nem tl-tulajoknak gondoltam a dobozokat,de ha van vki túrás ismerősötök akinek ponnnnt ilyen kell akkó....nekem a motorhoz volt,ez volt az első átalakítás amit csináltam---lerobbantottam róla
SZIASZTOK!
ELADNÁM A TL1000S MOTOROMHOZ TARTOZÓ DOBOZAIMAT TARTÓVAL EGYÜTT! GIWI GYÁRTMÁNYU DOBOZOK,UNIVERZÁLIS TARTÓ PLATÓVAL!
IR.ÁR.:100,000 MAGYAR FORINT
Azért mondom hogy ez megbízhatóbb, mert napi többször is frissítik, sőt,a "puding próbája" linken egy grafikonon ottvannak összevetve az elmúlt pár hétre a jósolt és a valós adatok, és ellenőrizhetően elég jól fedik egymást.
BerikZ: Ez is igaz de nem egyszerű egy ilyen dögön megállni a keményebb csuklómozdulatokt!
Na meg ahogy olvasom 17 éves ez a jóember és nem hinném hogy olyan könnyem meg tudná állni! Bár nem ismerem ki tudja!
Az időjárást nem tom hol néztef Pvari mert itt nem épp a legjobbat mutatja hogy rohadna meg!!!
http://www.idojaras.hu/index.php
Na majd csak kiderül vagy beborul!
Itt a TL-re ugráshoz annyit tudnék hozzászólni,hogy én a 70 köbcentis cagiváról ültem rá. Ha úgy érzed,hogy vissza tudod fogni magad,és tényleg ésszel motorozol,nem lehet nagy gubanc. Ehhez viszont önuralom kell és nem az,hogy meg akarod mutatni,hogy ha már neked ilyen motorod van,akkor hogy tudsz vele menni. Meg kell szokni a súlyát és a menetteljesítményét,aztán lehet egyre bátrabban menni. Sztem nagy adag önuralom az egész.
Ja és persze nem is szólva hogy pl én 9 éve motorozok és a TLem erlött 600 as mocim volt de még így is győzöm megszokni ezt a hatalmas erőt és nyomatékot!
Mert ha egyszer megtréfál abból még nagy baj is lehet!!
Hehe!!
Épp ez a gond!! Nem ismerlek de nagyon azt hiszed hogy tudsz motorozni! De egy V2 es moci tud meglepetéseket okozni hidd el!
És a 650es sv ugyan akkora a hely mint az 1000res SV-n!
Na és én ültem sv-n is meg ugye a saját TL-emen is de szerintem nincs külömbség a hely kérdésébem!
De te tudod! De egy 1000res V2 es moci nagyon kemény és ERŐS egy kis 250es 1 hengeres 2 ütemű mocihoz képest!
Ez az én véleményem!!!! Meg szerintem sokan másoknak is!!
Már csak azért se vennék 600-ast mert egyszerűen nem férek el rajta Amúgy tisztában vok azzal hogy építkezni kell. Mondjuk nekem még kismotorra se volt meg a jogsim és 125-ös ts-el nyomtam. Mikor meglett a smkp-jogsi egyből 250-re váltottam 15 évesen. Most vok 17.
Hi!!
Szerintem a VTR-sp is fasza gép!
Az egyik ismerősöm isa most vett és neke az is bejön!!!
Az sv gynegébb mint a TLR és sokkal "puhányabb" moci!! De ha eddig kis mocid volt elég lenne egy 650es sv!! Ezt a te érdekedbe mondom! Aztán a te szíved és pénztárcád joga mit veszel de vigyázz!!!
Nem lehet annyira vészes. A 250-essel már 3éve mászkálo(menekülök a rendőrök elől).Egy 400-as cb-vel is mászkáltam. Meg egyébként meg is lenne a súly a gépen mert 160kg és 205cm vok.
A VTR puhány motor
Komolyra fordítva, a VTR anno inkább a túrásabb oldalát igyekezett megfogni a dolgoknak, a TL pedig sportmotornak készült. A VTR megbízhatóbb, kiegyensúlyozottabb, de vezetési élményben messze elmarad a TL-től... Használt TLS-ek 1M-tól indulnak, TLR 1.2M-tól.
Megváltozott a fényező száma, fel is írtam, de bent hagytam a munkahelyemen Amúgy Dömötör Péternek hívják a srácot.
