Magyarországi a motor? Végül is mindegy is, szerintem alvázszám alapján pl. a motorrad megmondja neked, hogy milyen paicra szánt gép és akkor már könnyen ki lehet deríteni, hogy milyen fojtás van benne, ha egyáltalán van. Szívótölcséreket megnézni, ha van fojtás akkor ott lesz egy kis szűkítő. Németországba meg asszem a francia piacra szánt gépekben volt ilyen. A kábel vagdosás tudomásom szerint teljesítmény növekedést nem hoz, ergo szerintem gyorsabb nem lesz a gép. Levegőszűrő hogy áll?
Ciao. Majd beszéljünk össze, számom tudod én is a tiéd. Meglesem a jövő havi beosztásom aztán gurulhatunk, csak legyen jó idő. Ma gurultam egy 100-ast, de azért nem mondanám, hogy gatyarohasztó hőség van a gépen. No meg eléggé kell melengetni a gumit hogy jó legyen, meg nagyon gyorsan le is hűl szóval még várjunk a hosszú gurulásokkal. Nekem ez még nem az igazi.
Hát így a kompressziót még nem mértük meg, de sztem az ac pumpám jó hisz hidegen elsőre indul és a többi fokozatban is húz rendesen és nem torpan meg sehol
Sziasztok!
Ismét a segítségetek kérném,van egy 98-as évjáratú R-es szériám gyári áttétellel,240-et megy 5.-ben,és nem megy tovább a fordulat 9,5félnél 6.dikban is csak a fordulat esik vissza de nem megy jobban!nem tudom mi lehet a baj, nem rángat nem torpan meg gyorsítás közben sem!
Ismét a segítségetek kérném,van egy 98-as évjáratú R-es szériám gyári áttétellel,240-et megy 5.-ben,és nem megy tovább a fordulat 9,5félnél 6.dikban is csak a fordulat esik vissza de nem megy jobban!nem tudom mi lehet a baj, nem rángat nem torpan meg gyorsítás közben sem!
http://youtu.be/E17BN0kuhqw
Majd a Tomit elküldöm gurulni.