Nem még. Majd ha fel lesz idomozva rendesen akkor meghajtjuk.
Jah, látszatra. Amúgy meg az első felni jobb oldala eléggé el van görbülve. Jövő héten visszük görgőztetni.
Az faja, az enyém is csak 295-öt megy 5ben...
Én sem szoktam elrakni a gépet, de idén úgy néz ki muszály leszek. Kicsit spórolni kéne tavaszra új gumikra meg láncszettre...
mondjak jon a szezonvege erre en azt mondom nalam nincs szezonveg decemberben is gurulok de ugyesen am meg nem vagtam oda a vasat,tegnap leneztem az orara es 175merfold nel allt a mutato,5.fokozatban gyari minden rajta,
nálam nagyritkán volt a fordulat 7000 alatt...
szétrepült a lánckerék mögötti csapágy, pár oldallal visszább vannak képek is...
azóta már elpasszoltam a blokkot, de még nincs infóm, hogy más baj volt-e vele...
Húhh, szegény gép. Remélem nem lett neked bajod. Cimbimnek a motorja is így néz ki, bár már javítjuk...
Angoloktól tudnék alsó konzolt a műanyagot 20 körül...
széthullott szegénykém, nem bírta a strapát...
szerintem bőven elég 6000 km-enként, vagy évente egyszer olajat cserélni. természetesen ez használattól függ, én évente négyszer cseréltem olajat...
Mé széthullott?
Asszem akkor felesleges 6 óránként, kb. 5000-et megyek egy évben, és szűrőt is cserélek mindíg. Azt meg nem hiszem el, hogy a mai szuper olajok szavatossága nem tartana egy évig.
De azé még rákérdezek vmi márkaszervízben.
pityka a csilis szosz csak nekem izlett,az uveget visszaviszem majd,igazad lehet a tlr nehez 30kg minusz jol allna neki,de hogy is kezdjuk el?ahogy lajcsi csak vizet itassak vele?
Jah, látszatra. Amúgy meg az első felni jobb oldala eléggé el van görbülve. Jövő héten visszük görgőztetni.
a kep alapjan mar vezetheto
Én sem szoktam elrakni a gépet, de idén úgy néz ki muszály leszek. Kicsit spórolni kéne tavaszra új gumikra meg láncszettre...
Ennek a kipufogónak van a legbrutálabb hangja azok közül amit eddig hallottam...
szétrepült a lánckerék mögötti csapágy, pár oldallal visszább vannak képek is...
azóta már elpasszoltam a blokkot, de még nincs infóm, hogy más baj volt-e vele...
A hengerfej adta meg magát, vagy mi?
Angoloktól tudnék alsó konzolt a műanyagot 20 körül...
1999-es Suzuki Tl 1000R-hez keresek:
hátsó féknyereg, első fékkar+munkahenger, fejidom (javítható is)+konzol, műszerfal, kormányteló
Tel: 70/558-6226
email: ferikefrombugac@freemail.hu
Imién fődarabot kellett volna cserélni: SOFŐRT!
szerintem bőven elég 6000 km-enként, vagy évente egyszer olajat cserélni. természetesen ez használattól függ, én évente négyszer cseréltem olajat...
Asszem akkor felesleges 6 óránként, kb. 5000-et megyek egy évben, és szűrőt is cserélek mindíg. Azt meg nem hiszem el, hogy a mai szuper olajok szavatossága nem tartana egy évig.
De azé még rákérdezek vmi márkaszervízben.
oszt sokat ért...
Azt néztem, hogy a TL-nek is ugyanaz az olajcsereperiódusa (6000km/6h), mint az ős sv-nek.
Kicsit meghökkentő ez a 6h. Ti betartjátok ezt?