Egyébként egy jó első gumival hihetetlen mennyit el lehet érni. Most michelin pilot van nekem elől és erőszakolni kell,hogy lent maradjon...viszont az Avon Azaro-val ami a másikon volt nem volt ilyen,és oda ment ahova akartad. Mondjuk az egy elég puha keverésű pályagumi volt. Csak erre már nem merem áttenni,mert sztem szálszakadásos lett,meg egy körömnyi darab kiszakadt a jobb széléből.
Hali!
Hát én a TL-t leginkább egy vad lóhoz tudnám hasonlítani... Gyorsításnál ingatja a fejét, fékezésnél riszálja a farát (ezt imádom a legjobban ), kanyarodáskor meg igencsak erőszakosan kell bánni vele, hogy oda menjen, ahova akarod. Persze ez csak erőltetett menetek alkalmával van így, túratempóban kezesbárány... Amit remélem idén ki is tudok próbálni...
Amit én tudok az 2,9 mp 0-100-ra. 1-esben és 2-esben gázra jön kerékre gond nélkül.
Súlya miatt elég stabilnak érződik kanyarban,csak ez máshol hátrányára is válik. Fékek sztem f@szák, nincs probléma velük,mondjuk a hosszabb terhelést nem tudom,hogy hogy bírják.
A TL-R hez tudnék hozzá szólni nekem az van fél éve és kibaszottul erős és brutálisakat húz!
Főleg 1-2-3 ban!!!
Gyárilag 135 paci van benne és nagyon érezni azt!De ne várjál olyanokat mint egy sor négytől!!
Az S es csak 125 pacis ha jól tudom!!!
A lényeg hogy túrázásra nagyon jó, de helyt áll a pályán is, csak meg kell vele tanulni motorozni!!!!
Hát dióhéjban ennyi!
Ancsának: A férjecskédnek fasza a mocija én csak tudom!!!
Tasinak: Igen egyedi a mocid mert más a színe, de majd kb 1 hét múlva nézd meg az enyémet! Nem akarok menőzni de kiba jól fog mutatni amiket csinálok rajta!!!!!!!
Majd megmutatom!!!!!!
Meg remélem tali egymás mellé állítjuk őket!!!!!
Szasz Bagyipetya és TL-es srácok!
Rockandroll elsősorban a hangja a V2 és az ereje miatt vette meg.
Első v2-es gépe, eddig mind sor 4 volt.Megjegyezném, nagyon bejön neki.
Átfaragás? Nem mintha nem tetszett volna neki,de nála az elsődleges szempont, hogy ne jöjjön szembe vele még 1 ugyanilyen,legyen egyedi, és lehetőleg legyen benn egykis streetfighteres beütés.Eddig minden gépével ezt csinálta.Ha engedném már az enyém is csupasz lenne, de nem nagyon lehet dicsekedni akkora blokkal ami nekem van.
Amugy mindenki véleményét szivesen meghallgatja,de magasról tesz rá kinek tetszik és kinek nem,a lényeg hogy neki bejön.
Az r-es szerintem jobban néz ki mint az s-es, vagy legyen teleidomos, vagy legyen csupasz,de az a fejidom nekem nem annyira tecccik.
A hangjától viszont lehidalok.Eszméleletlen jó!
Tasi, most nem értek veled 1-et! A TLR igenis SUPERBIKE!!! Rá is van írva! Ráadásul valahol olvastam is (azt hiszem superbike) hogy a TLR szériában utcán megeszi a 916-ost. Nemtom a 916 milyen paraméterekkel bír, de az biztos hogy legalább 2-szer drágább
Ilyenkor sajnálom hogy nem vagyok Polip,de feltettem mindkettőt(hármat) ...na jó csak 2-tőt!
A hangjáról ne beszéljünk,mert azt már túltárgyaltátok itt a fórumon,de a forma háát...szerintem nincs még egy ilyen jól eltalált faros bögyös musclewomen...ja és nem jön szembe minden utcasarkon...ami megint nem hátrány!
