Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

R betűvel nekem is kellene, ha lehet elölről baloldalon egy kisebb SUZUKI logo, a háton meg telibe....
hehehe...
Ha valaki intéz pólóranyomást a feliratból, má adom is a lóvét!
Azé nekem kell majd a R betű...
Na kész is van
Ne olyan sietősen.... Gondoljunk az S tulajokra is. Kiszedem belőle az R betűt,ha kell.
Szasztok!

berikZ-nek:- 1213-as-ra gondolsz?!

Az nekem is bejön!

Nagy Taps imrufónak és Hip-Hip-Hurrá!!!

Akkor az lesz leadom a rendelést,de egyenlőre csak 2 színben lesz!

Fehérben valami másban azt döntsétek még el!!!

Mindenkinek nagy kalappal!

Tasi
Tornyi a web nem rossz ötlet. Jó lenne egy oldal csak nekünk, illetve a típus után érdeklősőknek.
A TLS így készült, az ipari formatervező először agyagdemókat készít.
Ha ismeritek Vladót, akkor hallottátok a hírét az új Danúviának, amit teljesen a TLS mintájára készít.
Tavaly voltam nála, és hát a motor váz futómű már összeállt.
A dolog nála ott akadt el, hogy nincs designere, csak egy fullos 3D programmal dolgozik, ami esetén ugyebár a moci nem ugrik le a monitorról. Azt meg kellene kézzel tervek alapján csinálni.
Azonban az Ő esetében is az a helyzet, mint a jóöreg TL-nél: amire szériagyártásra kerülne sor, a világ és az emberek ízlésvilága már továbblépett....
Jóóóóóóóóóó...!!!
Ez a matrica a legvagányabb vagányság!!!!!
Jó estéket TL fanok!!!

Hát nekem is tetszik az a matrica én benne vok a pólókra nyomatással és ha kell én szivesen csinálok webet is egy TL klubnak!

Tasi: Neked meg teljesen igazad van, csak szomorkodtunk egyet hogy milyen jó lenne ha fejlesztették volna a Tl-t!
Egyébként pontosan mit is foglal magába az hogy a hátsó rugózás rotációs?
Amúgy az nagyon érdekes és számomra megnyugtató, hogy tényleg baromira tartják az árukat!
Hisz 1.4-1-6 között már 2-3 éves gixereket is lehet venni de a milyénk már valóban öt éves és tessék! :))
Szóval nekünk kurva jó mocink van!!!!!!!!!!
Hello!!

Tasi!
Meg van milyen matrica kell! Amit feltett imrufo , sztem az a csúcs. Nekem nagyon bejön,lehetne pólóra is nyomni,mint ahogy azt már régebben írtam. Sztem f@sza. Többiek?
Szasztok!

-Hát nem tudom srácok...szerintem ezt a csontot már lerágtuk párszor!

-Megbeszéltük hogy mennyire sajnáljuk hogy nem ezt az irányt követte a Suzuki!
-Nem hagyta meg a gömbölyű design-t hanem elment affelé a hülye szögletes szögek és vonalak irányába,ahogy az MMÚ-ban fogalmazott a srác idézet:"-ha valakinek tetszik ez a forma akkor nyílvánosan lenyelek egy MMÚ kitűzőt!" idézet vége...szerintem nem szép,de én azt sem értem hogy miért fújják a vázát és a kerekét is feketére néhány modellnek!!!

Annyit ront a kontraszton hogy csak na...

A TL nagyon jól eltalált forma volt,nemhiába tesztelt a Suzuki több hetet és több ezer órát abban a bizonyos szélcsatornában!!!

Valamiért csak ott ültek azok a mérnökök vagy nem?!

Folytatva a sort az anyagminőség hát ugye az a másik dolog+persze a típushibák!

De mutassatok még egy motort amelyiken rotációs a hátsó lengéscsillapító!

Jól van jól van ...nem tökéletes! De viszont egyedi nem?

mellesleg én nem bántam meg és szerintem közüllünk senki sem hiszen azért vagyunk itt!
Hogy TL-t vettünk és nem mást!

egy infót azért még megosztanék veletek...a minap bent jártam az egyik Suzuki Márkaker-ben és az új 1000-es SV-k Eurotax ára 1.400000-körül mozog/2004/,ellenben az én hercegnőm(Elenor) már 6 éves és ugyanennyi az EuroTax ára...akkor most mi van?!

De a V2-esek közül az új VTR-ek és RSV-k ugyanennyit esnek havonta vagyis ma megveszed és máris buktál 5-6 kilót...nem rossz!

-De mondjuk abból sok van!

Ezzel érveltek a Kereskedésbe a TL-Egyedi!!!

Itt a lényeg ez megmarad nekünk Fórumos TL-eseknek! A mi motorjaink egyediek meg persze szépek is...meg erősek és mi ezt tudjuk a többiek Meg...háát!!!

Mindenkinek jó utat aki már teheti!

Kicsit már Depi vagyok...TL-Baráti üdvözlettel!

