Nézz utánna, rámegy-e. Ugyanis pl. az SV 1000nél a váltó bemeneti tengeye a kuplung felé hosszabb és lehetséges, hogy már az R-nél is olyan van. Akkor már nem tudnád csak úgy rátenni. Utánnanézek ennek én is, ha találtam vmit, megírom.
Ja, de az a 20-25 ezer nekem kurva sok, akkor lehet érdemesebb lenne jó állapotú komplett R kuplungot rádobni. Az ebayen egy 20-as, most nem tudom itthon mennyi.
Ilyesmire gondolok én is, mert más ésszerű megoldása nincs a dolognak.
Kb 3-szor volt ilyen velem, mióta tl-em van. Van erre elméletem, mitől van. Szóval az van ilyenkor, h a kopólamella meg tud "égni" vagy valami ilyesmi és talán mert keményebb lesz a felülete (?) de már nem tud úgy tapadni a fémlamellákhoz. Kb. úgy működik, mint a fékbetét. Legalábbis, nekem volt ilyen, semmi mérhető kopás, mégis elen ged a kuplung 6-ban 7000-től. Egy garnitúra új kopótárcsa hozta a javulást, de kb. 20-25e km múlva előjött újra ugyanez. Alúlméretezett a kuplung, nem véletlen, hogy az "R"-en, ajd utánna az "SV" újra áttervezték.
Szétkaptam a kuplungom, újra átmértem mindent. Semmi nem görbe, minden érték a tűrésmező maximumán, szóval nevezhetjük a kopó alkatrészeket újaknak. Ránézésre gyári, nem EBC vagy hasonló cucc.
Fém lemezeken nem látok égésre utaló jelet. Szóval, hogy meg lenne kékülve vagy valami.
Szerinted utolsó körben mivel lehetne próbálkozni csere előtt? Kimosni féktisztítóban, kiszárítani, megcsiszolni a felületét, vagy mit?
Nálunk motoros idő van. Hó sehol, verőfényes napsütés.
De lassabban érkeznek az alkatrészeim mint szerettem volna, szóval idén már tényleg garázsban marad a vas.
De a kínai télapó jó mélyen a puttonyába nyúlt, úgyhogy januárban alkatrészeső lesz.
Az enyémen most volt második éve hogy a kínai tárcsák vannak fent. Eddig jól szuperálnak nem ütnek és az új betétek is szépen hozzá koptak és harapnak rendesen. M-Factory az ebay-es cég akitől vettem. (az egyik legnagyobb után gyártott alkatrészekkel foglalkozó cég)
Itt körbenézhetsz. Az eladó akitől vettem úgy látom befejezte az ebayezért. Ár alatt is volt a tárcsa mondjuk, így eléggé megérte nekem. Most jóval drágábbnak látom őket. Nézegesd meg kinél a legolcsóbb szállítással együtt.
Én Tavaly a Venhill fém fékcsőszettett vettem meg , Oszi tanácsára és nagyon is jó lett!
Annyira hogy azóta kiderült hogy valószínű a féktárcsáim ütnek.
Tehát Azt is cserélhetem ki ! Tudtok Ajánlani valamit?
Sajnos mindig előjön valami .
Kb 5000 Km-t mentem vele 2 év alatt
De már sokmindent cseréltem újra sajnos. De ez van !
Esetleg Hayabusa 2007 előtti első sárvédő nincs valakinek?
Kb egy ötvenes volt az első-hátsó fék (hátsó fék külön 16e) plusz kuplung eloxált fittingekkel meg csavarokkal. Legalapabb cuccokkal kijön kb harmincból. Van minden szín, kék is.
Borsay Szabitól (X-Bike) van, itt is van hirdetése az apróban.
Ha az Oszi által javasolt cucc lényegesen olcsóbban kijön, akkor érdemes lehet vele üzletelned.
Ilyesmire gondolok én is, mert más ésszerű megoldása nincs a dolognak.
Fém lemezeken nem látok égésre utaló jelet. Szóval, hogy meg lenne kékülve vagy valami.
Szerinted utolsó körben mivel lehetne próbálkozni csere előtt? Kimosni féktisztítóban, kiszárítani, megcsiszolni a felületét, vagy mit?
De lassabban érkeznek az alkatrészeim mint szerettem volna, szóval idén már tényleg garázsban marad a vas.
De a kínai télapó jó mélyen a puttonyába nyúlt, úgyhogy januárban alkatrészeső lesz.
http://www.blackshadow-uk.co.u...
kinai tárcsák
Nekem konkrétan ez a típus van:
tárcsák
Annyira hogy azóta kiderült hogy valószínű a féktárcsáim ütnek.
Tehát Azt is cserélhetem ki ! Tudtok Ajánlani valamit?
Sajnos mindig előjön valami .
Kb 5000 Km-t mentem vele 2 év alatt
De már sokmindent cseréltem újra sajnos. De ez van !
Esetleg Hayabusa 2007 előtti első sárvédő nincs valakinek?
Viccet félretéve annyira azért nem erős :)
Borsay Szabitól (X-Bike) van, itt is van hirdetése az apróban.
Ha az Oszi által javasolt cucc lényegesen olcsóbban kijön, akkor érdemes lehet vele üzletelned.
Nem lehet, h már olyan erős a motorod, h állandóan elkapar?
Lehet tervezni kéne bele egy komolyabbat...