Már ezelött fényévekkel,vehettem volna Gixxert,de nem tettem,vajon miért?!
Szóval szerintem ennél szebb motor nincsen...nézzétek el ezt nekem!!!
A forma az csúcs!
Én megmondom őszintén ültem pár motoron,mondjuk nem vagyok egy pályamenő de nekem ez az életérzés jött be!
Nem akarok nagyon elfogultnak tünni,de talán úgy voltam vele mint kishapsi,már akkor ide jártam a Fórumra amikor még csak tudtam hogy nekem egy ilyen Ló kell,csak nem éreztem jogosultságot arra hogy be is írjak...Mi vagyunk a fanatikusok nem más...Ugye BerikZ?! 2-szer ugyanazt,ugyanolyat vajon miért!!!
Annyira nem lehet rossz konstrukció!
Még az SV-nek is vannak kritizálható hibái...bármelyik motornak,csak hát a technológia úgy fejlődik akár a számítástechnika!
Erre csak egy elfogadható érvet tudok:-a duki 749-es nagyjából olyan adatokat produkál mint a TL-te melyiket vennéd meg?! De a Duki 5 millcsi a TL meg legrosszabb esetben is csak 2-tő!
Sohasem értettem ez olyan mint a mercedes,a nevet kell megfizetni...rendben aki ezt meg tudja tenni tegye...mindenesetre engem zavar hogy egy 3 milliós monsteren miért készül az első sárvédő műanyagból,vagy ha már abból készül miért nem lehet úgy megcsinálni hogyha a motort beindítod ne akarjon minden pillanatban leesni!
na mindegy ...
Én kijártam a Mátrába Luciferrel és Elenorral is ki fogok menni,lehet hogy nem én leszek a leggyorsab de ki nem sz@r-ja le! Ez nem superBike és nem a mai modern csúcstechnológia én motorozni szeretek mikor hogy akár gyorsan is...de egy dolgot nem felejtek el,hogy "Mindig Lesznek Nálad Gyorsabbak"és szerintem jobb az ha haza is motorral jössz!
Mikor megvettem már tudtam,"nem én leszek a nyiltnapok sztárja"nagy kunszt de a bevonulásom nekem lesz a leghatározottabb!!!
Na Szasztok:Tasi
Ui:-Engem is érdekelne,hogy mi történt Zsuzsi-val? bagyipetya valld be tettedet és feloldozunk!
Szép a nagy lószart !!! (bocsi)
A TlR már amikor megdizájnolták is elavult forma volt.
MOST ŐSZINTÉN!!!!
Tegye föl a kezét, akinek bejön a forma.
Semmi melléduma, meg belemagyarázás
Kíváncsi lennék mit változtatnátok meg rajta elsőként úgy, hogy azért a TLR jellege is megmaradjon.
(van egy tippem )
Oké majd megdumáljuk a dolgokat...de lehet,h nem tudok menni pénteken,mert ha minden összejön akkor szombat reggel megyek egy kört egy ismerőssel és akkor ő délelőtt jön.
Az amortizáción kívül?
Full gyári kinézetűre akarom megcsinálni, de az egész hátulja sufnituningos volt, és sajna semmim nincs meg hozzá... Ezért bízom a jó áraidban...
Ma ISMÉT JÓT MOTOROZTUNK!!!!!
És a 12 mociból 7 V2 es volt a csapatban!! Nem ismerek a zalai motorosokra!!!
Hát igen zalában a V2 es jó meg máshol is!!!!
Imádom ezt a fillinget!!!!!!!!!!!!!
Beautiful
Hát én a TL-t leginkább egy vad lóhoz tudnám hasonlítani... Gyorsításnál ingatja a fejét, fékezésnél riszálja a farát (ezt imádom a legjobban ), kanyarodáskor meg igencsak erőszakosan kell bánni vele, hogy oda menjen, ahova akarod. Persze ez csak erőltetett menetek alkalmával van így, túratempóban kezesbárány... Amit remélem idén ki is tudok próbálni...