Tasi
Beszéljenek helyettem a képek:
hehe
2000-es TLR-hez váltót keresek! Minden megoldás érdekelne!
Sajnos ebben van valami, nem véletlen hogy sport V2-esek közül csak a könnyű, szuper igényes futóműelemekkel épített könnyű bringát éltek túl, pl Mille, meg Ducatik...
Egyetértek pár előttem szólóval, a TL nem erről szól... szerintem.
A modern sor4-ekkel szemben erőben egy V2 sem veheti fel a versenyt... más kérdés hogy ha jön a kanyar, akkor már egészen mások válnak fontossá
Amellett viszont kitartok, hogy egyetlen más gép sem csal ekkora vigyort az arcodra, mikor rátekersz a gázra
Szerintem a TL-t anno nem a néhány gyerekbetegség tette taccsra.
1.Alapvetően a versenysportban hamar kiderült, hogy rosszfelé ment a fejlesztéssel a Suzuki (súly, futómű, blokk mechanikus gyengesége).
2.A V2-esek korszaka kezdett leáldozni, felváltotta őket a legújabb divat mely az ultrakönnyű ezres szinte versenysuperbike-okat jelentette, legelső példányuk 1998-ban az R1 volt. Ezekkel a gépekkel a sárnehéz, relative gyenge V2-esek nem tudtak versenyezni így nem fejlesztették tovább őket, persze ez nem azonnal hanem egyik évről a másikra történt. Az R1 generálta LE/súly versenyben a V2-esek nem tudtak labdába rúgni.
3.Így 2000-ben a Suzukinál már fejlesztették az új zászlóshajót, az ezres gixert ami jóval vadabb bringa lett mint a TL volt. TL 1-2 év próbálkozás után felejtve, túl sok ezres sportmotor lett volna a kínálatban ezért inkább a TLS által megkezdett vonalra terelték az SV-t, finomítva az előbb brutalitásán és inkább egy túrásabb gépet hozva létre.
4.A TL-ek hibái csak a pontot tették fel az i-re sztem.
Szevasztok!

A gumikra visszatérve én az előző gépre sokféle gumit felhúzattam, de a legjobban a MICHELIN PILOT POWER jött be. A TL-re is ezt fogom rakatni.
Más
Én is sajnálom hogy befejezték a TL szériát Ha nem hagyták volna abba vajon most hogy nézne ki?!
Üdv!

Sajnos a TL-ről mindnen rosszat leírtak anno az újságokban amikor kijött. Ez lett a veszte,az S-es típus megjelenése után nem nagyon merték megvenni az R-est sem a vásárlók,pedig a "betegségei" már elmúltak.
Hát TL-es őrültek igazán kellemeset csalódtam hogy ti is ilyen pozitív véleménnyel vagytok a jó öreg TL1000 motoróriásról!!!
Tényleg jó motor és nem értem miért hagyták abba ennek a gyártását ha egyszer bevált moci!
Egy havernak 1000SV-je van de azt mondta neki V2 kell te superbike, de suzukiba nincs újonnan sajna.Igy kénytelen volt SV-t venni, de azt mondta lehe vesz egy TL-t!!
Mé nincs új TL????
Mert ugye titsztába kell lenni azzal hogy PL az enyémet 2000ben gyártották és hát már 6 éves sajna!
Bár hozzáteszem most van igazán erőbe a 22900 as km állásával!!
Na de mi lesz később!! Új TL-t akarok!!!!
Hát ennyi! :)
Hi Mindenki !!!

Igazán örülök (ezt komolyan is gondolom), hogy ennyire visszafogottan és kultúráltan írta le mindenki a saját gondolatait, tapasztalatait.
Jó volt olvasni, hogy nem a teledumált marketing, hanem egy igazi érzés mindenki magánvéleménye.

Igen, elismerem, az adott kor legmerészebb műszaki megoldásait sorakoztatta föl a SUZUKI ebben a modellében.
Amit sajnálok: ugyebár az SV sorozat lenne a TL-ek utódja, ami sztem REvolution !! az elődökhöz képest.
Mea Culpa SV Fan Club
Jómagam egyenlőre teljes erőmmel azon fáradozom, hogy mind külselyében, mind pedig motorikusan létrehozzam a TLR továbbfejlesztett változatát. Persze nagy szavaknak tűnhet, de szerény körülmények között igyekszem kihozni belőle a maximumot.
Hátha ismét szárnyrakél a TL legenda...
Az újabb fejlesztésű gumik között tuti nincs sz@r,ha a nagy gyártók vmelyikétől veszel.
Kösz sokat segítettél.

De nem tudom, még azt sem melyikkel kellene kezdeni
Ami Neked bejön.
Olyan jót el vitatkoztok, hogy melyik első gumi a jó.

Most akkor utcára melyik a jó?
Szia Bagyi:
Jó volt olvasni, hogy v.ki hozzászólt a motoromhoz.
Egyetértek az asszonnyal nem csak azért, hanem azért is mert. (Ismer már)