Szerdán kapom meg a telócsövet.Már csak azt kel beszerelni.Ruhát,csizmát még ősszel eladtam ezért megyek németbe.Addig komoly csapatás kilőve.Csak lájtos tesztelgetés
Sziasztok!
Április elején tervezem,hogy megyek németbe az FC Moto ba.Ha esetleg valaki akar vásárolni valamit ,betársulhat hozzám.Jóval olcsóbbak a cuccok mint itthon http://www.fc-moto.de/
Kapcsolási rajz?
A kínai nyelvet előbb megértem...
Az elektronikához annyi közöm van, hogy két szemben álló vezetéket össze tudok forrasztani...
Oszi tudna mesélni a megforrasztott kmóra lcd-ről. Kendács lvl99.
Szia,
Igen, megy.
11-es láb a fordulatszám jel,
13 és 8 a föld GND,
3-as lábon akkor van táp, ha a világítást felkapcsolod, és az óra háttérvilágítása bekapcsol,
12-es ez a gyújtáskapcsoló utáni pozitív.
üdv!
Volna két kérdésem, amire leginkább szerintem Oszi tud majd válaszolni, de más se tartsa magában, ha keni-vágja a témát...
Az alapfeltevés az, hogy fel akarok szerelni egy váltásjelző villanófényt, amihez ugyebár kell egy +12V, meg egy test, meg egy fordulatszám jel.
Kérdés:
A km-órára 12V megy? Mert ha igen, akkor a + - már meg is van...
Melyik kábelen kapja az óra a fordulatszám jelet?
R-es vezérműtengelyt raktam bele, mert nekem a vezérműtengely volt folytott, azaz szivo oldalon kb fele akkora volt a bütyök. Kábel el volt vágva, de sokat nem dobott a teljesítményen.
Április elején tervezem,hogy megyek németbe az FC Moto ba.Ha esetleg valaki akar vásárolni valamit ,betársulhat hozzám.Jóval olcsóbbak a cuccok mint itthon http://www.fc-moto.de/
Pont el fog férni a fokozatkijelző felett.
Egy két kép az R verzió termosztátház cseréjéről, és hogy át lett kötve a termosztátházba a hőmérő.
A 11-es lábban nem voltam biztos, meg hogy 12 volt megy az órához.
7végén fel is applikálom a cuccost.
A kínai nyelvet előbb megértem...
Az elektronikához annyi közöm van, hogy két szemben álló vezetéket össze tudok forrasztani...
Oszi tudna mesélni a megforrasztott kmóra lcd-ről. Kendács lvl99.
Igen, megy.
11-es láb a fordulatszám jel,
13 és 8 a föld GND,
3-as lábon akkor van táp, ha a világítást felkapcsolod, és az óra háttérvilágítása bekapcsol,
12-es ez a gyújtáskapcsoló utáni pozitív.
Volna két kérdésem, amire leginkább szerintem Oszi tud majd válaszolni, de más se tartsa magában, ha keni-vágja a témát...
Az alapfeltevés az, hogy fel akarok szerelni egy váltásjelző villanófényt, amihez ugyebár kell egy +12V, meg egy test, meg egy fordulatszám jel.
Kérdés:
A km-órára 12V megy? Mert ha igen, akkor a + - már meg is van...
Melyik kábelen kapja az óra a fordulatszám jelet?
10 fokban elég volt a 260 is :)
Frankón kanyarodik