Te éled a gépeket!
Nekem nagyon tetszik az S és az R es is 1x venni is fogok!
Jaj mennyi jó motrot kell még kipróbálnom! :)
Amit én tudok az 2,9 mp 0-100-ra. 1-esben és 2-esben gázra jön kerékre gond nélkül.
Súlya miatt elég stabilnak érződik kanyarban,csak ez máshol hátrányára is válik. Fékek sztem f@szák, nincs probléma velük,mondjuk a hosszabb terhelést nem tudom,hogy hogy bírják.
A TL-R hez tudnék hozzá szólni nekem az van fél éve és kibaszottul erős és brutálisakat húz!
Főleg 1-2-3 ban!!!
Gyárilag 135 paci van benne és nagyon érezni azt!De ne várjál olyanokat mint egy sor négytől!!
Az S es csak 125 pacis ha jól tudom!!!
A lényeg hogy túrázásra nagyon jó, de helyt áll a pályán is, csak meg kell vele tanulni motorozni!!!!
Hát dióhéjban ennyi!
Mit tud egy TL -s -r?
gyorsulás, végsebesség, 1. 2. ban húzás kerékre állás stb. kanyarban pályán ilyenek?
Köszi!
Nagyon érdekel!
Ancsának: A férjecskédnek fasza a mocija én csak tudom!!!
Tasinak: Igen egyedi a mocid mert más a színe, de majd kb 1 hét múlva nézd meg az enyémet! Nem akarok menőzni de kiba jól fog mutatni amiket csinálok rajta!!!!!!!
Majd megmutatom!!!!!!
Meg remélem tali egymás mellé állítjuk őket!!!!!
Jó jó,elnézést kérek rosszul fogalmaztam...
Persze hogy SuperBike...de nem 2006-os fejlesztésű,ezt akartam kihozni belőle hogy van egy kis hátránya ezügyben!
Elnézést kérek!
Csak ne legyek nyílvánosan megkövezve!
Psychoati-nak van Igaza!!!
Szasztok! Tasi
Ancsá-nak:-Ez elég egyedi?
Rockandroll elsősorban a hangja a V2 és az ereje miatt vette meg.
Első v2-es gépe, eddig mind sor 4 volt.Megjegyezném, nagyon bejön neki.
Átfaragás? Nem mintha nem tetszett volna neki,de nála az elsődleges szempont, hogy ne jöjjön szembe vele még 1 ugyanilyen,legyen egyedi, és lehetőleg legyen benn egykis streetfighteres beütés.Eddig minden gépével ezt csinálta.Ha engedném már az enyém is csupasz lenne, de nem nagyon lehet dicsekedni akkora blokkal ami nekem van.
Amugy mindenki véleményét szivesen meghallgatja,de magasról tesz rá kinek tetszik és kinek nem,a lényeg hogy neki bejön.
Az r-es szerintem jobban néz ki mint az s-es, vagy legyen teleidomos, vagy legyen csupasz,de az a fejidom nekem nem annyira tecccik.
A hangjától viszont lehidalok.Eszméleletlen jó!
Tasi, most nem értek veled 1-et! A TLR igenis SUPERBIKE!!! Rá is van írva! Ráadásul valahol olvastam is (azt hiszem superbike) hogy a TLR szériában utcán megeszi a 916-ost. Nemtom a 916 milyen paraméterekkel bír, de az biztos hogy legalább 2-szer drágább
Minden TL szép!!!!
Vagyis úgy mondanám minden motornak megvan a varázsa és egy igazi motorosnak nincs olyan motor ami ronda! Max nem tetszik neki!:)
Ilyenkor sajnálom hogy nem vagyok Polip,de feltettem mindkettőt(hármat) ...na jó csak 2-tőt!
