Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!
nos amit nem irtam az az hogy TL-R re gondoltam, és azért látom hogy izgalmas témát sikerült találnom, remélem nem lesz belőle vita hogy kinek milyen motor tetszik, azért vásárlás előtt szeretnék több motort megnézni és kipróbálni.
természetesen nem fogyasztás alapján fogok választani, köszi az eddigi segítségeiteket, ha valami bizonytalan lesz előttem még kérdezek
üdv mindenkinek
mitoo
Üdv!
Talán akkor majd mielőtt(korábbi hozzászólásodra utalva) véleményt alkotsz egy motorról, először próbáld is ki, hogy ne tűnj teljesen hiteltelennek... Az nyilvánvaló, hogy Kawa párti vagy, de az is lehetséges, hogy a felsorolt legjeidben csak neked volt legjobb a Kawa, másnak meg a Suzuki (nekem például ). Ugyanis ha jobban belegondolok, a TL-ben is van csúszókupplug (az meg nem számít hogy mióta), 6 dugós fék (ami a sok dugó ellenére nem nagy szám), fordított teló, ami teljesen állítható, gyári kormányteló, ami viszont sok életet megmentett már, köztük az enyémet is.
Ja, a valós sebességet pedig egy V2-estől semmi sem tudja jobban elkendőzni... Amikor azt hiszed megelőznek a bringások, mert meg tudod számolni a robbanásokat is a hengerekben, közben meg 120-al cirkálsz lakott területen belül, na az az állat...
Hali!
Nem derült ki, hogy TL-R, vagy TL-S a vágyaid tárgya... Van némi különbség a kettő között kinézetre, erőre, meg súlyra is. Mivel nekem r van, arról tudok nyilatkozni.
Ahogy pfvari is mondta injektoros, elég kemény gázreakciókkal. Ez mindössze annyit jelent, hogy ha a füleden fordulsz, akkor nem igazán lehet stabil gázon menni. Vagy gyorsít kicsit, vagy lassít, ettől kicsit szögletes lesz az ív. De ez qrvára nem számít közúton.
Na akkor a fogyasztás az eleinte nekem 10-12 liter volt, amíg a csuklóm is csak ON-OFF állásban működött.
Mostanában eljárok 5-7 literrel egykerekezések számától függően. Nem mellékesen aki normálisan használja, annak sose lesz vele baja, de én itt kivétel vagyok.
Nem mellékesen geciszép motor, és meglehetősen jól moddingolható is, bár ez lehet hogy csak nekem számít.
Ja, és mostanában jóárasítva van...
A tavalyi materbikon úgyelpicsázta az aprilia a ducatit mint a szél.
Mondjuk idén nem, mert nem ált ki. De a ktm-et lenyomta
Hát valóban nem. Ráadásul műszakilag azonos tartalmat kapsz jóval olcsóbban is, csak azt úgy hívják hogy aprilia
V2 vel nincs is bajom,csak nem engedhetem meg anyagilag,mert ha V2 akkor 999R :)
Az meg nem olcsó :((((
Úgy értettem hogy a maga korába a sportosság etalonja volt, ma viszont puha, nehéz, a fék majdhogynem csak vicc, a mai sportmotorok állította mérce mellett. Természetesen csak mai technikához viszonyítva, dehát istenem, közben eltelt több mint egy évtized, ez így természetes.
A TL valóban távol állt a tökéletességtől, de ez nem jelenti azt hogy ne lett volna vele különleges élmény motorozni. Mint láthatod még mindig vannak szép számmal akiknek nem az első motorja és eszük ágában sincs eladni,hidd el megvan a maga oka. A VTR honda nagyjából hasonló paraméterekkel rendelkezik papíron, valóban kevesebb hibával. Épp emiatt nekem pl unalmasnak hatott. Lehet velem van a baj, de nekem éppen az tetszett a TL-ben hogy igazi izomszagú férfimotor, nem finomra hangolt yoghurtospohár, minden pillanatban maximális figyelmet kívánt. Összegezve egyszerűen több élményt, visszajelzést adott mint a felhasználóbarátabb gépek. Töbek közt ezért maradtam a V2 sport kategóriánál és amíg létezik ez a kategória, maradok is.
turagőzös?Ezt nemértem.
Az első olyan utcai nagyszériás gép amin antihopping kuplung volt,elöszőr volt normális fék(89ben a konkurencián még sok helyen 2dugattyús volt),43mm telója volt már a legelsőnek igaz az még nem forditott teló mint 91től.Kormánylengéscsilapitót még a legutolsó 7R is csak tv reklámból ismeri.
Arról nembeszélve,hogy sokszor olyan érzésed van,hú de nem megy ez a ződ takomy azt észnélkül húzod neki mikor a müszerfalra nézel akkor meg végigfut az életed elöted,mert húvazze mennyivel megyek.
Szerintem pont azért törték elég szépen őket,mert észnélkül ment mindenki a túlzott biztonságérez miatt és közúton bármikor jöhet váratlan szitú(kocsi,kutya,cica,stb)

