Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor lehet porvédőcsere érik. Nekem nem volt szerencsém megette a csapágyat a rozsdás zsur, pedig a porvédő csak 2500.
Mesélte Jah!kocsival mek majd!
Az meg hogy?
Oksa, örülök neki hogy jó lett. Én egy kicsit beszoptam a benzinpumpával, de gondolom Oszi mesélte. Mindegy a lényeg, hogy megoldódni látszik, már csak arra várok, hogy Oszi nekiessen aztán bedarálja az enyém is.

Motorral nem tudsz levinni, nála van minden motyóm, de azért köszi. Ha kész a vas, szervezzünk valami nyitó gurulászást!
Szopas nem igazán volt csak jano rugostagja esett szét de menetrogzitovel osszeraktam!takarítás is sok időt vett el! A hátsó lengovilla csapagyak szépen be volt rakodva rozsdás zsirral!
Jól látod imrufo az volt!nagyon jól kanyarodik meg mindig bár különösebb változást nem érzek bár a bekormanyzas könnyebb lényegesen.Nem kell lenyomni a kormányt. A fokozat kijelzo is frankón működik most már nem huzok rá a 6.-ra!a lanckerek növekedés jot tett.rugalmasabb és hasznalhatobb lett a gép!

Jóska:bocsi de ez most expressz kellett mert elfogyott a lancom és szabit is kaptam így gyors negcsinaltuk...majd karpotollak azzal hogy leviszlek!
Hogy a rosseb egyen meg! Nem is szóltál róla, hogy mész. Akkor már értem az enyém miért van ott méltánytalanul hátra rakva letakarva.

Na? És milyen a különbség? Szopó volt?
Mi volt a tényállás? Vázcsere? Csak mert mintha kellemes távolság látszódna az első kerék mögött...
Mondtam én a maistronak, hogy egy nap, bár szerintem lassabbak voltatok, mint én egyedül ;-)

Na és most mi a változás? Megnőtt a tenfelytávod?
12 órányi megfeszített munka de végül meg lett
Nagy köszönet még egyszer a Mesternek
Szia LIPItl1000s!
A múltkor irtad,hogy érdekelne 1-2 dolog németből.Esetleg jönnél te is?Most pontosítom az indulást.Ha komolyan érdekel csörrents meg:70/9302370.Két hely még kiadó!Bárkivel szivesen társulok,hogy olcsóbb legyen az utiköltség.
akkor irtam oda is...
Szia, irtam mailt

udv!
Itt a mostani emailem
csaplar.zsolt@upcmail.hu
Szia!
Ha eladó, akkor a 2 kipufogó sarokvédőre vevő lennék és a fejidom alsó elemére, ami a sárvédő felett van.
Okés köszönöm a választ! ;-)
nem baj, hiányos ne legyen. Pirosra festem.
Igen arról.
Én a gyári papírszűrőt javaslom inkább.
A sportlégszűrőt használattól függően egykét ezrenként tisztítani kell elméletileg, ami ugye elég aok macera.
Míg a gyári szűrő elhasználódáskor csak eltömődik és visszafogja a motort, addig a sportszűrő elhasználódáskor elkezd egyre több cuccot átengedni. Szerintem utcára nem éri meg az a plusz egy lóerő kockáztatva a gyorsabb kopást...
Két nyitott martin dob van amúgy a gépen.
Valakinek nincs esetleg elfekvőben két db gyári dob?
Nem a hangja zavar :-D műszaki....
Keresek még segédvázat ami elől tartja az idomot, tükröket.
Szintén köszönöm előre is!
Sziasztok ;-)
Kis segítségért írok megint csak!
Jelenleg a tl1000s embe egy k&n sport légszűrő van.
Mi a véleményetek róla? Én így vettem a mocit.
Lassan egy pucolás ráférne,de gondolkozom hogy veszek bele egy rendes papír szűrőt inkább. Vélemények? Előre is köszönöm! :-)
szia,

az valoszinuleg kelleni fog nekem is, de elkepzelheto hogy van egy masik, nem baj, ha nem sarga?
Szia,

irtam mail-t, de visszajott az invitelesrol...
Ranéztem újra. Igaz az S-nél kicsit balfaszul vannak megadva a cikkszámok, de minden évjáratú R-nél ugyan ez van. A SV-ben viszont nagyon más van. Abba lehet nem kellene TLr tengelyt rakni. Inkább nem is agyalok rajta, hajtom kicsit és kiderül.
Igen viszon a dolgot Továbbra sem értem miven a meghajtó fogaskerékből csak egyfajta cikkszám létezik. Márpedig mással nem érintkezik. Na majd lehet később leveszem a szelepdeknit és rálesek. Vagy beméretem addig a fogprofilt, ugyis van kiszerelve is S-R tengelyem. Ha van különbség átcseréltetem a fogaskereket azt kész.