Sziasztok
Öcsike vagyok,igaz Dino már bemutatott a képekkel
Igaz nekem egy hangeresem van,de már nem állok messze a V2-től
Nagyon jóóóó volt az a bizonyos buli Dino még a kapagépet is rám akarta tenni amikor a földön pihenni akartam
Meg kell említenem Gambesz motorját ami nagyin tettszett nekem,gratula neki érte
Minden jót nektek
Dino te pedig igyál rendessen,nem ám szégyent hozol a jó hírnevedre
szia ,az a kerdes ha az a vezetek nincs elvagva,mert az enyimen nincs,ki lehet e kotve a folytas,mert az enim angliai kivitel ,es jol megy,bar mar meg vagyok zavarodva ketsegekben vok lehet jobban menne,ha elvagom en is,elotte zx12ninjam volt uj,egy lapon sem lehet emliteni a 2 motort ugyebar,de az mas dimenzio.imrufo mi a velemenyed,ja mikor motorozol?
most jut eszembe, hogy nekem is volt bajom a kábelekkel. egyik esésem után csípődött el szinte az összes kábel, úgyhogy komplett kábelköteget cseréltem. ez gondolom sokat segít neked...
viszont amivel sokat szoptam, az a gyújtáskapcsoló kábele volt... ugye a sok kormánytekergetéstől megtört benne egy vezeték, és hol volt áram, hol nem... néha füstölt is egy két kábel, mert ugye összeolvadt a megtört szál a többivel. és ugye a gyújtáskapcsoló nincs befűzve a kábelkötegbe(de én azt hittem), hát szoptam vele egy hónapot mire rájöttem, hogy hol a hiba... persze csere...
Én nekem maradt a kisérletezés, már elektromosan átnéztem és nem csak én hanem villamossági szakember is úgyhogy mindenféle jótanácsot vagy tapasztalatot elfogadok ha eszedbe vagy eszetekbe jut, rosszat úgysem teszek vele.
csak...
amúgy az elektromos dolgokhoz nem sokat konyítok, csak annyit, hogy bekontaktspréjzem még a qrv@@nnyát is...
"szerencsére" még csak mehanikus gondjaim voltak a motorommal, amit meg tudok én is csinálni.
Öhh dinóó!
Faszák a képek!
Sajna hogy em lehettünk ott!
Remélem azért te el tudsz jöni a hetési partyra!
Az idei hatalmas lesz!
Úgy néz ki augusztus 8.
Majd mindenkit részletesen tájékoztatok!
Nos, mint ahogy Badmiki írta az ő motorjában jó lett a fesszabályzó, szóval azzal nem volt gond... Amúgy az akksi fölött 2 darab 30 amperos bizti van,egy kívül, meg egy belül is. nem árt átcsiszolni ott minden csatlakozót, meg kontaktsprájozni, mert az is okozhat gondot... Ha jól emléxem Gambesz elvtársnak volt szétkorrodálva ott minden...
A fesz.szab.-ból kijön 2 piros és 2 fekete vezeték, ami, ha követed végig össze van közösítve 1-1 vezetékké. Ezután, ha követed ezt a 2 vezetéket a vastag kábelköteg irányába, fogsz találni 1 csatlakozási pontot, meg kell hozzá bontani a kábelköteg bandázsolását, az alatt van, kb. ott, ahol kijön belőle 1 vezeték, ami az aksi negatív pontjára megy, és ott megtalálod! (persze, ha s-es a motor!)
Kicsit megzavartál ha egyszerübben elmondanád megköszönném pl hol az inditórelé meg hol vannak a motor melyik részén vannak összehozva a negativ pozitív dolgok?
Köszi
Csá! Nekem volt a fesz.szabin kívül 1 másik problémám is..., nem kevés türelem kellett hozzá, mire rájöttem, mégpedig, h a vezetékkötegben van 2 csatlakozási pont,az indítórelé előtt, ahol összejönnek a testszálak és a pozitívok, ezek 1 saruval vannak lenyomva, járó motornál mocskosul melegedett a pozitív és a negatív is, leforrasztottam mind a kettőt és lám... javult a töltésem is, és nem melegszik a kábel!
Szeva
Mostanába nem volt időm fórumra felnézni de most bepotoltam a lemaradást
Sajan a nekem csak a fesszabival van a gondom mivel vettem egyet rá ami jó, igaz ez egy K8-as Hayabusáé ezzel tökéletes a töltésem.
