Ment vazze.... , de még hogy,mint a megveszekedett őrült, még az asszony is meghajtotta.
Elektronika és vezetékek max egyik helyről a másikra rakva estleg toldva lettek.
A változtatások inkább optikai jellegüek.Az elektronika nem kenyerem.
Qrva hidegbe van, lehet azt sem komálja.Garázs, de nem fűtött, nagyon nem fűtött.
Király a TL drag, figyelted a szakállat?
Okés !
Szerintem írd le, hogy mihez lett nyúlva a vason, vagy mi lett átalakítva !
Így kizárható egy csomó rutin jellegű hibaforrás, ill. behatárolható annak valószínű helye!
......ja majd elfelejtettem megkérdezni........!!!!!!
Ment a vas amikor megvetted ?
TE mentél vele?
Kábelcsere kizárva, viszont ma vettem két új gyertyát a szervízkönyv szerintit, s most láttam
hogy ez kétpolusu, és az enyémbe nem ilyen volt, így valószinü hogy a többi érték sem egyezik a gyárival.Még nem próbáltam ki , ma pihi van , majd holnap.... reménykedek hogy csak ez volt a kínja.Ha nem megy agyalunk tovább.
rockandroll........szépöcsém !
Sokat agyalok a vasadon, miért nem indul, pedig látszólag minden OK ?!
Fatálisnak tűnhet, de fölteszem a kérdést !!
Nem cseréltétek el a gyújtókábeleket összerakáskor a nagy izgalomban???
Mert ugye attól éppen pöffenhet a drága.........
Plussz 40 lóerő, szakaszos üzemben, akár 2 órán keresztül
ez nagyon kemény lehet....
vagy ha vkinek nehézségei lennének a kerekezéssel, hát ez a kis tanárbácsi biztos segít
neked legalább egy pöff kijutott
gondolj azokra akinek rommátörve áll a garázsban a gép
én ma szadán voltam kocsival, és csak egy dübörgő hangra lettem figyelmes, és eccer csak megjelent úgy 10-15 darab qvados az uton, mindegyik nyakig sáros, és a legkiseeb a ltz 400 volt.
hát majdnem sirva fakadtam
hazajöttem benéztem a kisházba a motorra, utánna fölnéztem a falra ahova kiragasztottam a rendőrségi határozat másolatát, és olyan rosz kedvem lett hogy egyből bementem a lakásba, és leültem inkább netezni.
sziasztok itt rock and roll
köszi a hozzászólásokat kis hapsinak is "injektor " bocs egyébként már ki néztem hogy milyen gertya kell talán holnapra meg is lessz ma is megszivatott a drága bent van a lakásban melegedni haza érek a melóból rányulok a gombra pöffent egyet szem megcsillan gyors ki a lakásból vele az egész család izgulva néz ki az ablakon én indítok újból a motor
indul tizet fordul szivem már boldog a motor meg megáll szive már nem dobog és az
önindító is hiába forog én meg csak magam elé mormolok .Nem szép dolog nem szép
dolog. szóval most bizok a gyertya cserében
ittvan pár kép a motor csak félkészen
igaz.
ezért van még mindgi endurom, és lesz is.
ha eccer az anyagika ugy engedik hogy mellet föntartsak még egy motort, akkor talán lesz egy TL vagy az előbb felsorolt naked-ek közül vmeik.
Látod most megint megfogtalak.......
.....tad magad......
vagy mi a szösz!?
Régebbi élményem, hogy a Pardi egy K5 Gixxer 1000-el a dobogókőnél az emelkedőn úgy körbemotorozott kétszeméllyel kanyarban, hogy 2 napig szipogva kerestem az elveszett TLR nyomatékot az út szélén!
Nem számít ki mit mond, csak az, hogy mit tapasztalsz !!!
Na ennyit a szar 4hengeresekről!!!
Persze a zsuzsit nagyon szeretem, de akkor is csak vasmotor a maga jó, és rossz tulajdonságaival
nem mentem, azaz mentem, csak az szerelésre volt nálam. itt lakik az utcában a csávó, és nem indult be neki, lehozta, megcsináltam, és ugyye olyankor dukál egy probakör .
mentem nagyon sok sor4 el
mert ugye az embernek sokmindent ki kell probálnia hogy meik a neki való.
az nem normális megitélés hogy az xy azért jobb mert még nem mentem mással.
amúgy meg ma épp egy öreg csókának a rometjét csináltam, igaz 1 henger de nincs benne nyomaték tultengés
sajnos még TL hez tesztelési lehetőségem nem volt .
pedig kiprobálnám szivesen.
mert ugye a motor szónak a jelentése: minden olyan 2 kerekű amit egy vagy 2 hengeres motor hajt és akkora nyomatékvann benne mint az állat
kivétel ezen meghatározás alól: kawsaki zrx1100,1200, cb1300,gsx1400.
a töbi S4 az nem is motor .
A többi Tl hogy indul nagy hidegbe? Szivató? Gáz?