Nah sajna ismét baleset történt a megyénkben!!!
A képek sokkolók!!!!
http://langlovagok.hu/kepek2006/zalaegerszeg/06 0419_zszegmotor.shtml
Nagyon vigyázzatok magatokra!!!!
Más: Remélem fasza lesz a Borzsongás és sok TL es őrültel találkozom majd!!!
Sziasztok. most nem a Tarka ügyében írok. nekem egy 1200s-es banditom van,és kiegészítő spoilereket szeretnék vásárolni rá.Idáig még nem találtam sehol sem. Esetleg nincs valami jó ötletetek? (kis sárvédő,kerékjáratba lefalazó elem,stb) Köszönöm
Hát az tuti hogy Petinek igaza van!
Baszki, 570 le? Még a B-King -et se volt képes kihozni a gyár, nem hogy egy ilyet. Amúgy meg a MotoGP gépek is jóval 300 ló alatt vannak, gyárilag meg senki nem fog erősebbet csinálni.
Meg ahogy Peti is mondta, fake moci De poénnak jó...
Tasinak: Pénteken ess be sörölni, oszt viszem a plexit, megsasolod, leMEOzod, véleményt nyílvánítasz... mellesleg intéz valaki asztalfoglalást? most időben fogok érkezni... ha hatkor van tali...
Többiekkel személyesen, aki jelen lesz. Természetesen minden TLarcra vonatkozik
tasi:ide is felírom a telefonszámot,mert nemtom,hogy jó számra küldtem-e el a sms-t motorline győr:06-96-524-335 farrbi cucc volt nagyon jó minőség 17800 ft.
Hát, ezt a képet nemtudom ki nyalja be, a hülye is látja hogy photoshop
Busa vázból és ZZR1400 idomokból van összekendácsolva...
Nézd már meg azt a hátsó lengővillát! Hol bír az el 570 lóerőt?
Kedves propuls!
Az ég legyen veled!
Ezek szerint nem csak én láttam.
Szerintem ez eléggé durva.
Főleg az 1/4 mérföldes gyorsulási adat,amit nem is merek leírni...
Az még rendben van,hogy a nagy motorgyártók (bár ők nem versenyeznek)
mindíg rálicitálnak 10-15lóerőkkel egymásra,de az 570le egy kicsit brutális.
És a hab a tortán,hogy a végsebesség ugyanúgy le lesz/van szabályozva.
Emberek!
Bocs,hogy belepofátlankodom a fórumotokba,de sürgősen bszélnem kell valami suzuki-guruval..
Az interneten olvastam,hogy a suzuki piacradob egy új hayabusát,a zx14 ellenfeleként.
Valami évfordulóra szánják,a neve "hayabusa 1500".
Képek is vannak róla,és állítólag nem aprózzák el a dolgot,hogy 200,vagy 220lóerős legyen,hanem rögtön turbós változatot árulnak,ami 570le.
Nemhülyéskedek,ti is elolvashatjátok.
Nem tudtok segíteni,hogy hol lehetne ennek utánajárni?
Előre is köszönöm.
tasinak mégegyszer köszi a számot,beszéltem a mostmár közös ismerősünkkel,tényleg fanatikus tl rajongó. jó árakat mondott,2-3 hét aztán remélem megyek a cuccokért.addig azért körbekémlelek hátha van olcsóbb megoldás mert minél többet spórolok az anyagon annál többet tudok majd a kipun kieregetni .rockandrolltól még majd várom a fejleményeket + az anyagi vonzatot.
Rockandroll!ha E-s szabványú cuccokkal dolgoztál elvileg nem lehet probléma a nagy és méltán híres KPM-nél.Tasit még próbálom hívni.BerikZ:járóképes a gép,hiszen azzal jöttem haza a talajgyakorlat után kb.40 km-t, csak optikailag vannak kisebb-nagyobb hiányosságok egyik szemem sír a másik +(üveg)nevet,mert még tudok írni,meg élni bár kicsit fáj..na egyenlőre ennyi.mindenkinek nagyon köszönöm!!
Az első lánckereket nem szabad kisebbre tenni, mert a lánc megeszi a villavédő gumiborítást! Ezt német fórumon olvastam ottani tapasztalatok alapján... A hátsó kerékkel szabad csak játszani, még ha így drágább is!
Én ott leszek Villányba. Már nem bírok magammal,én már menni akarok. Csak legyen jó idő!!!