Ugye ezt a túragözőst te se gondoltad komolyan?

rsv szerintem szintén nagyon jó gép,egyik ismerősömnek aki szintén szerelő olyan gépe van,nagyon állat moci.
Pont TL n még semennyit,de sor4 ből abból a korszakból ültem már mocikon és nagyon nemjött be a kezelhetetlen injector.
Pedig nagyon nemértelek mert a világ egyik legjobb mociját adtad el! :))))
A tökéletes futóműről meg inkább az RSV-m futóműve jut eszembe, nem a ZXR túragőzös fílingje :)
Természetesen a maga korában a legjobbak közt volt, ha nem a legjobb, de a határai azért ma már túra kategóriába sorolják.
Hány kilométert vezettél TL-en? Mint látod pár gépet már nyúztam, volt jobb motorom, de szerethetőbb még nem. Persze kinek a pap, kinek a paplan...
A TL olyan motor amit vagy nagyon lehet utálni, vagy nagyon lehet szeretni, köztes megoldás nem létezik
Hát téged se lehet megérteni egy teljesen kezelhető és tökéletes futoművel rendelkező moci(zxr) után veszel egy teljesen kezelhetetlent(tl).
Szerintem a korai injectoros mociknak nem varázsa hanem kezelhetetlensége van.
Ha már V2 akkor Duki(916,996,999)
tudom hogy nem itt a helye de eladó egy Suzuki SV 650

árban megyegyezünk érdeklődni a honlapon lévő elérhetőségeken lehet

a hirdetés
Fogyasztás: 5,5L-14L/100km (bár nem tudom ki vesz motort fogyasztás alapján )
Injektoros, mégpedig a goromba, korai konstrukciók közül, ez azt jelenti, hogy viszonylag kemény gázvételi reakciókra számíts, többek közt épp ez a típus egyik varázsa.
sziasztok TL es Urak!
érdeklődnék 1-2 dologról a tl ekről, mert a szezon után én is tl t szeretnék vásárolni.
Tehát:
fogyasztása mennyi?(tól ig)
karbisok v injektorosak?
majd még érdeklődök csak néztem tl videót és nem tudtam megállni hogy ne kérdezzek rá
üdv
mitoo
Drága Főnök úr köszönöm szépen!
Teljesen NÁÁJSZ volt így a megvonásos időszakban...
imrufónak való videjó
Imrufó barátunk figyelmébe.
Ha vkit érdekel törött TL_R!
http://www.hasznaltauto.hu/2562842_suzuki_tl_1999
Boldog,baleset-és hatóságmentes,kilométerekben gazdag újévet kívánok mindenkinek!
boldog balesetmentes sok szep kilometert kivanok minden motoros tarsamnak,boldog uj esztendot jobbat mint tavaj ,nekem volt.blokkelado
Szevasztok !
Volt ma nekem ,hagyományos , végtaglefagyasztós, nem tapadós, de rugatós, szezonzárós, vérfagyasztós,
25-30 km-em . Deee nem baj .
Kívánok mindenkinek az új esztendőre , minden olyan jót amit Ő maga kívánna saját maga magának .
BUÉK!
BUÉK !
BoldogUjjÉk mindenki sokkal jobban mind az idén! BUÉK