Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor inkább kapaszodjon beléd..nem tetszik nekem ez a hátul kapaszkodósdi..de ha nem akarod sokáig vinni....
Az a helyzet,hogy nem egy langaléta,így a tankig el sem ér,engem meg sokszor zavar ha nem kapok levegőt.Am köszi!Még keresgélek,ha nem lesz más,jön az egyedi kapaszkodókkal ellátott TL faridom.
Szerintem is...kapaszkodjon két kézzel a tankba. Persze előtte ellenőrizni kell, h ne legyen rajta gyűrű. Ennyi. Amúgy meg púpot a hátuljára..jobban is néz ki.
Az én véleményem szerint a TL alapvetően alkalmatlan arra hogy azon az utas maga mögött kapaszkodjon, ez egy sportmotor, az utas a vezetőbe kapaszkodjon fél karral, másik kéz a tankon lapul. Különben lepottyan
Valamelyik újságban,de asszem a revüben láttam képen 1 olyan utaskapaszkodót,amelyik a tanksapihoz volt rögzítve!
Hali!
Az SV kapaszkodó nyilván nem lesz jó a TL-re, mert teljesen más a hátulja...
Az egyetlen hely, ahol én találtam, TL-Rre kapaszkodót, az az angol e-bay, de itt meg is tudod nézni.
Persze naná hogy nem egy TL-R van a képen, de az alsó képen láthatod, hogy néz ki ami rá való:
Sziasztok! Sürgősen eladó egy Shox Fekete 2XL-es 2 részes bőrruha! Megkímélt állapotban pár alkalmat volt használva!

Érd: 06-30- 537-9419

Üdv: Apriliamate
Nem rossz elgondolás a kép!De akkor minek költöttem ennyit az ő ruhájára is? Az SV kapaszkodón már agyaltam én is.Ha megnézed akkor köszi!
Van egy SV kapaszkodóm + hátsó ülésem majd holnap megnézem hogy passzol-e rá.
Alternatív megoldás az utas problémára
Sziasztok! Ha valakit érdekel, van egy eladó sötétített túraplexim tlr-re (duplabubis), és egy hozzá való dynojet power commanderem (pcIIIusb). Mindkettő vadonat új, dobozában, sosem volt használva. Iár.: 12eFt, 50eFt Érd.: 20/444-1760
Sziasztok kedves Tl tulajok!
Segítségeteket kérném!Most tervezem egy TL 1000 R megvételét,de a párommal elég sokat motorozok,városban is.Nem tudjátok hogyan lehetne rá valami kapaszkodót szerkeszteni?Esetleg létezik már ilyen?Ha nem inkább csináltassak egy utángyártott faridomot kapaszkodóval?
Előre is köszi
A kupak lelazítás jó ötletnek tűnik , én is nyomogattam őket sőt mentem is jó pár km-ert a városban mégsem csillapít semmit . Köszi a tippet .
Helló!Nálunk ősszel volt telószimering cserélve.Ott voltam,láttam,okosodtam meg okoskodtam!Asszem 130mm-t kell visszamérni a telóból és akkor jó az olajszint.A srác összedobta a telót utánna 3-4szer összenyomta úgy,hogy a teteje nem volt koppra becsavarva.Azt mondta így felszedi az olajat és ha már nem ,v picit "szörcsög " akkor oké a balhé!
gyakorlatilag azonnal légtelenednie kell.
Szevasztok !
Kérdésem :
Ha valameikőtök csinált már teljes első teleszkóp generált (szimering, rugó, olaj) , összeszerelés után mennyi
idő alatt állt helyre a csillapítás (légtelenedett le a teló) ?
Üdv!