A hangjáról ne beszéljünk,mert azt már túltárgyaltátok itt a fórumon,de a forma háát...szerintem nincs még egy ilyen jól eltalált faros bögyös musclewomen...ja és nem jön szembe minden utcasarkon...ami megint nem hátrány!
Már ezelött fényévekkel,vehettem volna Gixxert,de nem tettem,vajon miért?!
Szóval szerintem ennél szebb motor nincsen...nézzétek el ezt nekem!!!
A forma az csúcs!
Én megmondom őszintén ültem pár motoron,mondjuk nem vagyok egy pályamenő de nekem ez az életérzés jött be!
Nem akarok nagyon elfogultnak tünni,de talán úgy voltam vele mint kishapsi,már akkor ide jártam a Fórumra amikor még csak tudtam hogy nekem egy ilyen Ló kell,csak nem éreztem jogosultságot arra hogy be is írjak...Mi vagyunk a fanatikusok nem más...Ugye BerikZ?! 2-szer ugyanazt,ugyanolyat vajon miért!!!
Annyira nem lehet rossz konstrukció!
Még az SV-nek is vannak kritizálható hibái...bármelyik motornak,csak hát a technológia úgy fejlődik akár a számítástechnika!
Erre csak egy elfogadható érvet tudok:-a duki 749-es nagyjából olyan adatokat produkál mint a TL-te melyiket vennéd meg?! De a Duki 5 millcsi a TL meg legrosszabb esetben is csak 2-tő!
Sohasem értettem ez olyan mint a mercedes,a nevet kell megfizetni...rendben aki ezt meg tudja tenni tegye...mindenesetre engem zavar hogy egy 3 milliós monsteren miért készül az első sárvédő műanyagból,vagy ha már abból készül miért nem lehet úgy megcsinálni hogyha a motort beindítod ne akarjon minden pillanatban leesni!
na mindegy ...
Én kijártam a Mátrába Luciferrel és Elenorral is ki fogok menni,lehet hogy nem én leszek a leggyorsab de ki nem sz@r-ja le! Ez nem superBike és nem a mai modern csúcstechnológia én motorozni szeretek mikor hogy akár gyorsan is...de egy dolgot nem felejtek el,hogy "Mindig Lesznek Nálad Gyorsabbak"és szerintem jobb az ha haza is motorral jössz!
Mikor megvettem már tudtam,"nem én leszek a nyiltnapok sztárja"nagy kunszt de a bevonulásom nekem lesz a leghatározottabb!!!
Na Szasztok:Tasi
Ui:-Engem is érdekelne,hogy mi történt Zsuzsi-val? bagyipetya valld be tettedet és feloldozunk!
Nekem kellene egy első felni meg egy lámpa TL1000R-hez.Van?
A TlR már amikor megdizájnolták is elavult forma volt.
MOST ŐSZINTÉN!!!!
Tegye föl a kezét, akinek bejön a forma.
Semmi melléduma, meg belemagyarázás
Kíváncsi lennék mit változtatnátok meg rajta elsőként úgy, hogy azért a TLR jellege is megmaradjon.
(van egy tippem )
Rockandroll ???!!!
Oké majd megdumáljuk a dolgokat...de lehet,h nem tudok menni pénteken,mert ha minden összejön akkor szombat reggel megyek egy kört egy ismerőssel és akkor ő délelőtt jön.
De még nem 100% a dolog.
Full gyári kinézetűre akarom megcsinálni, de az egész hátulja sufnituningos volt, és sajna semmim nincs meg hozzá... Ezért bízom a jó áraidban...
Ma ISMÉT JÓT MOTOROZTUNK!!!!!
És a 12 mociból 7 V2 es volt a csapatban!! Nem ismerek a zalai motorosokra!!!
Hát igen zalában a V2 es jó meg máshol is!!!!
Imádom ezt a fillinget!!!!!!!!!!!!!
És mi történt vele,hogy ennyi alkatrészre van szükséged?