Mondtad vasárnap, hogy nyekereg a moci eleje. Csatoltam egy képet, hogy lásd melyik anyán kell húzni, hogy megszüntesd a jelenséget. Először én is a kormánycsapágyra gyanakodtam, de kiderült, hogy ez a persely okozza.
Ne parázzunk előre...ez mindig így szokott lenni felesleges idegeskedni!
Mellesleg,én úgy is hajlok affelé,hogy Szombat reggel lemegyünk este meg hazajövök,vasárnap pihizek és akkor kipihenve Kunmadár!
Na mindegy még megrágom,elöször Elenor-nak kell hazaérnie a Kyra-Cat-ból!
Igyekvés Elenor igyekvés!!!
A Tasla
A ROBOGÓ CSAK SEGÉDESZKÖZ,NEM A DOBOZOK TARTOZÉKA.
ELADNÁM A TL1000S MOTOROMHOZ TARTOZÓ DOBOZAIMAT TARTÓVAL EGYÜTT! GIWI GYÁRTMÁNYU DOBOZOK,UNIVERZÁLIS TARTÓ PLATÓVAL!
IR.ÁR.:100,000 MAGYAR FORINT
Ezt ök jó teljesenmástmutat!
De tudod mit?! Inkább a te webed, "jóslatod" jöjön be mert borzsongani szeretnék!!!
Na meg ahogy olvasom 17 éves ez a jóember és nem hinném hogy olyan könnyem meg tudná állni! Bár nem ismerem ki tudja!
Az időjárást nem tom hol néztef Pvari mert itt nem épp a legjobbat mutatja hogy rohadna meg!!!
http://www.idojaras.hu/index.php
Na majd csak kiderül vagy beborul!
A V2 legyn veletek!
The Ghost
Itt a TL-re ugráshoz annyit tudnék hozzászólni,hogy én a 70 köbcentis cagiváról ültem rá. Ha úgy érzed,hogy vissza tudod fogni magad,és tényleg ésszel motorozol,nem lehet nagy gubanc. Ehhez viszont önuralom kell és nem az,hogy meg akarod mutatni,hogy ha már neked ilyen motorod van,akkor hogy tudsz vele menni. Meg kell szokni a súlyát és a menetteljesítményét,aztán lehet egyre bátrabban menni. Sztem nagy adag önuralom az egész.
Nézzétek a magyar 1 -et most , tök jó csak nehogy ő jöjjön értünk.
Mert ha egyszer megtréfál abból még nagy baj is lehet!!
Épp ez a gond!! Nem ismerlek de nagyon azt hiszed hogy tudsz motorozni! De egy V2 es moci tud meglepetéseket okozni hidd el!
És a 650es sv ugyan akkora a hely mint az 1000res SV-n!
Na és én ültem sv-n is meg ugye a saját TL-emen is de szerintem nincs külömbség a hely kérdésébem!
De te tudod! De egy 1000res V2 es moci nagyon kemény és ERŐS egy kis 250es 1 hengeres 2 ütemű mocihoz képest!
Ez az én véleményem!!!! Meg szerintem sokan másoknak is!!
Szerintem a VTR-sp is fasza gép!
Az egyik ismerősöm isa most vett és neke az is bejön!!!
Az sv gynegébb mint a TLR és sokkal "puhányabb" moci!! De ha eddig kis mocid volt elég lenne egy 650es sv!! Ezt a te érdekedbe mondom! Aztán a te szíved és pénztárcád joga mit veszel de vigyázz!!!
Komolyra fordítva, a VTR anno inkább a túrásabb oldalát igyekezett megfogni a dolgoknak, a TL pedig sportmotornak készült. A VTR megbízhatóbb, kiegyensúlyozottabb, de vezetési élményben messze elmarad a TL-től... Használt TLS-ek 1M-tól indulnak, TLR 1.2M-tól.
Megváltozott a fényező száma, fel is írtam, de bent hagytam a munkahelyemen Amúgy Dömötör Péternek hívják a srácot.
Mondtad vasárnap, hogy nyekereg a moci eleje. Csatoltam egy képet, hogy lásd melyik anyán kell húzni, hogy megszüntesd a jelenséget. Először én is a kormánycsapágyra gyanakodtam, de kiderült, hogy ez a persely okozza.
Pá!