BerikZ-nek: Ha minden igaz, nekem csak a blokk kellene, meg esetleg a befecskendező rész. Hűtők, csövek ilyesmik nem kellenek, szal lehet lecsapni rájuk...
Azé vannak még kiszemelt alkatrészek (pl. ülések), de azt majd megdumáljuk a legközelebbi sörözés alkalmával. ami lehetne akár pénteken...
A rokonság egy része amúgy ózdi.
Ha valahogy el tudnád odáig juttatni, akkor ez megoldás lehetne, Ők átveszik és elhozzák.
Vagy a másik megoldás, ha megyek a barátommal B.szentgyörgyre, beugrunk érte.
Már csak egy közös időpontot kell összehozni
BerikZ Kedves TLR-es Barátom !
Az imént beszéltek rá a kollégák, hogy tartsak ki a zsuzsi melett! Lehet, hogy nem a legcsinosabb, lehet hogy nem is fiatal már, az is tény hogy imátkozok minden aktus alkalmával.............
És most tavasszal azt kérdezed tőlem 98-oktántesztoszteron túltengésben szenvedő, elvonási tünetektől megrogyott idegállapotú gyalogkakukktól, hogy nem sürgős ???
Most őszintén, ez az ápr.1 bolondozás része volt csak ugye ?????
Az árról még most nem nyilatkoznék, utánanézek én is,hogy mi mennyi és csak utána.....mert jó lenne minnél jobban kiszállni a dologból ugyebár,meg azért a TL-es kollégák se járjanak rosszul.
Szóval a TL BONTÓ MEGNYÍLT , alkatrész igényeiteket itt az oldalon jelezzétek.
Hi BerikZ!
Nem baj, flex alá kerül a csöves
Kell: az összes vízcső, ill. ama bizonyos könyök mindkettő !!
Jahhh.... Pösti zsivány vónék, ha esetleg valaki meg akarna előzni a vásárlással !!!!
Na mostmár az enyém is összeállít teljesen. Légszűrő-,olaj-,gyertyacsere, kipufftömítés megvolt. Mosmár nem durrog
Bagyipetya sajnos az első leömlőm az összenyomódott az első kerék meg az alső hűtő szétnyomta,de a hátsó hengeré,meg a jobb oldali kipuff csöve rendben van....illetve lehet,h kicsit el van nyomódva nem tom. DE....jenetem, Árúba bocsájtom a gépet , szóval írja le mindenki,hogy kinek mi kell,és én elméletileg legkésőbb jövő héten árral és képpel együtt fel tudom tenni ide a fórumra,úgyhogy ha valaki nem pesti akkor a dolgokat postai utánvéttel is el tudom küldeni....már a kisebbeket.
Tasinak üzenem,hogy 250-ig húztam el szombaton,amikor faterral mentünk egy kört (ő gixxer 1000K4 ).
Csatlakozom az előttem szólókhoz,hogy a V2-nél nincs jobb. Ilyen hangot,és élményt nem tud semmi más produkálni. EZ A CSÚÚÚCS.
És azt nem mondom, h pályázni nem jók. Miért ne lennének jók, sztem kurva izgis lehet keményen kihajtani egy v2-est. Csak általában az átlagjancsik (mint én ) gyorsabbak a kisebb, turbinamotoros s4-gyel.
Pontosan! Nekem is sor4-em van de mindig belesajog a szívem mikor egy TL/VTR/RSV hangját meghallom. Hiába nincs olyan erős fej-fej mellett, de vmi eszméletlen mikor alulról elkezd kalapálni egy V2.
Valszeg a következő motorom is sor4 lesz, de ha egyszer lesz elég zsém akkor szeretnék egy atomtuningos V2-t, pl Mille Factoryt és lesz jajj. Bár sztem a következő nagy dobás a V4-es ezreseké lesz, és a Ducati/Aprilia páros kezdi jövőre.
Nos Torro, rohadtul igazad van vazze mert a V2 tényleg nem erről szól!!
Aki ringelni akar az vegyen sor 4 et aki meg túrázgatni esetleg néha gyorsulgatni az meg kő keményen VVVV222!!!!!
Én ezt csak tegnap tapasztaltam mert 2 személlyel a V2 túrázásnál verhetetlen és hála isten nem kell annyit váltani! :))
Már alig várjuk a Tl találkozót remélem jó lesz addig még én is faragok a TL emen!!!!!!!
További jó motorozást!!
Vigyázzazok magatokra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na azon aztán tényleg nem érdemes gizdázni, hogy egy 750-es gixxer odaver a TL 1000 r-nek.
Valószínű a csávó kiforgatta a lelkét, akkor pedig 140 pacival garázdálkodhat.
Nekem most egy 1000-es gixxerem van de a dübörgős fílinget ez nem tudja vissza adni erősebbnek erősebb az tény.
De a V2 az V2 ezzel a motorral lehet a legjobban csajozni ha ez vígasztal.
Srácok sztem ne hasonlítgassátok össze az 1997-es("98-ban jött ki) fejlesztésű TLR-t egy három generációval utána következő motorral! A TLR 235 kg, és 145 ló ide vagy oda az akkor is cirka 45 kg súlyelőny a gixernek.
A TLR nem erről szól sztem, hanem a hangról és a fílingről. Ha jó pilóta vagy egy csomó nagyobb, újabb gépet lekenhetsz vele a ringen de azonos pilóta ellen esélyed sincs.
Adalékként: haver TLR-je 150 lóra van felpumpálva(Wiseco, Yoshi stb stb), egy igazán dögös és erős darab. Egy másik haver volt vele, én 636tal nosza gyorsuljunk. Elmentem, mert jobban rajtoltam de nem ez a lényeg. A rajt után a tuning TL viszont egy métert nem hozott a girnyó gyári ZX-en.
Ezek a motorok nem erről szólnak.
Más: amikor megvolt a TLS-em, még Rijeka mellett voltunk egy csapattal és volt egy srác egy régi CBR750-nel (japó belpiacos CBR1000F hasonmás). Nah akkor toljunk nyomatékból (asszem 4-5-6ban)!
Az a majd tíz évvel idősebb 100 ló alatti s4 750 volt amelyik fokozatban rávert a TLS-re de amikor én győztem akkor sem maradt el jelentősen. Majd lefordultam a bringáról...
A V2 az V2, sosem fogja megenni parasztból a sor4-et (még a kisebbeket sem) de a s4-nek sosem lesz olyan fílingje mint ezeknek. Sztem.
BerikZ-nek: Ha minden igaz, nekem csak a blokk kellene, meg esetleg a befecskendező rész. Hűtők, csövek ilyesmik nem kellenek, szal lehet lecsapni rájuk...
Azé vannak még kiszemelt alkatrészek (pl. ülések), de azt majd megdumáljuk a legközelebbi sörözés alkalmával. ami lehetne akár pénteken...