A TLS így készült, az ipari formatervező először agyagdemókat készít.
Ha ismeritek Vladót, akkor hallottátok a hírét az új Danúviának, amit teljesen a TLS mintájára készít.
Tavaly voltam nála, és hát a motor váz futómű már összeállt.
A dolog nála ott akadt el, hogy nincs designere, csak egy fullos 3D programmal dolgozik, ami esetén ugyebár a moci nem ugrik le a monitorról. Azt meg kellene kézzel tervek alapján csinálni.
Azonban az Ő esetében is az a helyzet, mint a jóöreg TL-nél: amire szériagyártásra kerülne sor, a világ és az emberek ízlésvilága már továbblépett....
Hát nekem is tetszik az a matrica én benne vok a pólókra nyomatással és ha kell én szivesen csinálok webet is egy TL klubnak!
Tasi: Neked meg teljesen igazad van, csak szomorkodtunk egyet hogy milyen jó lenne ha fejlesztették volna a Tl-t!
Egyébként pontosan mit is foglal magába az hogy a hátsó rugózás rotációs?
Amúgy az nagyon érdekes és számomra megnyugtató, hogy tényleg baromira tartják az árukat!
Hisz 1.4-1-6 között már 2-3 éves gixereket is lehet venni de a milyénk már valóban öt éves és tessék! :))
Szóval nekünk kurva jó mocink van!!!!!!!!!!
Tasi!
Meg van milyen matrica kell! Amit feltett imrufo , sztem az a csúcs. Nekem nagyon bejön,lehetne pólóra is nyomni,mint ahogy azt már régebben írtam. Sztem f@sza. Többiek?
-Hát nem tudom srácok...szerintem ezt a csontot már lerágtuk párszor!
-Megbeszéltük hogy mennyire sajnáljuk hogy nem ezt az irányt követte a Suzuki!
-Nem hagyta meg a gömbölyű design-t hanem elment affelé a hülye szögletes szögek és vonalak irányába,ahogy az MMÚ-ban fogalmazott a srác idézet:"-ha valakinek tetszik ez a forma akkor nyílvánosan lenyelek egy MMÚ kitűzőt!" idézet vége...szerintem nem szép,de én azt sem értem hogy miért fújják a vázát és a kerekét is feketére néhány modellnek!!!
Annyit ront a kontraszton hogy csak na...
A TL nagyon jól eltalált forma volt,nemhiába tesztelt a Suzuki több hetet és több ezer órát abban a bizonyos szélcsatornában!!!
Valamiért csak ott ültek azok a mérnökök vagy nem?!
Folytatva a sort az anyagminőség hát ugye az a másik dolog+persze a típushibák!
De mutassatok még egy motort amelyiken rotációs a hátsó lengéscsillapító!
Jól van jól van ...nem tökéletes! De viszont egyedi nem?
mellesleg én nem bántam meg és szerintem közüllünk senki sem hiszen azért vagyunk itt!
Hogy TL-t vettünk és nem mást!
egy infót azért még megosztanék veletek...a minap bent jártam az egyik Suzuki Márkaker-ben és az új 1000-es SV-k Eurotax ára 1.400000-körül mozog/2004/,ellenben az én hercegnőm(Elenor) már 6 éves és ugyanennyi az EuroTax ára...akkor most mi van?!
De a V2-esek közül az új VTR-ek és RSV-k ugyanennyit esnek havonta vagyis ma megveszed és máris buktál 5-6 kilót...nem rossz!
-De mondjuk abból sok van!
Ezzel érveltek a Kereskedésbe a TL-Egyedi!!!
Itt a lényeg ez megmarad nekünk Fórumos TL-eseknek! A mi motorjaink egyediek meg persze szépek is...meg erősek és mi ezt tudjuk a többiek Meg...háát!!!
Sajnos ebben van valami, nem véletlen hogy sport V2-esek közül csak a könnyű, szuper igényes futóműelemekkel épített könnyű bringát éltek túl, pl Mille, meg Ducatik...
Egyetértek pár előttem szólóval, a TL nem erről szól... szerintem.
