Nálam nincs elvágva semmi, utánna kéne nézni mi az a kábel. Vaktában nem akarok elvágni semmit, ha jól működik akkor főleg nem. Az valami környezetvédelmi tiltás lehet, talán a váltó elé mehet a kábel.
Ecu-nal van egy kábel amit el kell vágni a folytott modelleknél. Akartam is kérdezni, hogy nálad van-e kábel vágva. Nagyobbik csatinal asszem barna fekete, vagy barna sárga kábel. Majd megnézem pontosan.
Aha tudtam szerezni tengelyt. Alul, középen nekem voltak megtorpanási gondok eddig, most nincs. Valoszinű, mert az ecu-nál már ki lett kötve a folytás, de tengelyt nem cseréltek. Most abban a tartományban is lendületes, de igazán 6-7-től a legtutibb 10-ig :P
Nincs szelephang? Enyém, mintha hangosabb lenne, de érdekes módon jó a szelephézag a szívóoldalon. De mindenképp állítani kell, a kipu oldalon túl kicsi 0.1-0.15 Középtartományban hogy húz? Jobb, mint előtte?
Egyelőre csak idomok nélkül tudtam kipróbálni, de mintha más motor lenne. Végre nem haldoklik és nem torpan. 7-10-iog pedig egyenletesen tol, mint a barom Megérte minden fillért a beruházás. A hátsó fék viszont nagy p...a teli hu...al. Ezt már nem értem. Most lehet a fékcsövem van oda, és annyira nyúlik már?
Keveset akartam aztán csak elmentem Esztergomig