na akkor kicsit én is belevau. 1-2 dolgot még hozzátennék. Szerintem egyáltalán nincs agresszív gázreakciója a motornak..vagy a franc tudja én szoktam meg nagyon. De pl a ringen vagy akárhol tök szépen lehet adagolni. Nyújtott kanyarokban lehet stabil gázon szépen fordulni majd elég agresszíven kigyorsítani. A fékről annyit,h használni kell hozzá a motorféket. Mivel van csúszókuplung, gázfröccs nélkül lehet visszadobálni a fokozatokat és iradatlanul tud lassulni. De anélkül is megy neki.
A futómű közútra sztem teljesen jó, pályára kicsit kevés,de ezen is sokat lehet javítani pár aprósággal.
Ja nekem egyszer kellett szétszedni a blokkot az első fogaskerék cseréje miatt (előző tulaj szerethette az 1kereket) és kb annyi volt a legnagyobb tétel amit rá kellett költenem.
Ja és eladó Nem azért mert sz@r hanem mert fiatalabbra ülnék.
Bocs, de nem a TL volt "olyan", hanem én. Annak ellenére, hogy máig a legszebb motornak tartom, és tisztában vagyok vele, hogy egy V2-est hogy kéne használni, mondhatni mindent megtettem, amivel csak egy motort ki lehet nyírni. Először is olajcsere előtt egy órával még csapattam egy kört, pedig tudtam, hogy kevés az olaj. 260-nál megunta a blokk. Szétégett a főtengely, a csapágyak, a hajtókarok. Ez 480ezerbe fájt. Aztán azt hittem, hogy én vagyok a legkirályabb a Mátra-ringen, ott sikeresen eldobtam a vasat 3x, meg a Mátrán kívül még 3x, a felújítás összesen megvolt vagy 300ezer. Közben elkezdtem egykerekezni, nem bírta a váltó, eltűnt a 3. majd a második is, aztán blokkot cseréltem. Ez 350ezer. Na innentől kicsit lenyugodtam, abbahagytam a nyelezést, viszont rámentem komolyabban a kerekezésre, ami lehet megint sok volt, mert összeakadt a váltó, és egy eséssel zártam a tavalyi szezont. Lesz ismét egy blokkcsere valamikor, plusz az idomok, ami megint benne lesz legalább 3 kilóba. Ez 5 év termése egy TL-el Ennyi.
Ja, még azt azért hozzátenném, hogy 5000km-enként cserélek olajat, szezononként 6-8 gumicsere, két láncszett, kerékcsapágyszett, 2-3 fékbetétszett. Szóval próbálom a lehetőségekhez képest mindig karbantartani a gépet, de szerintem azt egy V2-es sem bírja, ha 4hengeresként használják... Épp ezért sose fordult meg a fejemben, hogy "namostaztán eladom ezt a szart", mert tudom, hogy ha baja volt, az az én hibám volt.
Jó az a TL-R!
Sziasztok!Már bocs,hogy beleszólok ebbe a kis beszélgetésbe,de a szerény véleményem:Jó pár motorral volt már szerencsém motorozni,sor2,sor4,sor1,v2,v4.Vannak közöttük mai sportgépek is,nagyon jó motorok,DE jött 1 durrogó,dohogó hangú szerkezet A TL!Na Ő volt az aki tetszett kiállásra,hangra,keménységre és mikor leszálltam Róla remegett Tőle a lábam!Ő KELL!Vannak sokkal modernebb,erősebb,jobb futóművű gépek,de Ő 1 igazi egyéniség a maga gyermekbetegségeivel együtt szeretem.Igaz még csak 6ezret csavartam bele,m a nyár végén vettem,tehát még ismerkedem Vele,de így banjak meg minden tettem az életben,mint mikor ŐT megvettem!
Halihó!

Én is kawasaki párti vagyok.. ZXR 400 de a TL 1000-ről rosszat nem hallottam, és Imrufoé igencsak egyben van.. szóval aki suzukit szeretne megbizhatót kényelmeset és szépet, annak én is támogatom a Suzuki TL1000R-t.. na csak ennyi.. pííísz
Nekem a TL majdnem 30.000 km alatt csak olajat, szűrős és fékbetétet kért. 6000 km olajcsere periódus alatt egy ml olajat sem evett, szóval semmi gondom nem volt vele, pedig túrától az autópálya nyelezésen át a pályázásig mindent kapott, igaz ésszel.
Hallottam viszont több főtengelyes ZXR-ről
Hayabusa nagyon állat egyik munkatársamnak az van,bár én ugye más márkához húzok tehát akkor inkább 12r de egyik se kellene,nekem túl nagyok.Viszont egyik cimbimnek 12R van és fanatikus kawás de nemkellene neki semmi pénzért a 7R mert kényelmetlen mint a dög.Tehát suzuki rajongóknak jó döntés a busa azok számára akik kényelmes ám de vadállat erős motort akarnak.

Újonnan vette a busát és asszem 40-50e körül van neki benne eddig gond nélkül.
12R t használtan vették előélete nem ismert igaz azzal sincs gond.
Látod te magad is bevallód,még ha karakteres motor is de olyan....
Elég régóta megvan a zxr mostmeg a 7r és én fékbetét,olaj,gumi,lánc kiadáson kivül másra nemköltöttem.
Igaz 100e környékén a karbisorom elkopott de javítva lesz(szakmai titok a megoldása),meg egyszer elrepedt a kipuf leömlőm(meglett hegesztve).Ezenkivül most lett cserélve gyertyapipa meg kábel mivel elöregedett a szigetelése.egyszer letek vizcsövek cserélve mivel elrepedtek(gondolom éveken át hidegbe kint volt tartva a moci de ugye 20éves is már).
Ami vezetési stilusra gond lenne nagyon szük fordulokba S kanyarokba azért ott a tömege sajna de hepehupás útburkolaton meg sokkal stabilabb mint egy mai 6kilós tehát ez a +tömeg valahol előny is.
Erőben meg szerintem a TL is meg a ZXR is 7R is az a tartomány ami NORMÁLIS ERŐ(100-130Le).Nekem sose kellene mai sor4 ezres egyik márkából se!Akkor már egy 999R és az is 120-130paci körüli de az a futomű nyaaammm Dukkiiii :)))

Arra kiváncsi lennék hány év alat hány ft -t milyen meghibásodásra költöttél a TL re ha be mered vallani :DDD

Az tény elérhető áron aprilia RSV :))))))) Bár nem piros mint a duki :P
Hy ALL!

nézzetek fel a shox.hu -ra mert nagyon durva leárazások vannak
60%-70%
Nincs a vitával semmi gond, amíg személyesedés, és sértegetés mentes.
Az nyilvánvaló, hogy én imádom a TLR-t, de a saját vezetési stílusom miatt jócskán meggyűlt vele a bajom, és annyit ráköltöttem a Tillerre, amiből most is kihozhatnék egy szalonmotort. Ebből adódóan jövőre én is váltani fogok valami sornégyre (vérszállító busa ), ami jobban bírja a kiképzést...