Köszi szreg. Habár a képeken nem látszik,de ekkor tiszta retek volt. Mostmár tiszta,de olyan retket szedtem le róla,h hujujj. Sztem sose volt normálisan lemosva szegény.
nekem volt hasonló nempörgés,de a gépem 7000 környékéig azért elment.a tankom lett szétszedve és az üza.szivattyú mögötti kis fémházas üzaszűrő volt eldugulva.ki lett mosva és minden ok.tegnap jött meg az új:8500ft.
Szia. Nekem is ugyan az lehet mert a hétvégén mentem vele és egyszercsak menet közben elkezdett rángatni,és le is állt a motor. És nem is birtam beinditani. Futóval kellett elhozni haza. Mit csináltál vele,kimostad a tankot, és még? Valszinü az enyémnek is az lehet a baja . Üdv
Mi újság itt a Tl baráti körben? Elég ritkán járok erre fele! Amint látom minden rendben!
BerikZ: nagyon szép az új vasad, tényleg olyan mintha új lenne! Gratula!
Dino: még jó hogy nem mentem veletek a Tihanyi túrára.
...délután kihoztam a picikét és pár km után elkezdett rángatni 4000 fölé nem nagyon pörgött,még előzni sem tudtam, elég kellemetlen volt! Kimostam a tankot, tiszta rozsda volt, most úgy néz ki jó lesz!
Elképzelhető hogy ez volt a baja?
Mintha valakinek itt a forumon lett volna hasonló problémája!?
Ki jön borzsongásra? Remélem ott összefutok mindenkivel!
Szerintem is!!!
Egyszóval a TL így jó ahogy van!!!ű
Akinek meg nem tetszik az húzzon erről a fórumról!!!!
Még annyi hogy minden mocinak megvan a maga kis hibája!!!
Ja és ha valaki nagyon májer akkor az egész hátső csollapítást lecserélheti kb 250 000 Ft a komplett szett. Akkor aztán semmilyen panasznak helye nincs.
A hátsó rotációs csillapítás úgy működik mintha egy turbina lapát félét forgatnánk olajban. Ami az olajat külömböző furatokon is átpréseli.
Nem tudom ez mennyire érthető.
Az elv amúgy marha jó egy baja van, hogy az olaj szeret túlmelegedni benne.
Bár meg kell említsem, hogy ezt nekem a hajdani TL 1000 s motorommal közúti forgalomban előidézni nem sikerült.
Pályán persze más a helyzet.
Ha az olaj túlmelegszik a csillapítás nagyrészt csökken és így kissé ideges lesz a moci.
Arra szoktak panaszkodni,hogy melegedik,és emiatt csökken a teljesítménye. De erre is olvastam megoldást, a motorinfo-n,egy azbeztlap és kész. Elméletileg.
Hát tényleg nagy punyi van itt! Pedig még jó idő sincs, hogy motoroznának ezek a fiúk!
Hát hogy őszinte legyek én sem annyira vágom a hátsó csillapítás elvét!
Annyit tudok hogy állítólag enek az egy mocinak van ilyen, meg van benne olaj meg dugattyú!!!
Hehe!!
Hello skacok!
Én sajna most pénteken nem tok menni sörözésre, de jövőhéten tuti! Meg BerikZ-nek is akkorra ígértem némi gempát... Szal legyen jövő héten is! És inkább busszal jöjjön mindenki, nehogy má csak én fogyasszak sörtartalmú italt...
Mostmár beindult a meló ezerrel, mert van mire gyűjteni... hehehe
A TL talin gyarapítani fogom az R tábort, habár kinézetre inkább S-es lesz a szekér.
Köszi szreg. Habár a képeken nem látszik,de ekkor tiszta retek volt. Mostmár tiszta,de olyan retket szedtem le róla,h hujujj. Sztem sose volt normálisan lemosva szegény.
Tasi!
Kitartás. Minden oké lesz meglátod ;)