A modern sor4-ekkel szemben erőben egy V2 sem veheti fel a versenyt... más kérdés hogy ha jön a kanyar, akkor már egészen mások válnak fontossá
Amellett viszont kitartok, hogy egyetlen más gép sem csal ekkora vigyort az arcodra, mikor rátekersz a gázra
Szerintem a TL-t anno nem a néhány gyerekbetegség tette taccsra.
1.Alapvetően a versenysportban hamar kiderült, hogy rosszfelé ment a fejlesztéssel a Suzuki (súly, futómű, blokk mechanikus gyengesége).
2.A V2-esek korszaka kezdett leáldozni, felváltotta őket a legújabb divat mely az ultrakönnyű ezres szinte versenysuperbike-okat jelentette, legelső példányuk 1998-ban az R1 volt. Ezekkel a gépekkel a sárnehéz, relative gyenge V2-esek nem tudtak versenyezni így nem fejlesztették tovább őket, persze ez nem azonnal hanem egyik évről a másikra történt. Az R1 generálta LE/súly versenyben a V2-esek nem tudtak labdába rúgni.
3.Így 2000-ben a Suzukinál már fejlesztették az új zászlóshajót, az ezres gixert ami jóval vadabb bringa lett mint a TL volt. TL 1-2 év próbálkozás után felejtve, túl sok ezres sportmotor lett volna a kínálatban ezért inkább a TLS által megkezdett vonalra terelték az SV-t, finomítva az előbb brutalitásán és inkább egy túrásabb gépet hozva létre.
4.A TL-ek hibái csak a pontot tették fel az i-re sztem.
A gumikra visszatérve én az előző gépre sokféle gumit felhúzattam, de a legjobban a MICHELIN PILOT POWER jött be. A TL-re is ezt fogom rakatni.
Más
Én is sajnálom hogy befejezték a TL szériát Ha nem hagyták volna abba vajon most hogy nézne ki?!
Sajnos a TL-ről mindnen rosszat leírtak anno az újságokban amikor kijött. Ez lett a veszte,az S-es típus megjelenése után nem nagyon merték megvenni az R-est sem a vásárlók,pedig a "betegségei" már elmúltak.
Hát TL-es őrültek igazán kellemeset csalódtam hogy ti is ilyen pozitív véleménnyel vagytok a jó öreg TL1000 motoróriásról!!!
Tényleg jó motor és nem értem miért hagyták abba ennek a gyártását ha egyszer bevált moci!
Egy havernak 1000SV-je van de azt mondta neki V2 kell te superbike, de suzukiba nincs újonnan sajna.Igy kénytelen volt SV-t venni, de azt mondta lehe vesz egy TL-t!!
Mé nincs új TL????
Mert ugye titsztába kell lenni azzal hogy PL az enyémet 2000ben gyártották és hát már 6 éves sajna!
Bár hozzáteszem most van igazán erőbe a 22900 as km állásával!!
Na de mi lesz később!! Új TL-t akarok!!!!
Hát ennyi! :)
Igazán örülök (ezt komolyan is gondolom), hogy ennyire visszafogottan és kultúráltan írta le mindenki a saját gondolatait, tapasztalatait.
Jó volt olvasni, hogy nem a teledumált marketing, hanem egy igazi érzés mindenki magánvéleménye.
Igen, elismerem, az adott kor legmerészebb műszaki megoldásait sorakoztatta föl a SUZUKI ebben a modellében.
Amit sajnálok: ugyebár az SV sorozat lenne a TL-ek utódja, ami sztem REvolution !! az elődökhöz képest.
Mea Culpa SV Fan Club
Jómagam egyenlőre teljes erőmmel azon fáradozom, hogy mind külselyében, mind pedig motorikusan létrehozzam a TLR továbbfejlesztett változatát. Persze nagy szavaknak tűnhet, de szerény körülmények között igyekszem kihozni belőle a maximumot.
Hátha ismét szárnyrakél a TL legenda...
Ha valaki intéz pólóranyomást a feliratból, má adom is a lóvét!
Azé nekem kell majd a R betű...
berikZ-nek:- 1213-as-ra gondolsz?!
