A kolléga jól mondja, R-es cuccot kell belerakni a gépbe. Mondjuk nem tudom, hogy van-e különbség, de én szelepcsészét is R-est rendelnék S-es blokkba cikkszám szerint, abból baj nem lehet. V2Bali tudna mesélni az S-ben használt R-es cumóról ha olvassa a fórumot...
De akinek elmegy egy hátsógumi tízezret úgy, hogy még talán egy szezont kibír, annak sose lesz baj a motorjával, ha nem szabályoztatja ész nélkül. Én idén hétszer cseréltem hátsó gumit, meg 3vagy4x elsőt... Ha nem áll be a blokk, még vagy 3x kellene cserélnem...
Na mindegy, blokkom nincs, viszont gecire gizda kulcsom má van!
Azóta megszültük a megoldást: Két dolog különbözik az R és az S közt ami szóba jöhet: az Rben keményebb szeleprugók vannak, így kevésbé hajlamos lebegni a szelep magas fordulaton, valamint kisebbet emelnek az R vezműbütykei, ami szintén ezirányba hat. a megoldás tehát Res szeleprugó és vezmű tengely. Ez bizonyítottan műxik.
Üdv régi Borat én is nagyon bírlak, a dugattyúból meg csak egy kicsi darab hiányzott.Az egy másik típus hibából ered de nnnnem baj ,az a lényeg ,hogy megyen mint a szél
Szép estét!
Elszomorítottál Tarka!Nem örülök a hírnek,ugyhogy asszem sürgősen megnézzük ezeket a csészéket!Van erre vmi javított,okosított alkatrész?Vagy ismét gyári?
Szesz Tesó! Minden zsírkréta? CSók a női részlegnek is! Dec 20 án ütközünk?
Én nem tudom ti hogyan csináljátok, de nekem egy gumi garnitúra nem igazán bírt ki 2 szezont! Lehet hogy túl puhán jártam vele, természetesen csakis túrázásra használtam....
Szerintem a kolléga nemigen talál 20000 alatti TL-t, nagyon nagy szerencséjének kell lennie, én igazán nem sokat használom a gépet, 2 évig a forgalomból is ki volt vonva, de már nálam is az első számjegy a 2-esbe fordult, a kopások pedig megint csak pilóta függőek pl. a hátsó gumimban 10000 van, és még egy szezont simán elmegy, bár igaz én nem nagyon "őrültködöm" a géppel.
Én karácsony tájékán tervezem a szerelőt,aztán faragjuk tovább a vasat.Nekem azt mondták,h az S-nél jobban kell figyelni a hézagokat,mert van ugye az a fránya szelepcsésze betegsége.Remélem a K1-snek már nincs.
Tavasszal én is viszem szerelőhöz hogy átnézze a szelepeket,olajcsere,stb.De sajnos még én se találtam megbízható szerelőt !Nekem többen is mondták hogy TLeknél ez a ciripelés előfordul,de semmi kárt nem okoz.
Nekem előtte Hondám volt,annál nem voltak ilyen zörejek.Rem azért nincs baja,majd megnézetem a hézagokat nemsokára+olajat is cserélek.Csak még lelkiismeretes szerelőt keresek.
A hétvégét beszéld meg otthon, aztán üzenj!
Jó hír a karácsonyi motorosbulin résztvevőknek, hogy találtam helyet! A helyszín a tavalyelőtti buli helyszíne a Galaktico Club! Mindenkire számítunk!
nem kell r-es cumó,csak kis odafigyelés.....meg szerencse
De akinek elmegy egy hátsógumi tízezret úgy, hogy még talán egy szezont kibír, annak sose lesz baj a motorjával, ha nem szabályoztatja ész nélkül. Én idén hétszer cseréltem hátsó gumit, meg 3vagy4x elsőt... Ha nem áll be a blokk, még vagy 3x kellene cserélnem...
Na mindegy, blokkom nincs, viszont gecire gizda kulcsom má van!
1es henger kipuff csészék általában.
én cseréltetem mindíg.
km: 64000. és az enyémmel tényleg nem volt gond...pl: dugattyútörés.
igaz roki?
a tiéd elég gáz,de hát ízlések és pofonok.....
én nem szoktam durrogtatni,az dino jogköre.
kitudjamilesz dec 20-án.
majdmeglátjuk.
pusz a libáidnak.
Elszomorítottál Tarka!Nem örülök a hírnek,ugyhogy asszem sürgősen megnézzük ezeket a csészéket!Van erre vmi javított,okosított alkatrész?Vagy ismét gyári?
Én nem tudom ti hogyan csináljátok, de nekem egy gumi garnitúra nem igazán bírt ki 2 szezont! Lehet hogy túl puhán jártam vele, természetesen csakis túrázásra használtam....
Nekem is el volt repedve,de még időben észrevettük. Az enyém is 2001-es.
24e-ként kéne szelephézagozni,én 18e-re levittem.
És jóestét mindenkinek.