na az komoly
pedig az önindítót azthittem lehetetlen leégetni... nekem legalábbis egyszer a szomszéd falu határában kifogyott a benzinem(vasárnap reggel félig bebaszott állapotban ) onnan kb 5 km-en keresztül ötödikben önindítóztam magam hazáig. és kibírta
volt tavaj tanusagos javitasom 1 b corsan. ki hivtak a beteghez nem indul a lachazai repterrol mar haza kellet huzni.1.2benya.addigra mar oninditot leegettek ,csak annak megjavitasa utn tudtam foglalkozni na mier is nem indul,kb 5kg nem mukodo riaszto kabeloteget kiszedtem ,nem indul 3,4oras vizsgalodas utan arra jutottam ennek indulni kellene ha a kulcs komunikal a ecu-val,behivtam a tulajt es elmeseltettem vele a korulmenyeket hogy mi tortent a repteren,odamentek a kocsival,szorakozas utan visszamentek a kocsihoz es nem indult,beszolt a beszelgetesbe az anyuka is es mondta igen mielott beszaltal kiesett a kulcs a betonra es szetesett,na en mar bontottam is szet a kulcsot es kepzeld kiesett a csip a kulcsbol.4en kimentek a repterre es megtalaltak ,nagy szerencse
az előző autóm egy B-s Corsa volt, biztos arról is fel tudnál sorolni 40 féle típushibát...
hát én 120000 km-el raktam tetőre, és addig még csak fékbetétet sem kellett cserélnem. tízezrenként olaj, meg légszűrő, oszt annyi. ja, meg egy hátsódob.
a mostanit 97000-el vettem, egy ezrest már beleraktam, semmi baja, remélem így is marad... pörgetni nem fogom, kinöttem a versenyzésből... a futóműkopogás tényleg megvan, de találtam rá megoldást. elnyomom egy sportkipufogóval, meg 2000Watt-al.
a lancos motor gyari hibas ,nagyobb fordulaton atugrik a lanc,utangyartott lanc szett amibe hosszu lancfeszito van mar azt kell bele rakni.a kormanymuben a kopogas kiszedheetlen gyari hiba.japan motoros rasegitot tettek a mechanikus opel kormanymuhoz,a tobb kilos motort beraktak a vezeto labai fole az utasterbe karambolkor tuti amputaacio,hatso futomuhid gyenge erosebb igenybeveelnel deformalodik es eredmeny,elkezdi enni a gumit,ha szijas motor van benne vasarlas utan szijcsere vizpumpa kotelezo,na bogarasz szasz
nos, az előzőt tetőre vágtam , két hete vettem egy használt C-Corsa-t, úgyhogy abba megy a pénz. átírás, szűrő-olaj csere, most épp téli gumi, aztán meg a leamortizált alkatrészek cseréje... ja és mivel a garázs foglalt, most szabad ég alatt pihen, ami annyira nem tetszik, tehát egy garázst is össze kell hoznom. a másik meg, hogy az autóval is úgy vagyok, mint a motorral, szóval nem bírom gyári állapotában hagyni...
nekem mondta,hogy meghívhatom a nevében azokat is akiket utálok....érdekes....
majd odamegyünk, aztán jóóóóóól nem találkozunk vele... juszt se nem..
hellobello
nédd meg
Mi van veled Dingó? Hogy vagy? Kis családod részíről?
pedig az önindítót azthittem lehetetlen leégetni... nekem legalábbis egyszer a szomszéd falu határában kifogyott a benzinem(vasárnap reggel félig bebaszott állapotban ) onnan kb 5 km-en keresztül ötödikben önindítóztam magam hazáig. és kibírta
hát én 120000 km-el raktam tetőre, és addig még csak fékbetétet sem kellett cserélnem. tízezrenként olaj, meg légszűrő, oszt annyi. ja, meg egy hátsódob.
a mostanit 97000-el vettem, egy ezrest már beleraktam, semmi baja, remélem így is marad... pörgetni nem fogom, kinöttem a versenyzésből... a futóműkopogás tényleg megvan, de találtam rá megoldást. elnyomom egy sportkipufogóval, meg 2000Watt-al.