Az nekem is bejön!
Nagy Taps imrufónak és Hip-Hip-Hurrá!!!
Akkor az lesz leadom a rendelést,de egyenlőre csak 2 színben lesz!
Fehérben valami másban azt döntsétek még el!!!
Mindenkinek nagy kalappal!
Tasi
Ha ismeritek Vladót, akkor hallottátok a hírét az új Danúviának, amit teljesen a TLS mintájára készít.
Tavaly voltam nála, és hát a motor váz futómű már összeállt.
A dolog nála ott akadt el, hogy nincs designere, csak egy fullos 3D programmal dolgozik, ami esetén ugyebár a moci nem ugrik le a monitorról. Azt meg kellene kézzel tervek alapján csinálni.
Azonban az Ő esetében is az a helyzet, mint a jóöreg TL-nél: amire szériagyártásra kerülne sor, a világ és az emberek ízlésvilága már továbblépett....
Hát nekem is tetszik az a matrica én benne vok a pólókra nyomatással és ha kell én szivesen csinálok webet is egy TL klubnak!
Tasi: Neked meg teljesen igazad van, csak szomorkodtunk egyet hogy milyen jó lenne ha fejlesztették volna a Tl-t!
Egyébként pontosan mit is foglal magába az hogy a hátsó rugózás rotációs?
Amúgy az nagyon érdekes és számomra megnyugtató, hogy tényleg baromira tartják az árukat!
Hisz 1.4-1-6 között már 2-3 éves gixereket is lehet venni de a milyénk már valóban öt éves és tessék! :))
Szóval nekünk kurva jó mocink van!!!!!!!!!!
Tasi!
Meg van milyen matrica kell! Amit feltett imrufo , sztem az a csúcs. Nekem nagyon bejön,lehetne pólóra is nyomni,mint ahogy azt már régebben írtam. Sztem f@sza. Többiek?
-Hát nem tudom srácok...szerintem ezt a csontot már lerágtuk párszor!
-Megbeszéltük hogy mennyire sajnáljuk hogy nem ezt az irányt követte a Suzuki!
-Nem hagyta meg a gömbölyű design-t hanem elment affelé a hülye szögletes szögek és vonalak irányába,ahogy az MMÚ-ban fogalmazott a srác idézet:"-ha valakinek tetszik ez a forma akkor nyílvánosan lenyelek egy MMÚ kitűzőt!" idézet vége...szerintem nem szép,de én azt sem értem hogy miért fújják a vázát és a kerekét is feketére néhány modellnek!!!
Annyit ront a kontraszton hogy csak na...
A TL nagyon jól eltalált forma volt,nemhiába tesztelt a Suzuki több hetet és több ezer órát abban a bizonyos szélcsatornában!!!
Valamiért csak ott ültek azok a mérnökök vagy nem?!
Folytatva a sort az anyagminőség hát ugye az a másik dolog+persze a típushibák!
De mutassatok még egy motort amelyiken rotációs a hátsó lengéscsillapító!
Jól van jól van ...nem tökéletes! De viszont egyedi nem?
mellesleg én nem bántam meg és szerintem közüllünk senki sem hiszen azért vagyunk itt!
Hogy TL-t vettünk és nem mást!
egy infót azért még megosztanék veletek...a minap bent jártam az egyik Suzuki Márkaker-ben és az új 1000-es SV-k Eurotax ára 1.400000-körül mozog/2004/,ellenben az én hercegnőm(Elenor) már 6 éves és ugyanennyi az EuroTax ára...akkor most mi van?!
De a V2-esek közül az új VTR-ek és RSV-k ugyanennyit esnek havonta vagyis ma megveszed és máris buktál 5-6 kilót...nem rossz!
-De mondjuk abból sok van!
Ezzel érveltek a Kereskedésbe a TL-Egyedi!!!
Itt a lényeg ez megmarad nekünk Fórumos TL-eseknek! A mi motorjaink egyediek meg persze szépek is...meg erősek és mi ezt tudjuk a többiek Meg...háát!!!
Mindenkinek jó utat aki már teheti!
Kicsit már Depi vagyok...TL-Baráti üdvözlettel!
