A lófaszt! Várom azt a köcsög szűrőt. Hol lehetne venni hozzá másikat? Mert kell. Az előszűrő is sanszos. Majd ha leszedem a tankot, akkor meglátom úgy is, h kell e.
aha, má rémlik vmi. naszóval. Csak hátul van ledes, ami 0.36wos. Így gondolom akkor 6.7ohmos kell. De a watt szám mitől függ? mármint az ellenállás értéke.
de a legegyszerűbb ha párhuzamosan forrasztasz egy 21W os izzót a ledes irányjelző mellé, mondjuk a burkolat alá, (az mondjuk nem a leg profibb megoldás, de a legolcsóbb)
ellenállás kiszámítása:
P= 2x21W=42W
U=12V
az áramot kell kiszámolni és abból tudjuk visszaszámolni az ellenállás értékét:
I=P/U
I=42W/12V=3.5A
R=U/I
R=12V/3.5A=3,
4ohm
3,4 ohm 40W
kell párhuzamosan kell forrasztani az indexekkel, akkor ha elöl hátul led-es van ha elöl nem ledes van akkor kiszámolom ahhoz is:)
Na ez is fent van..már csak egy ellenállást kell beforrasztani valahová, valamekkorát még picit mintha gyors lenne..
Szóval aki tudja mekkorát kell beforrasztani és hová, akkor ne tartsa vissza.
Hali!
Nagy gáz nincs, azért mentem egy-két kört motorokkal(VFR, BUSA, Intruder1800,Intruder1500, GileraRunner200 így hirtelen)
Annyi előnye van a blokk-kiszerelésnek, hogy így fel tudom políroztatni telibe az egész motort(váz, lengővilla, kipuffrendszer, villahíd, felnik) .
Szerintem ha decemberben lesz Zeg-en buli, akkor ott találkozhatunk, mert az ugye ALAP!
akkor elmondom a holnapi progidat:6.kor kelsz,kiveszed a blokkod a vazbol azonnal elviszed tornyi-hoz,az ottano tl bol igencsak gyorsan szint kiveszed,vissza teszed a regi tiedet,auto csomiba beteszed az uj blokkod es hazavisz,beszerel kiprobal orul boldog ugrabugral talikat szervez,stb,visszaterve a tornyi -nal piheno motorra magyarazatot talal tornyi mi tortent a motorral
csak annyit tudok, hogy kettőig melóztam, utána meg félájultan fetrengtem itthon.... azt se tudom a szobaajtón túl mi van, nemhogy a rakparton...
annyit még tudok, hogy holnap kirántom a blokkot a TL-ből, így elmondhatom, hogy idén megérintettem kézzel a motoromat...
P= 2x21W=42W
U=12V
az áramot kell kiszámolni és abból tudjuk visszaszámolni az ellenállás értékét:
I=P/U
I=42W/12V=3.5A
R=U/I
R=12V/3.5A=3,
4ohm
3,4 ohm 40W
kell párhuzamosan kell forrasztani az indexekkel, akkor ha elöl hátul led-es van ha elöl nem ledes van akkor kiszámolom ahhoz is:)
Szóval aki tudja mekkorát kell beforrasztani és hová, akkor ne tartsa vissza.
Oszt elfektette hazafelé az első kanyarban!
mondjuk az enyém is nézett ki ugyanúgy...
oszt mé hagyta nálad? mé nem nálam?
Ancsa a szervezás és a Rock!
Szerintem lesz!
Nagy gáz nincs, azért mentem egy-két kört motorokkal(VFR, BUSA, Intruder1800,Intruder1500, GileraRunner200 így hirtelen)
Annyi előnye van a blokk-kiszerelésnek, hogy így fel tudom políroztatni telibe az egész motort(váz, lengővilla, kipuffrendszer, villahíd, felnik) .
Szerintem ha decemberben lesz Zeg-en buli, akkor ott találkozhatunk, mert az ugye ALAP!
Amúgy csabinak patika a blokkja!
15.000 km es TLR!
Elég ritka darab! :)
Most nekem is van egy TL-em! :))
Itt hagyta csepeli bazsi! :)
Mizujs Imi?
Mikor jössz el a törölközőért? :)
annyit még tudok, hogy holnap kirántom a blokkot a TL-ből, így elmondhatom, hogy idén megérintettem kézzel a motoromat...