Itt van minden info. Én mondjuk lusta voltam panelt gyártani igy lábtol lábig forrasztottam.
Sonda 4700ft volt bosal két vezetékes. Hengerenként is lehetne, de akkor hengerenkéknt kell szonda. Szerintem hülyeség. Gyári napon látszik, hogy a hátsó picit többet kap, ami rendben is van...
Holnap hegesszük be délelőtt, majd felrakom képet, hogy hova.
Például kamerával lehetne venni, de akár epromba letárolhato a fordulat, TPS, lambda fesz értéke. Az mondjuk hardcore változat. Ha a kamerával nem megy akkor ráállitom villamosmérnök haveromat a témára :)
Ügyes, Eddig ez a legjobb csináld otthon ötlet az okos beállításra.
de :
Hogyan tudod beállítani a 0-semleges- optimális értéket?
honnan veszed az értéket, hogyan kalibrálod be?
Hova rakod a szondát pontosan?
Útközben hogyan , mi jegyzi meg? action cammal veszed a fordulatszámot és a kijelzett értéket?
Hengerenként?
Mesélj!
Kapcsolás honnan van?
Szonda menyibe kerül? mert ugye gondolom az a legdrágább az egészben.
Előtte kell egy pontos szívócső szinkron gondolom.
Jó az első, ha valaki nem pályázik nagyon durva betéttel akkor franko. Nekem eddig bejött. szegecselése is tisztességes, nem fogom elhagyni, mint a gyárit
Ciao. Kb. 2 hete én is folyamatosan a tárcsákat nézegetem, nekem is idén kezdett el "ütögetni". Én most még áttolom így műszakin, aztán szerintem 1-2 hónap és lecserélem. Itt a forumról többen használnak ebay-es kínai tárcsákat, probléma nélkül. Oszi valami angol manufaktúrában készülő tárcsákat ajánl az angol ebay-ről. Nevét sajnos nem tudom. Eléggé vegyes az árképzés, a márkásabb tárcsák akár 100 fölött is lehetnek párban. A kínai max 50-ből megvan. Vagy még esetleg bontott, használt kb 40-50 közötti összegért. Tiéd a választás, nekem még nem sikerült.
(képen sárgával jelöltem)