Tasi
hehe
Egyetértek pár előttem szólóval, a TL nem erről szól... szerintem.
A modern sor4-ekkel szemben erőben egy V2 sem veheti fel a versenyt... más kérdés hogy ha jön a kanyar, akkor már egészen mások válnak fontossá
Amellett viszont kitartok, hogy egyetlen más gép sem csal ekkora vigyort az arcodra, mikor rátekersz a gázra
1.Alapvetően a versenysportban hamar kiderült, hogy rosszfelé ment a fejlesztéssel a Suzuki (súly, futómű, blokk mechanikus gyengesége).
2.A V2-esek korszaka kezdett leáldozni, felváltotta őket a legújabb divat mely az ultrakönnyű ezres szinte versenysuperbike-okat jelentette, legelső példányuk 1998-ban az R1 volt. Ezekkel a gépekkel a sárnehéz, relative gyenge V2-esek nem tudtak versenyezni így nem fejlesztették tovább őket, persze ez nem azonnal hanem egyik évről a másikra történt. Az R1 generálta LE/súly versenyben a V2-esek nem tudtak labdába rúgni.
3.Így 2000-ben a Suzukinál már fejlesztették az új zászlóshajót, az ezres gixert ami jóval vadabb bringa lett mint a TL volt. TL 1-2 év próbálkozás után felejtve, túl sok ezres sportmotor lett volna a kínálatban ezért inkább a TLS által megkezdett vonalra terelték az SV-t, finomítva az előbb brutalitásán és inkább egy túrásabb gépet hozva létre.
4.A TL-ek hibái csak a pontot tették fel az i-re sztem.
A gumikra visszatérve én az előző gépre sokféle gumit felhúzattam, de a legjobban a MICHELIN PILOT POWER jött be. A TL-re is ezt fogom rakatni.
Más
Én is sajnálom hogy befejezték a TL szériát Ha nem hagyták volna abba vajon most hogy nézne ki?!
Sajnos a TL-ről mindnen rosszat leírtak anno az újságokban amikor kijött. Ez lett a veszte,az S-es típus megjelenése után nem nagyon merték megvenni az R-est sem a vásárlók,pedig a "betegségei" már elmúltak.
Tényleg jó motor és nem értem miért hagyták abba ennek a gyártását ha egyszer bevált moci!
Egy havernak 1000SV-je van de azt mondta neki V2 kell te superbike, de suzukiba nincs újonnan sajna.Igy kénytelen volt SV-t venni, de azt mondta lehe vesz egy TL-t!!
Mé nincs új TL????
Mert ugye titsztába kell lenni azzal hogy PL az enyémet 2000ben gyártották és hát már 6 éves sajna!
Bár hozzáteszem most van igazán erőbe a 22900 as km állásával!!
Na de mi lesz később!! Új TL-t akarok!!!!
Hát ennyi! :)
Igazán örülök (ezt komolyan is gondolom), hogy ennyire visszafogottan és kultúráltan írta le mindenki a saját gondolatait, tapasztalatait.
Jó volt olvasni, hogy nem a teledumált marketing, hanem egy igazi érzés mindenki magánvéleménye.
Igen, elismerem, az adott kor legmerészebb műszaki megoldásait sorakoztatta föl a SUZUKI ebben a modellében.
Amit sajnálok: ugyebár az SV sorozat lenne a TL-ek utódja, ami sztem REvolution !! az elődökhöz képest.
Mea Culpa SV Fan Club
Jómagam egyenlőre teljes erőmmel azon fáradozom, hogy mind külselyében, mind pedig motorikusan létrehozzam a TLR továbbfejlesztett változatát. Persze nagy szavaknak tűnhet, de szerény körülmények között igyekszem kihozni belőle a maximumot.
Hátha ismét szárnyrakél a TL legenda...
De nem tudom, még azt sem melyikkel kellene kezdeni
Most akkor utcára melyik a jó?
Jó volt olvasni, hogy v.ki hozzászólt a motoromhoz.
Egyetértek az asszonnyal nem csak azért, hanem azért is mert. (Ismer már)