Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jo ötlet :)
A tiédet is csináljuk meg ilyenre?
Miért ne? :)
Azaz... A baloson gyári dob, a jobboson meg sport?
De csak az egyik oldalra, mert az a tuti :)
Kromtisztito leszedi a ráégett szart elég jol.
Szép szép eza polírozàs due 1 pesos motorozàs Utah m eight lehet kezdeni eorol
A buzik, még ráhegesztenek egy Yoshi rendszerre...
És még ennyit is kér érte a hülye...
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...
A kopólamellám magasan határ felett van. Abban nem hazudot a csóka tuti cserélték nemrég.
Jah azt a sztorit mesélted. Emlékszem rá.
A faszért laksz ilyen messze :D Mire lemotoroz hozzád abból megvan a fele ára a kopólamelláknak :D
Megnézem a fém lemezek (nem tudom mi a hivatalos neve) síklapúságát. A könyv max 0,1mm hibát enged. Ha az és a vastagsága rendben van, rugók rendben vannak, akkor marad a kopólamella csere, mert azért nem egy bonyolult szerkezet az a kibaszott kuplung Fénykoromban simán terveztem is egyet fősulin. De elkap az ideg áttervezem ezt is.
Ez is vicces. A múltkor azért kellett kuplung lammelákat cserélnem egy GSX-ben, mert állandóan összetapadtak, és nem emelt ki a kuplung rendesen. Itt meg nem zár össze rendesen.
Érdekes a nyűgje. Utálok távgyógyítani...
Kopó lamellára bazz
Mondtad, h cserélve lett benne.
Arra gondolok, hogy van egy lemez ami kurva görbe, és ott nem fekszik fel rendesen. Vagy valaki szar olajat rakott bele, de azért emberek csak nem olyan hülyék. Az előző tulaj állítja ő cserélt kuplungot, de ő motult használt. Adta is a maradékot anno.
ŐŐŐ nem tudom mire gondolsz. Rugót cseréltünk. Tányérrugót meg rendes rugókat, meg ugye a rugó be volt rágódva az egyik fém lemezbe amit cseréltünk.
Nemtudom. Te raktad bele a másik kopó lamellákat?
Na majd nyárig megpróbálom lecserélni. Egyelőre meg kellene oldanunk a kuplungot. Nem tudom elfogadni, hogy szinte új lamellával hogy a picsába lehet az ilyen.... Lehet ott valami el van görbülve, és nem fekszik fel rendesen?
Mivel ez el tud forogni a fittingnél lévő hollanderen, ezért kva jó. Beáll a fékcső a helyére, nem pedig épp úgy áll ahogy felpréselték rá a fittinget. És olcsóbb mint a goodridge...
Tőle veszem:
http://www.ebay.co.uk/usr/upth...
Nagyon csecse. Azon agyalok, hogy ugye hátra tennem kellene, mert rühellem a nyúlós féket, és akkor már eladom az elsőt, és körbe rakok valmai feltűnő színűt. Mondjuk a kéket, vagy vöröset....
Sztem...
Azok a színes fékcsövek mibe kerültek? Kékben is van gondolom?
Mi a típusszáma?
Az ami a 07SU19 SC ? RC ? 07 ? CC ? SA ?
Jut eszembe én nem pasztávsl polirozok, hanem kőhöz hasonlo tömb. Zöld színű való rozsdamentesre. Meg ügye kemény filckorong.
Egy kis technika a további lehetséges cumi ellen.
Vegyél 2 DIN 913 vagy DIN916-os A2-es hernyócsavart(már nem emlékszek a méretére), azt tekertd be a blokkba(belül imbusz) valami brutál menetrögzítővel. Aztán a kipufogót meg DIN980M A2-es önzárlós(lemezes) anyával felpattintod. Soha nem kell szopni vele többet, és nem fog beletörni...
Már vágom, az akkornem karistol ugy.
Fúrógépbe fogható drótkorong vagy csiszolókorong (fazékkorong) de nem durva acélszálak vannak benne hanem bronz.