Ez egy elég rossz konstrukció. Nem véletlenül tervezték át a TLR-be lévőt. Valahol olvastam az 1ik tervezőjétől egy cikket, h kénytelenek voltak áttervezni pár részét, mert nem lett jó a TLS...
de, hogy értelmesebb ötlet lenne-e mint mondjuk kipróbálni a lamellacserét. Mert ugye ha az megcsúszik a nagyobb vezérműtengely adta lóerők miatt, akkor felgyújtanám dühömbe az tuti
Igen. Sok szempontból nekem is úgy tűnik, h az SV gyengébb konstrukció. Spórolósabb, Pl. gyengébb vezérműláncok... Nem tudnám pl. elképzelni, h 100 ezer km után csak 50% osak, mint pl. a TL-nél Vagy a 2 helyett 1 szeleprugó...
Azért szerencsére a kínai gépet áttervezték így jóval kevesebb vele a baj. Tény, hogy gyengébb, de.... ....a kuplung pedig.....hááát az legfeljebb azoknál zörög akik pályáztak vagy állandó keróztak vele. nekem 40000 van benne és semmi hangja, a nem kis számú havernak sincs semmi baja pedig van 100k feletti futás.....
Lehet, hogy csak nekem gyanús. Úgy emlékszem, előző gépemnek feszesebb volt a hátulja meg érezhetően jobban változott, ha a beállítócsavarokat tekergettem. elképzelhető, h csak a nitrogéngáz szállt el belőle. neked hol folyt mikor azok a karmantyúk eresztettek?
Persze biztos kell valami fémmunkát csinálni, de mindent meg lehet oldani.