Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minek annyi gázállás igazi motoros csak kettőt használ
Ami nekem van az alapjáraton hengerenként és +5 gázállásnál lehet állítani. A yoshi cucc 3 gázállásos.
Szerintem 3 gázállás, de fordulatonként nem tud állítani.
Gondolom, ez az ECU térképet tudja állítani. Ezeknél Suzukiknál gyárilag van lehetőség +/-15%ban, 5%os lépésekben változtatni a befecskendezett mennyiséget, 3 fordulatszám tartományban külön (alapjárat, középső tartomány, felső tartomány) és ezt hengerenként külön. Feltételezem, ezzel kütyüvel lehet ezeket a beállításokat átírni.
En ugy gondolom ma magyarorszagon nincs jobb koponya pc ugyben mint a csunderlikcsaba. O biztosan fog tudni segiteni
fuel maping tlr
Enek mi értelme van ha be van épitve,jobban megy. Motor?
Szia. Ez most azt akarja jelenti, hogy pl. ha tudok szerezni egy SV1000-hez Pc-t, akkor az elképzelhető, hogy némi átalakítással jó lehet a TL1000-hez?
Ha felszerelsz egy nyitott kipufogót, vagy tuningolid a motort akkor érdemes ehhez hozzáállitani az injektort.
Nehéz bizony. Nehezebb, mint polírozott peremű felnit belülről megfogatni az egysejtű idiótájának. Végül is megérthető, Pest kellős közepén csak rozsdás zsiguli felnire kell csak gumit szerelni. De hála istennek még azért, általában az a cél, hogy a szerszám és gép nyomok nélkül felkerüljenek a szép alufelnikre az új gumik.
Ha valakinek van műszaki érzéke és ideje akkor kifizetődőbb megvenni a szükséges szerszámokat és fellapozni a motor szerviz könyvét. Kevés olyan szerelő van,mint Oszi aki szinte a sajátjaként tekint a szerelt motorra.
Nekem is halálom az összekarcolt felni és az összeolajozott féktárcsa.
Nekm is kéne ellenőriztetni?
Gumisok:én is dolgozok gumizerelő ,centírozó gépekkel autószerelő vagyok,kurva nehéz karcmentesen gumizni.
Fehér szerintem porfestett feLnik vannak nekem,ezen nem hagyott nyomot,de a polírozott felnin hagyna tui.
Gyári beállítás elállítódik,és azért viszitek szakzervízbe?
Meg amúgy sem szereltetek mással, az én motoromhoz csak én nyúlok úgy, mint a sajátomhoz. :) Attól eltekintve injektor író cucc, fékpad, gumiszerelő gép meg centírozó vagy szinkron teszter nincs a szerszámos ládámban, mert csak a saját motoromat javítom vagy tartom karban. Nem bízom senkiben, ezért nem szeretem ha más nyúl a gépemhez. csak egy tapasztalat pl: a polírozott peremű felnimet megfogja a gumiszerelő gép vaskarmaival és még ő van felháborodva hogy reklamálok, hogy gumit akartam felrakatni, nem a kerekemet szétbaszatni. Amíg ilyen deviáns kóklerek akarnak motorosokon meggazdagodni, addig jobban járunk, ha megismerjük a motorunkat és ami szükséges megcsináljuk magunknak. Mint felni peremet kézzel csiszolgatni és polírozni defekt utáni első seggfej gumis miatt :)
Én nem, de ha hozzád leviszem... Arról beszélek, hogy személy szerint nem ruházok be műszerekre, de amit szerszámmal szét szedek, össze rakok, bármit megcsinálok a gépen, ha szükséges. Csak időm és alkalmas műhely legyen. Amúgy kéne, mert szezon előtt eléggé szét kéne borítanom, pár apró javítani való miatt.
Na....ez király!hasznos info
Te tudod! :)
Akkor élvezd. Csak meg ne fázz
Vasárnap mi is voltunk, de egy picit még azért hűvös volt.
En ma is mocival meek dolgozni,nem sok csakoda vissza 6 km de z elmeny megvan
sziasztok
egy dolgot szólnék hozzá, hátha segít.. szerezz egy bármilyen használt pcV-öt(nyilván 4 hengereshez valót) és a csunderlik csabi 5 e ftért berakja neked s 25 körül be is padolja. Tévhit hogy motorspecifikus a pcv, csak a csatik sepicifikusak..(nekem több motoromat kísérte végig egy pcv..)
nyilván 1-2 kivétel lehet amire figyelni kell, de ha vásárlás előtti pillanatban felhívod a csundicsabit kapásból vágja a tételt
Agóról meg egyezik a véleményünk
üdv
Sok mai ember aki mérőpad pad nélkül élni se tud régen elveszett volna a motorszerelésben rendesen
"Injektort nem otthon írunk,"

ez még közel sem olyan biztos
Türelem Zsolti! :)
Még sajna mondanak hideget.
Szerencsére nem vagyunk(ok) rászorulva. Injektort nem otthon írunk, azért még be kell olyan helyre vinni, de az nem jelenti, h nem értünk a géphez. Áprilisig én nem megyek motorozni, kell hátsó gumi, műszaki meg egy csomó mindent meg akartamc c
sinálni, de a hidegben nincs hozzá kedvem.
Oszi szolj hozza te is ezek itt mással szereltetik a vasukat
Ki nem álhatom az ilyen szerelőket. A legjobb amikor azt hiszik nem értesz hozzá és minden zöldséget összebeszélnek, meg át akarnak baszni... Szerencsére jo pár éve a közelükbe se kellett mennem.
Mikor meünk motorozni?
Ma mocival mentem dolgozni