A kopólamellám magasan határ felett van. Abban nem hazudot a csóka tuti cserélték nemrég.
Jah azt a sztorit mesélted. Emlékszem rá.
A faszért laksz ilyen messze :D Mire lemotoroz hozzád abból megvan a fele ára a kopólamelláknak :D
Megnézem a fém lemezek (nem tudom mi a hivatalos neve) síklapúságát. A könyv max 0,1mm hibát enged. Ha az és a vastagsága rendben van, rugók rendben vannak, akkor marad a kopólamella csere, mert azért nem egy bonyolult szerkezet az a kibaszott kuplung Fénykoromban simán terveztem is egyet fősulin. De elkap az ideg áttervezem ezt is.
Ez is vicces. A múltkor azért kellett kuplung lammelákat cserélnem egy GSX-ben, mert állandóan összetapadtak, és nem emelt ki a kuplung rendesen. Itt meg nem zár össze rendesen.
Érdekes a nyűgje. Utálok távgyógyítani...
Arra gondolok, hogy van egy lemez ami kurva görbe, és ott nem fekszik fel rendesen. Vagy valaki szar olajat rakott bele, de azért emberek csak nem olyan hülyék. Az előző tulaj állítja ő cserélt kuplungot, de ő motult használt. Adta is a maradékot anno.
Na majd nyárig megpróbálom lecserélni. Egyelőre meg kellene oldanunk a kuplungot. Nem tudom elfogadni, hogy szinte új lamellával hogy a picsába lehet az ilyen.... Lehet ott valami el van görbülve, és nem fekszik fel rendesen?
Mivel ez el tud forogni a fittingnél lévő hollanderen, ezért kva jó. Beáll a fékcső a helyére, nem pedig épp úgy áll ahogy felpréselték rá a fittinget. És olcsóbb mint a goodridge...
Tőle veszem: http://www.ebay.co.uk/usr/upth...
Nagyon csecse. Azon agyalok, hogy ugye hátra tennem kellene, mert rühellem a nyúlós féket, és akkor már eladom az elsőt, és körbe rakok valmai feltűnő színűt. Mondjuk a kéket, vagy vöröset....
Egy kis technika a további lehetséges cumi ellen.
Vegyél 2 DIN 913 vagy DIN916-os A2-es hernyócsavart(már nem emlékszek a méretére), azt tekertd be a blokkba(belül imbusz) valami brutál menetrögzítővel. Aztán a kipufogót meg DIN980M A2-es önzárlós(lemezes) anyával felpattintod. Soha nem kell szopni vele többet, és nem fog beletörni...
És még ennyit is kér érte a hülye...
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...
Jah azt a sztorit mesélted. Emlékszem rá.
A faszért laksz ilyen messze :D Mire lemotoroz hozzád abból megvan a fele ára a kopólamelláknak :D
Megnézem a fém lemezek (nem tudom mi a hivatalos neve) síklapúságát. A könyv max 0,1mm hibát enged. Ha az és a vastagsága rendben van, rugók rendben vannak, akkor marad a kopólamella csere, mert azért nem egy bonyolult szerkezet az a kibaszott kuplung Fénykoromban simán terveztem is egyet fősulin. De elkap az ideg áttervezem ezt is.
Érdekes a nyűgje. Utálok távgyógyítani...
Mondtad, h cserélve lett benne.
Tőle veszem:
http://www.ebay.co.uk/usr/upth...
Az ami a 07SU19 SC ? RC ? 07 ? CC ? SA ?
Vegyél 2 DIN 913 vagy DIN916-os A2-es hernyócsavart(már nem emlékszek a méretére), azt tekertd be a blokkba(belül imbusz) valami brutál menetrögzítővel. Aztán a kipufogót meg DIN980M A2-es önzárlós(lemezes) anyával felpattintod. Soha nem kell szopni vele többet, és nem fog beletörni...