en eloszor felhegesztettnem es kimaratnam eloszor ,vagy persze ha olcsobb a bontott blokk akkor arra menj imrufo azer jo hogy nem foszezonban ment szarni a geped elmondom neked kurva gideg van a motoron ,
Szasztok elfelejtettem megkérdezni a kipufogódob ivelt burkolata ami az utas lábtartója alatt van nincs e valameykötöknek mert vennék. Mind a kettő kelll
persze, az enyémen is sokkal melegebb a jobb oldali, mint a bal. persze csak gyári rendszerrel, mert a tuning rendszereknél (Yoshimura, M4) több helyen van összekötve a két henger leömlője.
a jobb oldali kipuff a hátsó hengeré, ahonnan "egyenes" úton megy a kipufogógáz a dob felé. az első henger csöve ketté van ágaztatva (össze van kötve a hátsó hengerével), így félig a bal oldali dob felé megy a gáz, félig a jobb oldali felé. gondolom ezért melegszik a jobb oldali jobban.
öööö... ez a kérdés nekem szólt azthiszem...
szóval igen, besatuzott. annyiban szerencsém volt, hogy nem két falu között, ahol nem lassan mentem, hanem faluban, ahol véletlenül pont negyven-ötvennel mentem. nyomtam belőle egy keresztbeállós-átdobós esést, amit szerencsére komolyabb sérülés nélkül megúsztam.
Meg tudnád mondani miért van ez igy. Esetleg azért mert a jobboldali kipufogónak a gázkiáramlása kisebb úton megy ki mint a baloldalié, vagy a jobboldalit (az van elöl) a menetszél hüti és igy a gáz hüvösebb.
Sziasztok Tl rajongok!
Nyár eljén vettem egy Tl1000R-t, nyitott kipufogó rendszer van rajta (Martin dobok) és most vettem észre hogy a jobb oldali kipufogó melegebb mint a bal oldali ez azt jelenti, hogy a bal oldali kipufogó vég nem meleg meg tudom leállitás után fogni, de a másikat még 5 perc elteltével sem, ja a kaja is fel van véve egy kicsit és durrog is elég szépen (persze ez nem zavar).Kérdésem hogy ez szokása vagy vigyem szervizbe?
Na, tesókáim, kiderült, aminek ki kellett derülni...
Még jó, hogy nem bírtam tolni a motort az esés után, hiába húzogattam a kupplungot... Ugyanis épp a lánckerék mögötti csapágy ment szarrá, szátbaszva a blokköntvényt is, ami kellemetlen módon előrevetíti egy másik blokk vásárlásának a lehetőségét... Kellett nekem eladnom a tarcsi blokkomat!
minden koltseget vegyel szamitasba add ossze es ha magyar rendszamosat enyiert nem lehet kapni vedd meg.ha nem akarod rendszamozni csak palyazni kell kezdesnek jo ,
szóval igen, besatuzott. annyiban szerencsém volt, hogy nem két falu között, ahol nem lassan mentem, hanem faluban, ahol véletlenül pont negyven-ötvennel mentem. nyomtam belőle egy keresztbeállós-átdobós esést, amit szerencsére komolyabb sérülés nélkül megúsztam.
Nyár eljén vettem egy Tl1000R-t, nyitott kipufogó rendszer van rajta (Martin dobok) és most vettem észre hogy a jobb oldali kipufogó melegebb mint a bal oldali ez azt jelenti, hogy a bal oldali kipufogó vég nem meleg meg tudom leállitás után fogni, de a másikat még 5 perc elteltével sem, ja a kaja is fel van véve egy kicsit és durrog is elég szépen (persze ez nem zavar).Kérdésem hogy ez szokása vagy vigyem szervizbe?
Még jó, hogy nem bírtam tolni a motort az esés után, hiába húzogattam a kupplungot... Ugyanis épp a lánckerék mögötti csapágy ment szarrá, szátbaszva a blokköntvényt is, ami kellemetlen módon előrevetíti egy másik blokk vásárlásának a lehetőségét... Kellett nekem eladnom a tarcsi blokkomat!