vegetával ízesítjük, és beállítjuk a sósságát.
(Inkább érezzük egy kicsit sósabbnak, mert ha halászlé-tésztával tálaljuk, akkor az egy kicsit elvesz a sósságából.)

Megjegyzés:
Ha elõre kifõzzük a halászlé-tésztát, akkor kb. 1 l hideg vizet öntsünk a halra, majd egészítsük ki a tésztalével.
Maringal ikaw ay napaka hangal!