Ez kb. olyan mintha vennél egy átlátszó benzin csövet, U alakban meghajlítanád, feltöltenéd félig olajjal, és egy deszkára szépen lefogatnád. Szűkítő a végére, és mehet a motorra valami hőálló gumicsővel. Csak ez mondjuk szebb :D Az igazán profi cucctól mindkettő messze van, de ha tudod, hogy rendeben zárnak a szelepek akkor hatékony .
Azt hiszem 11-nél szabályoz. Én azért néha belefutok, főleg kettesben, mert se a fordulatszámot, se a km órát nem szoktam lesni, csak úgy érzésre motorozok
Azt hiszem alul középen is javult, de nekem a legszembetűnőbb felül volt.
Enyém is zajosabb lett, utána ránéztem a szelephézagra, vezérműláncra, de semmi. Minden frankó. Úgy látszik a nagyobb szelepnyitás ennyivel zajosabbá teszi. Elvégre ugyan annyi idő alatt sokkal nagyobbat mozdul a szelep, szóval ez lehet a dolog mögött.
Ahogy írta Imrufo, minden TLR zörög.
Mivel a vezműtengelyen van a dekompresszor, és te azokat cserélted, jó hogy nekiállt zörögni jobban. Veszel bele 2 új EX vezérműtengelyt, és már nem is fog szólni.
De akkor nem sírni ám, h 200e darabja...
Persze.De nem ennyire és nem hangosabb egy veztengelycsere után. Ebbe biztos vagyok, 6. éve TL-em van. Jovő héten szephézagállìtás, kuplungkosár csere. Ma megpörgettem egy kicsit, oriásit húz, 10500ig lazán elforog, nem szabályoz, onnan elváltottam.
A vezetékelvágás eredményét akkor tudod leellenőrizni, ha 5-ben sikerül 10000 fölé pörgetni a gépet. Városban nem látok rá túl nagy esélyt.
A ciripelés általában a dekompresszor szelepből jön, nem kell vele foglalkozni. Ez ilyen. Viszont ha szelephézag állítás lesz, akkor nézd meg a csészéket is, hogy nincsenek-e berepedezve! Ez leginkább S betegség, az üresben szabályoztatásnál szokta lerendezni a hengerfejet.
nagyon egyszerü, szivooldali vezérműtengely ha kicsit nyit akkor középtartományra hangolja a motort, ha nagyot nyit akkor felsö tartomanyban lesz erősebb. Erre a tényre épül a változó szelepvezérlés, és ebből következik, hogy ha nem forgatod le 11-ig a motort akkor szart se fogsz érezni a változásbol. Ez van....
Tegnap elvágtam azt a vezetéket. Túl nagy változás "még" nincs, de úgy nem is vártam, hogy nem volt alkalmam kiforgatni rendesen a városban. Talán még egy kicsit erősödött a középtartománytól felfele, de nem tudtam még csutkagázt adni a városi forgalomban. Motor jár simán, hibakód nincs. Viszont hagosabban ciripelnek a hengerfejek az "R"es vezérműtengellyel, pedig jónak tűnnek a szelephézagok. Persze hogy szelephézag ellenőrzés/állítás lesz a következő lépés. Attól függetlenül kérdés az, hogy pl. az "R"es blokknál a nagyobb szelepnyitás miatt normális-e hogy hangosabb a szelepzaj? Esetleg valamelyőtöknek valami tapasztalata ez ügyben? Valahonnan régről emlékszem, hogy fórumon R tulajok panaszkodtak még "ciripelő" blokkhangra. Vagy ha nem szelephézag, akkor még mi okozhatja ezt a hangot? Az eredeti francia piacos vezérműtengelyekkel nem volt ilyen zaja.
2800km oda-vissza.Ha 4 mennénk 20.000ft/fő kifutná üzemanyag+útdíj.Oszi is kacérkodik a gondolattal,neki Április 10után volna jó.Ha érdekel minél hamarabb jelezz.
Haver KTM-jét fujtuk be olyannal, és hát ment mellé is rendesen. Akkor még nem tudtam, hogy nem jön le egykönnyen. Szerintem úgy adta el a motort, hogy itt-ott tiszta fehér volt
Olyan mintha be se lenne fújva a lánc.Beszivárog mindenhova,nem tudod lemosni szinte semmivel(magasnyomású meg társaival se),viztaszitó és zajcsökkentő.Nincs benne szilikon nem tapad bele a por
De igen. Fehér és kb olyan mint a megszáradt lekvár. Kur.a nehéz leszedni de a brigéciol leszedi. Óvatosan kell fújni, de ugye ennek megvan az előnye is. A lánc sem veri le. Azt írja, hogy 20 percet hagyjuk állni, de hétvégén nem bírtam várni 10 perc után elindultam, kicsit meg is lódítottam gépet de mind a láncon maradt. Én kb 2800 Ft-ért veszem és majdnem egy szezont vagy inkább egy szezont megyek vele. /kb 6000 km/
Azt hiszem alul középen is javult, de nekem a legszembetűnőbb felül volt.
Enyém is zajosabb lett, utána ránéztem a szelephézagra, vezérműláncra, de semmi. Minden frankó. Úgy látszik a nagyobb szelepnyitás ennyivel zajosabbá teszi. Elvégre ugyan annyi idő alatt sokkal nagyobbat mozdul a szelep, szóval ez lehet a dolog mögött.
Irányítottam hozzád embert...
Mivel a vezműtengelyen van a dekompresszor, és te azokat cserélted, jó hogy nekiállt zörögni jobban. Veszel bele 2 új EX vezérműtengelyt, és már nem is fog szólni.
De akkor nem sírni ám, h 200e darabja...
Valakinek nincs elfekvőben egy gyári olajbetöltő nyílás csavarja?
A ciripelés általában a dekompresszor szelepből jön, nem kell vele foglalkozni. Ez ilyen. Viszont ha szelephézag állítás lesz, akkor nézd meg a csészéket is, hogy nincsenek-e berepedezve! Ez leginkább S betegség, az üresben szabályoztatásnál szokta lerendezni a hengerfejet.