Hozzáteszem hogy egy dl 1000 fesszabájzót is kimértem és az sem adott a könyv alapján értékeket igy ezt sem vettem meg, utánna jött a hayabusa,bár ezzel meg az a bajom hogy nagyon melegszik igy hütöventilátort tettem rá nehogy mégegyszer elszáljón.
De előfordul hogy a motor inditásakor az egész elektromosság elmegy de hogyha a aksi feletti (amiböl a + vezeték jön) dobozt amibe négy vezeték és egy 30A bizti van meglököm újra visszajön minden, menet közbe ezzel soha nincs baj mondjuk mással sem.
Ja igen a hayabusa fesszabi kiadta az 1,5 V-at.
Erre mit modjak, lehet hogy nem rossz a fesszabid de az én mocimon nem volt jó, vagy más a hiba még mindig, bár a könyvben csak ennek az értéke nem stimmelt .
Az első ülést kell levenni, összvissz két csavar tartja(a tank felőli oldalon a lelógó rész alatt). alatta találod a tank felől a borulásérzékelőt, utána a fesszabályzót, és leghátul a vezérlőelektronikát...
-Öcsike.
-Kapálógép.
-Békegalamb.
-Szörös
pörkölt.
Öcsike vagyok,igaz Dino már bemutatott a képekkel
Igaz nekem egy hangeresem van,de már nem állok messze a V2-től
Nagyon jóóóó volt az a bizonyos buli Dino még a kapagépet is rám akarta tenni amikor a földön pihenni akartam
Meg kell említenem Gambesz motorját ami nagyin tettszett nekem,gratula neki érte
Minden jót nektek
Dino te pedig igyál rendessen,nem ám szégyent hozol a jó hírnevedre
Köszönöm a jó tanácsokat.
viszont amivel sokat szoptam, az a gyújtáskapcsoló kábele volt... ugye a sok kormánytekergetéstől megtört benne egy vezeték, és hol volt áram, hol nem... néha füstölt is egy két kábel, mert ugye összeolvadt a megtört szál a többivel. és ugye a gyújtáskapcsoló nincs befűzve a kábelkötegbe(de én azt hittem), hát szoptam vele egy hónapot mire rájöttem, hogy hol a hiba... persze csere...
amúgy az elektromos dolgokhoz nem sokat konyítok, csak annyit, hogy bekontaktspréjzem még a qrv@@nnyát is...
"szerencsére" még csak mehanikus gondjaim voltak a motorommal, amit meg tudok én is csinálni.
De akkor miért jó a hayabusa fesszabályzó?
Ezt mond meg nekem.
Faszák a képek!
Sajna hogy em lehettünk ott!
Remélem azért te el tudsz jöni a hetési partyra!
Az idei hatalmas lesz!
Úgy néz ki augusztus 8.
Majd mindenkit részletesen tájékoztatok!
Amúgy 2000 évjárat és R -es változat de csak hasonlit az s-eshez.
Köszi
Mostanába nem volt időm fórumra felnézni de most bepotoltam a lemaradást
Sajan a nekem csak a fesszabival van a gondom mivel vettem egyet rá ami jó, igaz ez egy K8-as Hayabusáé ezzel tökéletes a töltésem.
Hozzáteszem hogy egy dl 1000 fesszabájzót is kimértem és az sem adott a könyv alapján értékeket igy ezt sem vettem meg, utánna jött a hayabusa,bár ezzel meg az a bajom hogy nagyon melegszik igy hütöventilátort tettem rá nehogy mégegyszer elszáljón.
De előfordul hogy a motor inditásakor az egész elektromosság elmegy de hogyha a aksi feletti (amiböl a + vezeték jön) dobozt amibe négy vezeték és egy 30A bizti van meglököm újra visszajön minden, menet közbe ezzel soha nincs baj mondjuk mással sem.
Ja igen a hayabusa fesszabi kiadta az 1,5 V-at.
Erre mit modjak, lehet hogy nem rossz a fesszabid de az én mocimon nem volt jó, vagy más a hiba még mindig, bár a könyvben csak ennek az értéke nem stimmelt .
Mivel nemrég vettem és nem vágom még a témát,azt még megírhatnád hogy hol bontsam meg.