Mint írtam, nekem elég a TL ereje...
De ha épp van egy felesleges busa blokkod, én belevarázsolom a TL vázba, legfeljebb a két szélső hengert leflexelem róla, hogy beférjen...
lóerőben nem tudom mit dob a vasra, de hogy nagyon gyorsan rádob egy új főtengelyt, meg hajtókarokat, az biztos...
A TL-re az össz tuning, amit szerintem érdemes rakni, egy kipuffrendszer, sportszűrő, PowerCommander(PC3), meg egy fékpados beállítás. Ez hoz kb 10-15 lovat, ha ez nem elég, másik motor kell...
Nekem bőven elég a 135 ló is, én inkább pimpelek...
kosz annyira nem tud eltartani, viszont az meglehet, hogy ferdén raktad vissza a munkahengert, ezért a pálca nem csúszott be a helyére. Így olyan, mintha mindig be lenne húzva egy kicsit a kuplung.
Nekem legalábbis már volt ilyen...
Eltört, kilazult, kiesett a lengéscsillapító egység egyik/összes tartócsavarja. Sztenderen nyomogasd a motor seggét és figyeld hogy szépen szabadon mozog a csillapító egység. Ha peched van a kilazult csavar letörte a vázról a tartófület. Akkor aluhegesztő...
De ha épp van egy felesleges busa blokkod, én belevarázsolom a TL vázba, legfeljebb a két szélső hengert leflexelem róla, hogy beférjen...
Imrufo!
Mikor koccintunk legközelebb egyet
Gambesz!Teeeee?Mi van veled?
A TL-re az össz tuning, amit szerintem érdemes rakni, egy kipuffrendszer, sportszűrő, PowerCommander(PC3), meg egy fékpados beállítás. Ez hoz kb 10-15 lovat, ha ez nem elég, másik motor kell...
Nekem bőven elég a 135 ló is, én inkább pimpelek...
megnézem, mondjuk idénre vége a szezonnak, mostantól készülök a következőre, majd kérdezgetek még...
Nekem legalábbis már volt ilyen...
egy kicsit csúszik aztán akár hogy húzom abbahagyja
olaj? (1500 km van benne) / lamellák?
De ha lengéscsillapító kell nekem van egy.