Mol vagy Valvoline. Nekem a Valvoline vált be a legjobban.
Volt Castrolom szörnyű tényleg. Most kaptam Repsolt a láncszetthez ajándékba. Mindenki szidja mint állat de hát ha ingyen volt akkor elfújkálom...
Szerintem a Dainese, Alpiban nem lehet csalódni. Most 2500-ért kicserélték benne a cipzárt, leápolom és még jópár szezonig kényelmes viselet, pedig nem mai darab. Legalább strapabíró. Nameg a sidi vortice a legjobb
Már leírtam párszor, de akkor legyen újra:
A fekete-barna vezeték az elektronikai fojtás. Úgy képzeld el, mint egy kapcsolót. Amíg be van kötve, addig 100LE-t enged használni, és 5-6-ban 9500rpm a max fordulat.
Valahol azt olvastam, hogy az ECU-ban két térkép van (A és B).
A: vissza van szabályozva a gyujtás és befecskendezés=vezeték on
B: nyitott állapot, kivéve 1-2-3-környezetvédelmi fojtás=vezeték off
még egy kis elmélet: fojtás
Ma voltam melóba a mocival. Szóval, nálam alacsony fordulatról is simán húz, középen érezni, hogy jobban húz és fent is, de ott nem lett sokkal robbanékonyabb. Inkább olyan mintha egyenletesebb lenne a teljesítmény leadás. Összességében érezhetően erősebb, de nem úgy, hogy felül tol egy nagyot, inkább mindenhol jobban húz. A fékem is érezhetően jobban fog a 6dugós satukkal. Viszont a blokk alapjáraton és kb. 2-2500-ig zajosabb, szelephang szerű ciripelés, csak kicsivel tompápp. Továbbra is kérdés, mit okoz a fekete-barna vezeték elvágása.
Alpit csak dicsérni tudom! Nekem már a kabi (gp-pgo) meg a nadrág is az (jah meg a kesztyű )! mikor meg jött nem is gondoltam hogy ilyen különbség lehet bőrkabát és bőrkabát között.
Az nem a motul amelyik fehér, és ha valamire ráfújom akkor alig lehet leszedni?
Szerintem elbattyogok a MOL-ra, és veszek sprayt. Valvoline nem tudom hol kapható.
Mivel szoktad tisztogatnia láncot? Én brigéciollal.
Volt Castrolom szörnyű tényleg. Most kaptam Repsolt a láncszetthez ajándékba. Mindenki szidja mint állat de hát ha ingyen volt akkor elfújkálom...
Engem estleg érdekelne 1-2 dolog:)
A fekete-barna vezeték az elektronikai fojtás. Úgy képzeld el, mint egy kapcsolót. Amíg be van kötve, addig 100LE-t enged használni, és 5-6-ban 9500rpm a max fordulat.
Valahol azt olvastam, hogy az ECU-ban két térkép van (A és B).
A: vissza van szabályozva a gyujtás és befecskendezés=vezeték on
B: nyitott állapot, kivéve 1-2-3-környezetvédelmi fojtás=vezeték off
még egy kis elmélet: fojtás
De persze mindenképp próbálj
A spidi meg a dainese ami még ez a kategória...