Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézz utánna, rámegy-e. Ugyanis pl. az SV 1000nél a váltó bemeneti tengeye a kuplung felé hosszabb és lehetséges, hogy már az R-nél is olyan van. Akkor már nem tudnád csak úgy rátenni. Utánnanézek ennek én is, ha találtam vmit, megírom.
Ja, de az a 20-25 ezer nekem kurva sok, akkor lehet érdemesebb lenne jó állapotú komplett R kuplungot rádobni. Az ebayen egy 20-as, most nem tudom itthon mennyi.

Ilyesmire gondolok én is, mert más ésszerű megoldása nincs a dolognak.
Kb 3-szor volt ilyen velem, mióta tl-em van. Van erre elméletem, mitől van. Szóval az van ilyenkor, h a kopólamella meg tud "égni" vagy valami ilyesmi és talán mert keményebb lesz a felülete (?) de már nem tud úgy tapadni a fémlamellákhoz. Kb. úgy működik, mint a fékbetét. Legalábbis, nekem volt ilyen, semmi mérhető kopás, mégis elen ged a kuplung 6-ban 7000-től. Egy garnitúra új kopótárcsa hozta a javulást, de kb. 20-25e km múlva előjött újra ugyanez. Alúlméretezett a kuplung, nem véletlen, hogy az "R"-en, ajd utánna az "SV" újra áttervezték.
csúszik, pedig erősített rugó van benne, és vagy három alátét hozzá. Kézletörősen kemény behuzni, de akkor is elbassza néha.
Hali! bi baj a kuplungoddal? Csúszik, vagy nem emel ki teljesen?
Szétkaptam a kuplungom, újra átmértem mindent. Semmi nem görbe, minden érték a tűrésmező maximumán, szóval nevezhetjük a kopó alkatrészeket újaknak. Ránézésre gyári, nem EBC vagy hasonló cucc.
Fém lemezeken nem látok égésre utaló jelet. Szóval, hogy meg lenne kékülve vagy valami.
Szerinted utolsó körben mivel lehetne próbálkozni csere előtt? Kimosni féktisztítóban, kiszárítani, megcsiszolni a felületét, vagy mit?
Miket rendeltél?
Nálunk motoros idő van. Hó sehol, verőfényes napsütés.
De lassabban érkeznek az alkatrészeim mint szerettem volna, szóval idén már tényleg garázsban marad a vas.
De a kínai télapó jó mélyen a puttonyába nyúlt, úgyhogy januárban alkatrészeső lesz.
Most, hogy behavazott..tuti nem fogod tesztelni.
én nem találtam még....
Nem drága ez egy picit? nincs olcsó kinaiban?
fasza
Az enyémen most volt második éve hogy a kínai tárcsák vannak fent. Eddig jól szuperálnak nem ütnek és az új betétek is szépen hozzá koptak és harapnak rendesen. M-Factory az ebay-es cég akitől vettem. (az egyik legnagyobb után gyártott alkatrészekkel foglalkozó cég)
Ha kell emailben tudok képeket küldeni róla
07KS0507 és 2 db 07SU1907
Hogyha meg tuti minőséget akarsz, akkor őket javaslom:
http://www.blackshadow-uk.co.u...
Itt körbenézhetsz. Az eladó akitől vettem úgy látom befejezte az ebayezért. Ár alatt is volt a tárcsa mondjuk, így eléggé megérte nekem. Most jóval drágábbnak látom őket. Nézegesd meg kinél a legolcsóbb szállítással együtt.

kinai tárcsák

Nekem konkrétan ez a típus van:

tárcsák
Tárcsák linkjei?
Még tesztelés alatt vannak a kinai tárcsák, majd kiderül, de jónak tűnik. Lukának és szerintem Borcsának is bejött.
Én Tavaly a Venhill fém fékcsőszettett vettem meg , Oszi tanácsára és nagyon is jó lett!
Annyira hogy azóta kiderült hogy valószínű a féktárcsáim ütnek.
Tehát Azt is cserélhetem ki ! Tudtok Ajánlani valamit?
Sajnos mindig előjön valami .
Kb 5000 Km-t mentem vele 2 év alatt
De már sokmindent cseréltem újra sajnos. De ez van !
Esetleg Hayabusa 2007 előtti első sárvédő nincs valakinek?
Oszi !AZT is szàmítàsba kill venni lehet a kormany és az üllés közt van a hiba ,
Lényegesen az sem olcsón, a komplett szettet 38-ra számoltam. Esetleg 33-bol lehetne legolcsóbban kihozni.
Megtervezni meg tudnm, de ki gyártaná le :)
Viccet félretéve annyira azért nem erős :)
Kb egy ötvenes volt az első-hátsó fék (hátsó fék külön 16e) plusz kuplung eloxált fittingekkel meg csavarokkal. Legalapabb cuccokkal kijön kb harmincból. Van minden szín, kék is.
Borsay Szabitól (X-Bike) van, itt is van hirdetése az apróban.
Ha az Oszi által javasolt cucc lényegesen olcsóbban kijön, akkor érdemes lehet vele üzletelned.
Furcsa az az egész.
Nem lehet, h már olyan erős a motorod, h állandóan elkapar?
Lehet tervezni kéne bele egy komolyabbat...